12 - Joe Gomez

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af AJJ » torsdag, 12. nov, 2020 20:55

Emmy skrev:
onsdag, 11. nov, 2020 22:33
Hint: det meste af det bullshit der lukkes ud under kampen, er skrevet under indflydelse af passion, engagement og ophidsethed. Så næppe specielt troværdigt
Jamen, det er da noteret, at man ikke kan regne med noget af det, du skriver i kamptrådene.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

12 - Joe Gomez

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. nov, 2020 21:15

AJJ skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 11. nov, 2020 22:33
Hint: det meste af det bullshit der lukkes ud under kampen, er skrevet under indflydelse af passion, engagement og ophidsethed. Så næppe specielt troværdigt
Jamen, det er da noteret, at man ikke kan regne med noget af det, du skriver i kamptrådene.
Det ændrer vel ikke noget for dig. Sådan havde du det nok i forvejen ik?
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af AJJ » torsdag, 12. nov, 2020 22:01

Emmy skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 21:15
AJJ skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 11. nov, 2020 22:33
Hint: det meste af det bullshit der lukkes ud under kampen, er skrevet under indflydelse af passion, engagement og ophidsethed. Så næppe specielt troværdigt
Jamen, det er da noteret, at man ikke kan regne med noget af det, du skriver i kamptrådene.
Det ændrer vel ikke noget for dig. Sådan havde du det nok i forvejen ik?
Troede faktisk, at du mente, det du skrev. Men fremover vil jeg så kun orientere mig i dine øvrige indlæg. De har ofte en No bullshit- karakter, som jeg godt kan li'.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 12. nov, 2020 22:14

AJJ skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 22:01
Emmy skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 21:15
AJJ skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 11. nov, 2020 22:33
Hint: det meste af det bullshit der lukkes ud under kampen, er skrevet under indflydelse af passion, engagement og ophidsethed. Så næppe specielt troværdigt
Jamen, det er da noteret, at man ikke kan regne med noget af det, du skriver i kamptrådene.
Det ændrer vel ikke noget for dig. Sådan havde du det nok i forvejen ik?
Troede faktisk, at du mente, det du skrev. Men fremover vil jeg så kun orientere mig i dine øvrige indlæg. De har ofte en No bullshit- karakter, som jeg godt kan li'.

https://da.hotels.com/?locale=da_DK&pos ... lsrc=aw.ds

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 13. nov, 2020 10:14

Niels K skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 16:08
Det vil jeg stadig ikke kalde injury prone.
Hvordan i alverden definerer du så det udtryk? Manden er 23 år, og har misset næsten 100 kampe pga. fem forskellige skader, og har nu fået sin sjette skade i karrieren, som formentlig bringer ham op på 150 missede kampe pga. skader: http://www.transfermarkt.com/joe-gomez/ ... ler/256178
.. og det er både ankel og knæ, den er gal med.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af AJJ » fredag, 13. nov, 2020 17:09

Tom_Jorsal skrev:
fredag, 13. nov, 2020 10:14
Niels K skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 16:08
Det vil jeg stadig ikke kalde injury prone.
Hvordan i alverden definerer du så det udtryk? Manden er 23 år, og har misset næsten 100 kampe pga. fem forskellige skader, og har nu fået sin sjette skade i karrieren, som formentlig bringer ham op på 150 missede kampe pga. skader: http://www.transfermarkt.com/joe-gomez/ ... ler/256178
.. og det er både ankel og knæ, den er gal med.
Den længerevarende ankelskade han fik i december 18 var fx en impact skade, hvor han blev flæsket af en Burnley-spiller.
Og den nuværende er jo sort uheld. Det samme er ACL'en i 2016, hvor han i forbindelse med genoptræningen fik akillessene-problemer, som forlængede skadespausen.

Reserver nu lige termen injury prone til spillere som Matip, Lallana, Sturridge.

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af TG12 » fredag, 13. nov, 2020 18:17

AJJ skrev:
fredag, 13. nov, 2020 17:09
Tom_Jorsal skrev:
fredag, 13. nov, 2020 10:14
Niels K skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 16:08
Det vil jeg stadig ikke kalde injury prone.
Hvordan i alverden definerer du så det udtryk? Manden er 23 år, og har misset næsten 100 kampe pga. fem forskellige skader, og har nu fået sin sjette skade i karrieren, som formentlig bringer ham op på 150 missede kampe pga. skader: http://www.transfermarkt.com/joe-gomez/ ... ler/256178
.. og det er både ankel og knæ, den er gal med.
Den længerevarende ankelskade han fik i december 18 var fx en impact skade, hvor han blev flæsket af en Burnley-spiller.
Og den nuværende er jo sort uheld. Det samme er ACL'en i 2016, hvor han i forbindelse med genoptræningen fik akillessene-problemer, som forlængede skadespausen.

Reserver nu lige termen injury prone til spillere som Matip, Lallana, Sturridge.
Jeg er sådan set med på din logik - men i sidste ende er skade er en skade og om du er ude fordi du bliver nakket af en modstander, eller du er lavet af glas gør ingen forskel.

Ligeledes er det en overvejende tendens at de bedste spillere, der over en lang karrierer er betragtes som blandt de bedste på sin position er yderst sjældent skadede - uanset om du ser på "impact" eller "overbelastning skader". Hvor ofte er Messi, Mane, Lewandoski, Ramos, eller Ronaldo skadede? De har ganske få skader. Er det tilfældigt? Det tror jeg ikke - de er dels nok bare godt byggede, men de er nok også bare bedre til at skåne sig selv.

Nu er jeg som skrevet meget før ikke Gomez fan, men jeg begræder han er ude særligt omstændighederne i betragtning. Dog tror jeg meget vel denne skade kan blive hans endeligt hos os, i hvert fald som mere end 3/4 valg.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » fredag, 13. nov, 2020 18:42

TG12 skrev:
fredag, 13. nov, 2020 18:17
AJJ skrev:
fredag, 13. nov, 2020 17:09
Tom_Jorsal skrev:
fredag, 13. nov, 2020 10:14
Niels K skrev:
torsdag, 12. nov, 2020 16:08
Det vil jeg stadig ikke kalde injury prone.
Hvordan i alverden definerer du så det udtryk? Manden er 23 år, og har misset næsten 100 kampe pga. fem forskellige skader, og har nu fået sin sjette skade i karrieren, som formentlig bringer ham op på 150 missede kampe pga. skader: http://www.transfermarkt.com/joe-gomez/ ... ler/256178
.. og det er både ankel og knæ, den er gal med.
Den længerevarende ankelskade han fik i december 18 var fx en impact skade, hvor han blev flæsket af en Burnley-spiller.
Og den nuværende er jo sort uheld. Det samme er ACL'en i 2016, hvor han i forbindelse med genoptræningen fik akillessene-problemer, som forlængede skadespausen.

Reserver nu lige termen injury prone til spillere som Matip, Lallana, Sturridge.
Jeg er sådan set med på din logik - men i sidste ende er skade er en skade og om du er ude fordi du bliver nakket af en modstander, eller du er lavet af glas gør ingen forskel.

Ligeledes er det en overvejende tendens at de bedste spillere, der over en lang karrierer er betragtes som blandt de bedste på sin position er yderst sjældent skadede - uanset om du ser på "impact" eller "overbelastning skader". Hvor ofte er Messi, Mane, Lewandoski, Ramos, eller Ronaldo skadede? De har ganske få skader. Er det tilfældigt? Det tror jeg ikke - de er dels nok bare godt byggede, men de er nok også bare bedre til at skåne sig selv.

Nu er jeg som skrevet meget før ikke Gomez fan, men jeg begræder han er ude særligt omstændighederne i betragtning. Dog tror jeg meget vel denne skade kan blive hans endeligt hos os, i hvert fald som mere end 3/4 valg.
Jeg er naturligvis helt på linje med AJJ ift. begrebet at være injury prone. Man kan også tage Keita med. Han havde næsten ingen tidligere, men hans krop har det måske svært med den øgede træningsintensitet i Liverpool med medspillere, hvor han skal yde max hver gang og i en liga, hvor tempoet bare er højt, kampene kommer tæt, og der gåes mest til stålet af alle liga'er.

Gomez' skader er påført ham, og det kan da aldrig være fordi, man er svagere bygget, når han fremstår super atletisk og er vores nærmest hurtigste mand. Ronaldo havde nok også skulle holde lidt pause efter Ben Mee-tacklingen, og du kan altid lande uheldigt eller gøre en forkert bevægelse, som led, sener, knogler ikke kan holde til. Det er jo ikke robotter.

Det er lidt vildt at jagte en skadet mand, som sikkert er dybt ulykkelig over ikke at kunne spille sæsonen til ende. Jeg tror fuldt og fast på ham, da han har prøvet denne nedtur før, og ham og Big V skal nok holde humøret oppe for hinanden sammen med alle de andre, der også bliver skadede i denne tid.

Gomez er 23, engelsk landsholdsspiller med temmelig mange Liverpool-kampe under bæltet nu sammen med de fornemmeste titler også, så ham får vi stor glæde af de næste 10 år.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » fredag, 13. nov, 2020 19:02

Joe Gomez injury explained: Expert analysis, return timeline & career implications

November 13, 2020
Dr. Rajpal Brar
@3cbPerformance

It wasn’t good news with the confirmed Joe Gomez injury update, but it wasn’t the worst news it could have possibly been, either, as Dr. Rajpal Brar explains.

https://www.thisisanfield.com/2020/11/j ... lications/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » torsdag, 24. dec, 2020 10:13

‘He’s got it all’ – Daniel Sturridge backs Joe Gomez to become world class

Joe Gomez is a defender who has “it all” and is the next in line in becoming a leading player in his position in the mind of Daniel Sturridge.

https://www.thisisanfield.com/2020/12/h ... r-bracket/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. aug, 2021 07:17

Joe Gomez savouring fresh start after “most challenging” injury

Joe Gomez is no stranger to adversity or a comeback having been through his fair share, but his latest injury was undoubtedly his “most challenging.”

https://www.thisisanfield.com/2021/08/j ... ng-injury/

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 04. aug, 2021 14:12

Shit hvor jeg håber at han kan holde en bare nogenlunde normal skadesfrekvens. Hvis han kan burde vi, forudsat VvD når tilbage på sit gamle niveau, være dækket godt ind i centerforsvaret.>

Men tvivlen nager. Både Gomez og VvD har noget at bevise.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » torsdag, 23. sep, 2021 17:51

Fire langtidsskader, men Joe lar seg ikke knekke

Joe Gomez kan bare spekulere i hvor mange Liverpool-kamper han hadde stått bokført med i dag, hadde han unngått de fire langtidsskadene han har hatt siden 2015.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/9 ... ke-knekke/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » søndag, 03. apr, 2022 08:29

The exclusive club that Joe Gomez has joined this season

Joe Gomez may not be in the position he would have hoped in his seventh campaign with Liverpool, but the defender has at least joined one exclusive club…

https://www.thisisanfield.com/2022/03/t ... is-season/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 12 - Joe Gomez

Indlæg af Niels K » mandag, 02. maj, 2022 07:26

Lad os håbe, han fortsætter hos os og kæmper for mere spilletid næste sæson.

Joe Gomez takes humble approach to question on Liverpool squad role

Joe Gomez was a standout on only his third Premier League start of the season against Newcastle and, asked about his squad role after, he took a humble stance.

https://www.thisisanfield.com/2022/05/j ... quad-role/

Besvar