19 - Sadio Mané

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af texy » søndag, 04. okt, 2020 14:32

liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 08:04
Det vil dælme være en bad case m, hvis nogen af vores drenge ender på sygehuset, i respirator osv.

Åhhh for fan. Det lorte corona, kan jo smadre alle klubber sæson.

Kom godt tilbage Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er yderst yderst usandsynligt. Han er ung, rask og fit som bare fanden. Den her lortevirus sender langt overvejende ældre, syge og andre mere svagelige på hospitalet. Kun i ekstremt få tilfælde indlægges unge mennesker uden en eller anden underliggende sygdom.

Så jeg er på ingen måde nervøs for, at Mané skulle få behov for indlæggelse. Men til gengæld er de der rådne senfølger ret ubeskrevede.
Kloppite

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 04. okt, 2020 14:45

texy skrev:
søndag, 04. okt, 2020 14:32
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 08:04
Det vil dælme være en bad case m, hvis nogen af vores drenge ender på sygehuset, i respirator osv.

Åhhh for fan. Det lorte corona, kan jo smadre alle klubber sæson.

Kom godt tilbage Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er yderst yderst usandsynligt. Han er ung, rask og fit som bare fanden. Den her lortevirus sender langt overvejende ældre, syge og andre mere svagelige på hospitalet. Kun i ekstremt få tilfælde indlægges unge mennesker uden en eller anden underliggende sygdom.

Så jeg er på ingen måde nervøs for, at Mané skulle få behov for indlæggelse. Men til gengæld er de der rådne senfølger ret ubeskrevede.
Jeg er heller ikke så nervøs på kort sigt for Mane, der som du skriver er ung, stærk og i kanon form. Hvad senfølgerne angår, så ved man vel heller ikke, om de "kun" bliver et problem for dem der har haft sygdommen i udbrud, eller om de også kan blive det for personer der har haft virussen men ikke blev syge af den?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 04. okt, 2020 14:46

Sledgehammer skrev:
søndag, 04. okt, 2020 14:45
texy skrev:
søndag, 04. okt, 2020 14:32
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 08:04
Det vil dælme være en bad case m, hvis nogen af vores drenge ender på sygehuset, i respirator osv.

Åhhh for fan. Det lorte corona, kan jo smadre alle klubber sæson.

Kom godt tilbage Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er yderst yderst usandsynligt. Han er ung, rask og fit som bare fanden. Den her lortevirus sender langt overvejende ældre, syge og andre mere svagelige på hospitalet. Kun i ekstremt få tilfælde indlægges unge mennesker uden en eller anden underliggende sygdom.

Så jeg er på ingen måde nervøs for, at Mané skulle få behov for indlæggelse. Men til gengæld er de der rådne senfølger ret ubeskrevede.
Jeg er heller ikke nervøs på kort sigt for Mane, der som du skriver er ung, stærk og i kanon form. Hvad senfølgerne angår, så ved man vel heller ikke, om de "kun" bliver et problem for dem der har haft sygdommen i udbrud, eller om de også kan blive det for personer der har haft virussen men ikke blev syge af den?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 05. okt, 2020 08:23

Sledgehammer skrev:
søndag, 04. okt, 2020 14:45
texy skrev:
søndag, 04. okt, 2020 14:32
liverpoolfc86 skrev:
lørdag, 03. okt, 2020 08:04
Det vil dælme være en bad case m, hvis nogen af vores drenge ender på sygehuset, i respirator osv.

Åhhh for fan. Det lorte corona, kan jo smadre alle klubber sæson.

Kom godt tilbage Mané

Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Det er yderst yderst usandsynligt. Han er ung, rask og fit som bare fanden. Den her lortevirus sender langt overvejende ældre, syge og andre mere svagelige på hospitalet. Kun i ekstremt få tilfælde indlægges unge mennesker uden en eller anden underliggende sygdom.

Så jeg er på ingen måde nervøs for, at Mané skulle få behov for indlæggelse. Men til gengæld er de der rådne senfølger ret ubeskrevede.
Jeg er heller ikke så nervøs på kort sigt for Mane, der som du skriver er ung, stærk og i kanon form. Hvad senfølgerne angår, så ved man vel heller ikke, om de "kun" bliver et problem for dem der har haft sygdommen i udbrud, eller om de også kan blive det for personer der har haft virussen men ikke blev syge af den?
Det er jo stadig early days med covid-19, nogle gange kan top idrætsfolk jo godt have en tendens til at være i for god form, på den måde at de stresser hjertet mere end hvad sundt er og sætter lungerne på overarbejde.
Og top idræt foregår på så tynd en knivsæg, at et minimalt tab af lungekapacitet, kan få Mané til at se forfærdeligt meget dårligere ud.

Men jeg har ikke hørt at det skulle være et problem i forhold til COVID-19, men nej statistisk set så burde det jo være ok, men jeg tror ikke at nok topatleter har været smittet endnu til at man har kunnet konkludere noget om hvordan de reagerer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » søndag, 20. dec, 2020 10:53

Sadio Mane dedicated his celebration to fan's grandad during Crystal Palace 0-7 Liverpool

https://www.givemesport.com/1629619-sad ... -liverpool

:clap:

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » onsdag, 17. feb, 2021 21:10

Sadio i celebert selskap etter scoringen mot RB Leipzig

Senegaleseren har nå scoret like mange mål i europacupene som Ian Rush.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/2 ... b-leipzig/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » lørdag, 19. jun, 2021 09:53

Sadio Mane can reset in season break after fatigue strikes back

By his comparatively elite numbers, Sadio Mane was a shadow of himself in a season where fatigue and a lack of confidence took centre-stage for the typically smiley winger.

https://www.thisisanfield.com/2021/06/s ... ikes-back/

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af texy » mandag, 13. sep, 2021 16:10

For ikke alt for mange sæsoner siden. Måske endda så sent som i sidste sæson. Der kunne man ofte høre en fortælling om, at Salah skulle bruge alt for mange chancer til at score sine mål. Det er muligt, at der var et gran af sandhed i fortællingen, selvom Salah altid endte med at få scoret sine mål.

Men i sidste sæson og nu fortsat ind i denne sæson synes jeg, at den fortælling i langt højere grad passer på Mané. I guder, hvor brænder han mange chancer. Og det er jo vildt positivt, at han kommer til så mange. Nu må han gerne bare snart ramme en periode, hvor 60% af dem så også konverteres til mål. Sker det, så løber han med Golden Boot langt foran Salah, Kane, Ronaldo, Lukaku, og hvem vi ellers kan tænke på.

Men hvor er det fedt at se, at Mané og Salah spiller som to spillere, der godt gider at lege igen. Jeg tror på, at der kan komme uhyre mange mål fra deres side i denne sæson. Og jeg tror altså også, at Mané finder rytmen og udscorer Salah for første gang.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » mandag, 13. sep, 2021 17:43

texy skrev:
mandag, 13. sep, 2021 16:10
For ikke alt for mange sæsoner siden. Måske endda så sent som i sidste sæson. Der kunne man ofte høre en fortælling om, at Salah skulle bruge alt for mange chancer til at score sine mål. Det er muligt, at der var et gran af sandhed i fortællingen, selvom Salah altid endte med at få scoret sine mål.

Men i sidste sæson og nu fortsat ind i denne sæson synes jeg, at den fortælling i langt højere grad passer på Mané. I guder, hvor brænder han mange chancer. Og det er jo vildt positivt, at han kommer til så mange. Nu må han gerne bare snart ramme en periode, hvor 60% af dem så også konverteres til mål. Sker det, så løber han med Golden Boot langt foran Salah, Kane, Ronaldo, Lukaku, og hvem vi ellers kan tænke på.

Men hvor er det fedt at se, at Mané og Salah spiller som to spillere, der godt gider at lege igen. Jeg tror på, at der kan komme uhyre mange mål fra deres side i denne sæson. Og jeg tror altså også, at Mané finder rytmen og udscorer Salah for første gang.
Det må meget gerne ske, for så vinder vi mesterskabet uden tvivl, da Salah kommer til at score mange mål igen, igen, igen. Jeg har også brug for at han sætter flere af chancerne, da jeg er ved at få halvlange løg af ham...

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » søndag, 19. sep, 2021 07:59

How Sadio Mane equalled Keegan and overtook Van Persie with 100th strike

Sadio Mane scored his 100th goal for Liverpool in the 3-0 win over Crystal Palace, equalling and breaking records set by Kevin Keegan and Robin van Persie respectively.

https://www.thisisanfield.com/2021/09/h ... th-strike/

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af AJJ » torsdag, 07. okt, 2021 14:23

Jeg synes, Mané i de sidste par kampe - Porto og City - har set noget bedre ud. Men stadig ikke det niveau, man forventer af ham. Forhåbentligt giver målet mod City ham et boost, for det var klasse.

For et 2-3 sæsoner siden var der diskussion om, hvorvidt Mané eller Salah var vores største angrebsstjerne - og de to har jo også haft deres interne kampe.

Man må bare sige, at Salah siden har etableret sig som en spiller på den allerøverste hylde forbeholdt en håndfuld spillere. Så står slet ikke til diskussion længere, at han er vores største stjerne.

Nu vil jeg ikke lege lommepsykolog, men kan det have påvirket Mané lidt, at han nu er den klare 2. violin?

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Ponzac » fredag, 08. okt, 2021 09:37

AJJ skrev:
torsdag, 07. okt, 2021 14:23
Man må bare sige, at Salah siden har etableret sig som en spiller på den allerøverste hylde forbeholdt en håndfuld spillere. Så står slet ikke til diskussion længere, at han er vores største stjerneangriber.
Rettede den lige for dig.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » lørdag, 16. okt, 2021 15:40

Sadio Mane: Liverpool winger reaches 100 Premier League goals to join Mohamed Salah in '100 Club'

Mane entered '100 Club' after scoring against Watford on Saturday; scooped joint-Golden Boot award with career-high 22 goals in 2018/19; only three goals scored from outside box.

https://www.skysports.com/football/news ... n-100-club

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » fredag, 22. okt, 2021 14:12

Sadio Mané: Premier League Player Watch

https://www.coachesvoice.com/cv/sadio-m ... o-firmino/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 19 - Sadio Mané

Indlæg af Niels K » søndag, 07. nov, 2021 10:54

Kommer Mane op på omkring de 20 denne sæson, så tror jeg på en stor sæson for os på flere fronter.

Mané-tallene som gir Klopp grunn til optimisme

Sadio Mané var ikke fornøyd med egne prestasjoner forrige sesong. Nå peker pilene i riktig retning igjen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... optimisme/

Besvar