66 - Trent Alexander-Arnold

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
TG12

Re: 66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af TG12 » torsdag, 17. okt, 2024 10:55

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 17. okt, 2024 08:06
Emmy skrev:
tirsdag, 08. okt, 2024 10:58
Der er ingen grund til at frygte noget som helst. Hvis han ikke vil være i klubben, så kan han bare smutte. Præcis som alle de andre tilfælde hvor spillere er smuttet videre, så skal vi også nok klare det denne gang
Helt enig. Jeg vil gerne beholde Trent, men hvis han ikke vil være i Liverpool FC, må han jo bare smutte. Vi har Bradley, som jeg ser som bedre i det defensive arbejde.

Dernæst har Carvajal lige forlænget sin kontrakt, og jeg tror ikke Trent kan slå ham af holdet.
Måske ikke, men det ville jo være en Real Madrid classic, at planlægge erstatningen for en aldrende spiller allerede nu og lave en blød indkøring.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 18. nov, 2024 15:14

Personligt synes jeg han har oppet sig defensivt i denne sæson, hjulpet godt af en storspillende Konate ved siden af, til gengæld deltager han mindre i det offensive spil, også lidt pga. at Slot ønsker mindre risiko i afleveringerne

Det er selvfølgelige agurketid nu når der er landsholdpause, men der går rygter om at han kræver at blive den bedst betalte engelske spiller i PRL, for at forlænge dvs 3-400.000 £ om ugen, det er selvfølgelig kun spekulationer, men kunne godt tænke mig at hører forum:

1) Synes i han er de penge værd

2) Han er jo udpeget viceanfører, men synes i han yder nok både med og uden bold.

3) Hvordan har i det med at han ikke bare melder ud om han vil spille i Liverpool eller Madrid

Personligt synes har jeg været noget efter ham fordi jeg ikke synes han går forrest, kunne godt tænke mig han fik en attitude som Van Dijk, Henderson, Milner, Gerrard, forventer jeg for meget af ham ?
YNWA

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » mandag, 18. nov, 2024 18:41

Vi ser kun det vi ser til kampene. Måske er han en kæmpe motivator i omklædningsrummet eller til træning.

Jeg tvivler stærkt på han vil have så meget i løn. Det svarer til Salahs løn, det ser jeg ikke nogen som helst højreback få i premier League. Han er 150k-+ i ugen værd - og det er ret højt. Han har stadig kæmpe mangler defensivt, specielt hans timing og koncentration kan være suspekt til tider. Hans indlæg og dødbolde kan der ikke sættes spørgsmålstegn til.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 18. nov, 2024 18:55

Fowler89 skrev:
mandag, 18. nov, 2024 18:41
Vi ser kun det vi ser til kampene. Måske er han en kæmpe motivator i omklædningsrummet eller til træning.

Jeg tvivler stærkt på han vil have så meget i løn. Det svarer til Salahs løn, det ser jeg ikke nogen som helst højreback få i premier League. Han er 150k-+ i ugen værd - og det er ret højt. Han har stadig kæmpe mangler defensivt, specielt hans timing og koncentration kan være suspekt til tider. Hans indlæg og dødbolde kan der ikke sættes spørgsmålstegn til.

Han er angiveligt allerede på 180 k og er nummer 3 på lønlisten efter Salah og Virgil.

I år synes jeg Tsimikas har bedre indlæg og hjørnespark
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 18. nov, 2024 19:09

Big fat NO til 1) og 2)
"We're not racist, we only hate the mancs"

mortenbak

Indlæg af mortenbak » mandag, 18. nov, 2024 20:52

Jeg vil altså også mene at han er ratet meget højere for LFC fans, da han er scouser end han er ratet andre steder i verden.
Real Madrid er interesseret fordi han er på en fri transfer.
Vil han afsted, so be it. Så må vi jo se hvordan han klarer sig i galeanstalten Real Madrid.
Vi har en fin erstatning.

Fint hvis en ny rimelig kontrakt kan forhandles, men vi skal ikke bukke og neje for nogen spillere.
Ingen spillere er uerstattelige.

Vores spillere skal ville Liverpool FC!

Tom_Jorsal
Alder: 36

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 18. nov, 2024 21:11

Vi kan sagtens klare os uden TAA. Salah og VVD? Not so much..

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » mandag, 18. nov, 2024 21:45

Tom_Jorsal skrev:
mandag, 18. nov, 2024 21:11
Har det helt på samme måde
YNWA

mortenbak

66 - Trent Alexander-Arnold

Indlæg af mortenbak » mandag, 18. nov, 2024 22:09

Redtothebone skrev:
Tom_Jorsal skrev:
VvD vil jeg virkelig gerne forlænge med et par år. Han er stadig en rigtig god spiller og forsvarsdirigent. Giv ham en god lukrativ kontrakt et par år og køb et talent til at afløse. og egentlig også Salah, så han ikke ryger til Arabien på en fri….

Forskellen på de 3 spillere er at TAA, er god, men ikke en gamechanger for vores hold.
Det imo Salah i front og VvD bagerst.
TAA er måske til tider glasuren med flødebolde.
Ofte er det også i hans side at modstanderne prøver at bryde igennem, da de, som alle andre kan/kunne se under Klopp, der var en mulighed for at bryde igennem.
Under Slot, er vi jo langt bedre defensivt, hvorfor jeg ikke ser det store problem i hvis TAA vil afsted.

TG12

Indlæg af TG12 » lørdag, 23. nov, 2024 21:39

mortenbak skrev:
mandag, 18. nov, 2024 22:09
Redtothebone skrev:
Tom_Jorsal skrev:
VvD vil jeg virkelig gerne forlænge med et par år. Han er stadig en rigtig god spiller og forsvarsdirigent. Giv ham en god lukrativ kontrakt et par år og køb et talent til at afløse. og egentlig også Salah, så han ikke ryger til Arabien på en fri….

Forskellen på de 3 spillere er at TAA, er god, men ikke en gamechanger for vores hold.
Det imo Salah i front og VvD bagerst.
TAA er måske til tider glasuren med flødebolde.
Ofte er det også i hans side at modstanderne prøver at bryde igennem, da de, som alle andre kan/kunne se under Klopp, der var en mulighed for at bryde igennem.
Under Slot, er vi jo langt bedre defensivt, hvorfor jeg ikke ser det store problem i hvis TAA vil afsted.

Jeg synes der glemmes hurtigt - TAA har flere assist som 25årig (89) end KDB (87). - tilmed fra højreback, hvis ikke det er klasse, så ved jeg simpelthen ikke hvad er.

Under Klopp var han overvejende den kreative kraft på holdet. Det var ham vi så imod for at lirke spillet op og være den kreative på holdet, når modstandere som Burnley forsvarede med 11 mand og vi igen igen jagtede en scoring med 10 minutter tilbage - han leverede også ofte.

Om HB er hans bedste position kan diskuteres for ja han har været en svaghed defensivt til tider.
Men hold op hvor har han også bidraget med mange vigtige assists og hans offensive kvaliteter er eminente. Læg dertil han er lokal,.

Jeg ville langt hellere miste enten VVD eller Salah, end TAA i sin bedste alder, samt der faktum at han er lokal - selvom jeg helst så alle tre blive.

Jeg synes det er synd han er så undervurderet her.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 31. dec, 2024 09:17

Trademark aflevering fra Trent til Salah i 5-0 molestreringen af Hammers:
Vi SMADRER det PIShold !

Tom_Jorsal
Alder: 36

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 02. jan, 2025 10:13

En del snak om, at Real vil lægge penge for at få Trent allerede nu. Hvad tænker I om det?

Jeg tror, han er tabt for os, og hælder lidt til at lade ham gå allerede nu for i det mindste at få nogle penge i kassen for ham.

Meget skuffet over klubben, at der ikke er lukket kontrakt på bare én af de tre stjerner, der har udløb til sommer. Det er amatør-agtigt og må simpelthen ikke ske.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 02. jan, 2025 10:46

Hvis han ikke er interesseret i at forlænge, så skal han blive i klubben og hjælpe til med at jagte mesterskabet. Der skal ikke ændres for meget i truppen og de småpenge real tilbyder er intet værd i forhold til et mesterskab
"We're not racist, we only hate the mancs"

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 02. jan, 2025 13:22

Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 02. jan, 2025 10:13
En del snak om, at Real vil lægge penge for at få Trent allerede nu. Hvad tænker I om det?

Jeg tror, han er tabt for os, og hælder lidt til at lade ham gå allerede nu for i det mindste at få nogle penge i kassen for ham.

Meget skuffet over klubben, at der ikke er lukket kontrakt på bare én af de tre stjerner, der har udløb til sommer. Det er amatør-agtigt og må simpelthen ikke ske.
Ja, det virker lidt bagvendt. Angiveligt skulle Real havde givet et bud på at få ham allerede i januar, som klubben så har afvist og nu går meldingen så på at de har besluttet at de hellere må komme i gang med de kontraktforhandlinger.

Jeg er med på at der forgår 1000 ting i kulissen som vi aldrig får noget at vide om, og mon ikke de er kommet en del længere med tilbud til de tre end vi nogensinde får at vide.

Men udadtil virker det bestemt ikke som rettidig omhu.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 02. jan, 2025 13:59

bblauritzen skrev:
Tom_Jorsal skrev:
torsdag, 02. jan, 2025 10:13

Ja, det virker lidt bagvendt. Angiveligt skulle Real havde givet et bud på at få ham allerede i januar, som klubben så har afvist og nu går meldingen så på at de har besluttet at de hellere må komme i gang med de kontraktforhandlinger.

Jeg er med på at der forgår 1000 ting i kulissen som vi aldrig får noget at vide om, og mon ikke de er kommet en del længere med tilbud til de tre end vi nogensinde får at vide.

Men udadtil virker det bestemt ikke som rettidig omhu.
Jeg fortolkede hans jubelscene som om, at alt er ok (ift kontraktforlængelse med os) og folk bare snakker.

Besvar