8 - Naby Keita

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » søndag, 20. dec, 2020 10:46

Det så godt ud fremadrettet, men jeg ville nu godt have set hans positionering i de tilfælde, hvor CP brød igennem:

(Video) Naby Keita with quiet midfield masterclass as Liverpool romp to victory

https://www.empireofthekop.com/2020/12/ ... o-victory/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » mandag, 28. dec, 2020 10:40

Richard Buxton
@RichardBuxton_

If Naby Keita is sidelined for LFC’s trip to NUFC, he will have missed 35 games through injury since 2018.

9:13 AM · Dec 28, 2020

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af TG12 » mandag, 28. dec, 2020 16:30

Niels K skrev:
mandag, 28. dec, 2020 10:40
Richard Buxton
@RichardBuxton_

If Naby Keita is sidelined for LFC’s trip to NUFC, he will have missed 35 games through injury since 2018.

9:13 AM · Dec 28, 2020
Tålmodigheden med Naby må snart være ovre.
Dødærgerligt - han kunne uden de mange skader være blandt de 3 bedste midtbane spillere i PL.

Måske han kan udfolde sig bedre i en mindre fysisks liga som Spanien, men PL tror jeg løbet er kørt.

Jeg tror også landsholdet har en aktie i hans skader eftersom de ALTID udtager ham og lader ham spille selvom han nok havde brug for hvil.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 29. dec, 2020 12:18

TG12 skrev:
Niels K skrev:
mandag, 28. dec, 2020 10:40
Richard Buxton
@RichardBuxton_

If Naby Keita is sidelined for LFC’s trip to NUFC, he will have missed 35 games through injury since 2018.

9:13 AM · Dec 28, 2020
Tålmodigheden med Naby må snart være ovre.
Dødærgerligt - han kunne uden de mange skader være blandt de 3 bedste midtbane spillere i PL.

Måske han kan udfolde sig bedre i en mindre fysisks liga som Spanien, men PL tror jeg løbet er kørt.

Jeg tror også landsholdet har en aktie i hans skader eftersom de ALTID udtager ham og lader ham spille selvom han nok havde brug for hvil.
Ja, min bekymring er lidt at han synes at få alle de skader til træning, måske han spiller for meget overfor Milner?

Men ja det kunne tyde på at han har forsøgt at presse sin krop for at kunne følge med folk som Gini og det kunne den måske ikke helt tåle. Problemet er jo bare at når alle klubber er ramt på økonomien, så er der næppe ret mange, der står i kø for at købe en skadet spiller.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. jan, 2021 15:40

Nu har han været ude i en måned, med en 'not a big injury'.

"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af zalcos » torsdag, 28. jan, 2021 15:59

Gud... I alt det her skadeshelvede, tabte kampe og midtbanespillere i forsvaret osv har jeg end ikke skænket Naby-lad en eneste tanke. Jeg har slet ikke lagt mærke til at han manglede på bænken. :dontknow: Det er nok fordi han er fuldstændig afskrevet i min bog - alt for meget skadet.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 29. jan, 2021 14:48

zalcos skrev:
torsdag, 28. jan, 2021 15:59
Gud... I alt det her skadeshelvede, tabte kampe og midtbanespillere i forsvaret osv har jeg end ikke skænket Naby-lad en eneste tanke. Jeg har slet ikke lagt mærke til at han manglede på bænken. :dontknow: Det er nok fordi han er fuldstændig afskrevet i min bog - alt for meget skadet.
alt for mange skader, jeg tror nok at fysserne arbejder på det problem, men løbet kan meget vel være kørt. Men han har kontrakt til 2023 og er jo ikke ret nem at sælge med alle de skader og en forholdsvis høj løn, så vi er jo nødt til at arbejde med ham så længe han er i klubben.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Niels K » lørdag, 06. feb, 2021 16:06

Man har da lov til at håbe.

Klopp’s praise for “unbelievable” Ilkay Gundogan is a positive sign for Naby Keita

Ilkay Gundogan is in the form of his Man City career ahead of Liverpool’s clash with the Premier League leaders, and his resurgence could be encouragement for Naby Keita.

https://www.thisisanfield.com/2021/02/k ... aby-keita/

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af TG12 » fredag, 12. feb, 2021 13:50

Læste hans værdi er faldet til "kun" €40m, hvilket nok ikke er urealistisk som han har præsteret siden at han ankom.

Besluttede mig så for at undersøge hans skades historik lidt. Han har samlet mistet 50 kampe siden at han kom til. Eftersom det "kun" er 18/19 sæsonen han ankom i er det ganske foruroligende, da der vel reelt kun har været 130-140 kampe i den periode.

Det svarer vel rundt regnet til 35-40% af tiden har han været skadet/ude.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af zalcos » fredag, 12. feb, 2021 23:45

TG12 skrev:
fredag, 12. feb, 2021 13:50
Læste hans værdi er faldet til "kun" €40m, hvilket nok ikke er urealistisk som han har præsteret siden at han ankom.

Besluttede mig så for at undersøge hans skades historik lidt. Han har samlet mistet 50 kampe siden at han kom til. Eftersom det "kun" er 18/19 sæsonen han ankom i er det ganske foruroligende, da der vel reelt kun har været 130-140 kampe i den periode.

Det svarer vel rundt regnet til 35-40% af tiden har han været skadet/ude.
Og hvis man dertil lægger 'ude af form' oven i hatten :doh1:
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Filos of Isk » lørdag, 13. feb, 2021 08:08

TG12 skrev:Læste hans værdi er faldet til "kun" €40m, hvilket nok ikke er urealistisk som han har præsteret siden at han ankom.

Besluttede mig så for at undersøge hans skades historik lidt. Han har samlet mistet 50 kampe siden at han kom til. Eftersom det "kun" er 18/19 sæsonen han ankom i er det ganske foruroligende, da der vel reelt kun har været 130-140 kampe i den periode.

Det svarer vel rundt regnet til 35-40% af tiden har han været skadet/ude.
Vildt hvis der er nogle der står klar med 40 millioner oveni hans betragtelige hyre.

Det værste er jo næsten at han, Chambo, Shaqiri og efterhånden også Milner optager midtbanepladser i truppen og når de så alle sammen er skadet samtidigt er der alt for meget arbejde til Gini.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 06. apr, 2021 23:45

Jeg tror og håber at det er sidste gang vi ser ham i den røde trøje. Nej, hvor er han ringe! Jeg har aldrig set Klopp lave en forceret udskiftning i 1. halvleg. Efter kampen udtalte Klopp at han skiftede ham ud af taktiske grunde, hvilket er trænersprog for at han var utrolig ringe spillende.

Hvis vi kan få £25 M. for ham, skal han sælges ASAP.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Cynwal » onsdag, 07. apr, 2021 07:13

Hr. Drejer skrev:
tirsdag, 06. apr, 2021 23:45
Jeg tror og håber at det er sidste gang vi ser ham i den røde trøje. Nej, hvor er han ringe! Jeg har aldrig set Klopp lave en forceret udskiftning i 1. halvleg. Efter kampen udtalte Klopp at han skiftede ham ud af taktiske grunde, hvilket er trænersprog for at han var utrolig ringe spillende.

Hvis vi kan få £25 M. for ham, skal han sælges ASAP.
Jeg må give dig ret i, at Keita var uhyggeligt dårlig igår. Det virkede som om, at han slet ikke var "mentalt i gear" til en så vigtig kamp. Gav sig alt for god tid på bolden, så den ofte let blev pillet fra ham, bl.a..
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 07. apr, 2021 12:29

Kan ikke komme i tanker om en større skuffelse i den røde trøje.

Brugeravatar
Mysjkin
Indlæg: 1658
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:46
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 48

Re: 8 - Naby Keita

Indlæg af Mysjkin » onsdag, 07. apr, 2021 13:04

Tom_Jorsal skrev:
onsdag, 07. apr, 2021 12:29
Kan ikke komme i tanker om en større skuffelse i den røde trøje.
Arrhh - skal vi nu ikke lige spise brød til.

Vi er helt enige om at Naby havde en forfærdelig kamp i går - men det var han langt fra ene om. Trent var om muligt endnu ringere. Fejlen var dog mere Klopp's end Naby's.

Når Naby har været skadesfri og er kommet bare lidt i kampform har han leveret glimrende præstationer. Pr. 15. September 2020 havde han i alt startet inde i 25 kampe i PL. De 22 af dem blev vundet og de sidste 3 endte uafgjort (indrømmet - det var i vores bedste periode, men holdet blev ikke svækket når han startede inde - tværtimod). Han tilbyder noget andet end vores øvrige midtbanespillere og blandt de 25 starter har han en lille hånd MoM.

Det helt store problem er skaderne. Det er kun i kortere perioder, at han har været skadesfri og i kampform, så han har aldrig nået at finde en rytme. Dét er naturligvis yderst skuffende, men ligefrem at sable manden ned er der ikke belæg for.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”

Besvar