48 - Curtis Jones

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 01. okt, 2021 13:21

texy skrev:
fredag, 01. okt, 2021 11:26
Ikke altid, at spillere håndterer konkurrence om pladserne lige godt.

Men jeg skal da love for, at Jones er steppet helt vanvittigt op efter først at være blevet overhalet af Elliott, og derefter så få chancerne blandt andet pga. skader til selvsamme Elliott, Keita og Thiago.

Både Elliotts indledende stærke præstationer og senest Jones' superpræstationer var vi med al sandsynlighed gået glip af, hvis man havde hentet en eller anden (udover Thiago) som erstatning for Gini.

Jeg synes, at det er værd at skrive sig bag øret, at der rent faktisk godt kan komme dygtige spillere fra vores eget akademi/ungdomsafdeling. Naturligvis skal vi scoute og hente spillere. Men selvom man ikke får den "julegave-fornemmelse", når der rykkes en ung spiller op, så er det altså langt federe i mine øjne, når den slags lykkes.

Har vi så ikke brug for flere midtbanespillere? Reelt nej. Ikke endnu. Men den dag Bellingham bliver en mulighed, så har vi.
Jeg tænker også at den der hjernerystelse fra pre-season satte Curtis Jones bagerst i køen mere end hans evner.
Men uanset hvad er det fedt at han bare holder fokus og er klar når det kræves.

mon ikke Bellingham og Dortmund satser på at han skal videre i 2023 hvor hans gamle kontrakt udløb?
- det tænker jeg også er et godt tidspunkt i forhold til at vi der nærmer os sidste og næstsidste år for Thiago og Henderson og AOC har udløb samme sommer.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » søndag, 03. okt, 2021 07:24

– Jeg har blitt spurt om utlån av Curtis Jones hundrevis av ganger. La ham bli her – nå ser vi resultatene

Det har vært viktig for Jürgen Klopp at Curtis Jones lærer seg måten laget hans spiller på – heller enn å få førstelagserfaring andre steder.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... sultatene/

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Oomph242 » søndag, 03. okt, 2021 08:21

texy skrev:
fredag, 01. okt, 2021 11:26
Ikke altid, at spillere håndterer konkurrence om pladserne lige godt.

Men jeg skal da love for, at Jones er steppet helt vanvittigt op efter først at være blevet overhalet af Elliott, og derefter så få chancerne blandt andet pga. skader til selvsamme Elliott, Keita og Thiago.

Både Elliotts indledende stærke præstationer og senest Jones' superpræstationer var vi med al sandsynlighed gået glip af, hvis man havde hentet en eller anden (udover Thiago) som erstatning for Gini.

Jeg synes, at det er værd at skrive sig bag øret, at der rent faktisk godt kan komme dygtige spillere fra vores eget akademi/ungdomsafdeling. Naturligvis skal vi scoute og hente spillere. Men selvom man ikke får den "julegave-fornemmelse", når der rykkes en ung spiller op, så er det altså langt federe i mine øjne, når den slags lykkes.

Har vi så ikke brug for flere midtbanespillere? Reelt nej. Ikke endnu. Men den dag Bellingham bliver en mulighed, så har vi.
Hænger du stadig fast i den, at andre mener vi mangler en midtbanespiller :D

Jeg mener vi gør og mener ikke, at man udfra 7 liga kampe kan konkludere at vi ikke gør.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af texy » mandag, 04. okt, 2021 09:23

Oomph242 skrev:
søndag, 03. okt, 2021 08:21
Hænger du stadig fast i den, at andre mener vi mangler en midtbanespiller :D

Jeg mener vi gør og mener ikke, at man udfra 7 liga kampe kan konkludere at vi ikke gør.
Ja, den havde jeg selv bedt om... :D

Men er personligt glad for at se vores unge spillere på holdet. Også selvom Jones havde en meget svær kamp imod City i går. Og retfærdigvis skal det nok nævnes, at det havde Fabinho og Hendo også.
Kloppite

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 04. okt, 2021 11:35

texy skrev:
mandag, 04. okt, 2021 09:23
Oomph242 skrev:
søndag, 03. okt, 2021 08:21
Hænger du stadig fast i den, at andre mener vi mangler en midtbanespiller :D

Jeg mener vi gør og mener ikke, at man udfra 7 liga kampe kan konkludere at vi ikke gør.
Ja, den havde jeg selv bedt om... :D

Men er personligt glad for at se vores unge spillere på holdet. Også selvom Jones havde en meget svær kamp imod City i går. Og retfærdigvis skal det nok nævnes, at det havde Fabinho og Hendo også.
Hvis jeg må sparke med, så tror jeg også det handler om at uanset om vi havde erstattet Gini med Jones eller med Rabiot, så ville det kræve en omstillingsperiode, det tog år for Wijnaldum at udvikle sit spil så det leverede lige det Klopp gerne vill have. Jeg tror det er helt naturligt at vi mærker fraværet uanset hvad vi havde gjort for at erstatte ham. Og det giver især udslag i en kamp imod et toptunet Man City midtbane.
vores højre side har set ubeskyttet ud i en del kampe og det må vi altså få gjort noget ved for hvis Salah skal dække mere af så bliver det svært for ham også at være angriber.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 05. okt, 2021 12:03

Giv ham et par år så er han fast mand på landsholdet og levere 15+ mål eller assists for Liverpool om året.

Han skal have bygget lidt mere fysisk på og så skal han spille en masse minutter sammen med Hendo og Fabinho, så han kan lære alle de taktiske ting, jeg er overbevist om at han er en af de spillere der kan levere en masse assists og mål fra midtbanen som mange har skreget på vi mangler.

Ja han er ikke på Winjaldums niveau, men han har potentialet til at blive endnu bedre - specielt offensivt.
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 05. okt, 2021 12:52

Redtothebone skrev:
tirsdag, 05. okt, 2021 12:03
Giv ham et par år så er han fast mand på landsholdet og levere 15+ mål eller assists for Liverpool om året.

Han skal have bygget lidt mere fysisk på og så skal han spille en masse minutter sammen med Hendo og Fabinho, så han kan lære alle de taktiske ting, jeg er overbevist om at han er en af de spillere der kan levere en masse assists og mål fra midtbanen som mange har skreget på vi mangler.

Ja han er ikke på Winjaldums niveau, men han har potentialet til at blive endnu bedre - specielt offensivt.
nemlig ja.

Klopp forsøger jo også hele tiden at udvikle holdet og se om vi kan gøre det lidt bedre, kan Trent lige stå tre meter længere fremme?
-så er der ekstra krav til midtbanen.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » tirsdag, 14. dec, 2021 21:38

Se treningsbildene

Jones er endelig tilbake i full trening etter øyeskaden

Klopp ser ut til å ha mange valgalternativer i det tette kampprogrammet.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... eyeskaden/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » søndag, 16. jan, 2022 08:10

‘We had a long talk’ – Jurgen Klopp wants Curtis Jones to “show how good he can be”

Jurgen Klopp has revealed he had a “long talk” with Curtis Jones over his situation at Liverpool this month, urging the midfielder to “show how good he can actually be.”

https://www.thisisanfield.com/2022/01/w ... he-can-be/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » lørdag, 22. jan, 2022 08:22

Strålende fornøyd med hvordan Jones har levert etter den lange praten

Jürgen Klopp hadde en lang prat med Curtis Jones i forrige uke, og svarene han har fått på banen har imponert manageren.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/1 ... ge-praten/

Kunne man se en fremtidig midtbane for sig bestående af Trent, Curtis og Elliott ?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Niels K » søndag, 05. jun, 2022 09:23

Se Jones briljere for England U21

Curtis Jones spilte en svært sentral rolle da England U21 slo Tsjekkia 2-1 i en EM-kvalifiseringskamp fredag kveld. Liverpools midtbanenmann var involvert i forspillet til begge Englands scoringer. Nå kan du se hans flotte bidrag på YouTube-snutten nedenfor.

https://www.liverpool.no/liveblogg#se-j ... ngland-u21

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 05. jun, 2022 09:54

Jeg tror på ham i den røde trøje.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Cynwal » søndag, 05. jun, 2022 11:14

Hr. Drejer skrev:
søndag, 05. jun, 2022 09:54
Jeg tror på ham i den røde trøje.
Han er begyndt at vise lidt igen. Det er som om han laver flere gode beslutninger og færre dårlige, specielt mht hvornaår han skal fortsætte med at drible og hvornår han skal aflevere isf. Viser mere og mere modenhed.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 07. jun, 2022 21:22

Jones nævnes som en mulighed for Southgate.

https://www.liverpool.no/nyheter/2022/6 ... m-troppen/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 48 - Curtis Jones

Indlæg af AJJ » onsdag, 08. jun, 2022 08:58

Cynwal skrev:
søndag, 05. jun, 2022 11:14
Hr. Drejer skrev:
søndag, 05. jun, 2022 09:54
Jeg tror på ham i den røde trøje.
Han er begyndt at vise lidt igen. Det er som om han laver flere gode beslutninger og færre dårlige, specielt mht hvornaår han skal fortsætte med at drible og hvornår han skal aflevere isf. Viser mere og mere modenhed.
Vi må se. Vigtig næste sæson for ham. Han er 21 år og kan ikke længere gå i ly af betegnelsen "talent". Nu skal han vise, at han hører til i Liverpool på den lange bane. Ligesom Konate har gjort i denne sæson. Og TAA før ham.

Besvar