76 - Neco Williams

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

76 - Neco Williams

Indlæg af Mugge » søndag, 28. jun, 2020 13:07

I lyset af, at James Milner ikke bliver yngre - og han pt. er skadet, ville det ikke give mening at give Neco Williams lidt spilletid på venstreback-pladsen. Vi ved han er en ganske udmærket back-up til TAA, men ville han kunne dække venstrebacken også?
De andre unge spillere der bejler til denne position, har ikke rigtig banket ordenligt på døren endnu.

Fowler89
Indlæg: 1212
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Fowler89 » søndag, 28. jun, 2020 13:09

Jeg er helt vild med denne spiller, han er virkelig god med bolden i fødderne, håber han kan udvikle sig og få en fremtid i klubben, men ellers skal vi nok få lidt penge for ham!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af texy » søndag, 28. jun, 2020 17:02

Jeg forstår tanken om, at ville give spilletid til Neco. Men vi har samtidig to meget meget dygtige unge spillere til venstre back i form af Larouci og Lewis. Jeg vil personligt hellere bruge en venstrebenet naturlig VB til backup for Robbo.

Jeg vil hellere finde spilletid til Neco, ved en enkelt gang eller to at afprøver Trent på 6eren.
Kloppite

sjampen
Indlæg: 1724
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af sjampen » søndag, 28. jun, 2020 18:53

Jeg tror aldrig jeg lærer at forstå den her fascination med at flytte TAA op på midtbanen fordi han spillede der som ungdomsspiller. Verdens bedste højre back i et system som til fulde udnytter hans evner, måske endda lever af dem. Det giver for mig mindre end mening at ændre på det. Slet ikke for en spiller med 500 minutters seniorfodbold i benene.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af texy » søndag, 28. jun, 2020 19:22

sjampen skrev:
søndag, 28. jun, 2020 18:53
Jeg tror aldrig jeg lærer at forstå den her fascination med at flytte TAA op på midtbanen fordi han spillede der som ungdomsspiller. Verdens bedste højre back i et system som til fulde udnytter hans evner, måske endda lever af dem. Det giver for mig mindre end mening at ændre på det. Slet ikke for en spiller med 500 minutters seniorfodbold i benene.
Det er fair nok.

For mig besidder Trent en sparketeknik og et overblik, som er få forundt. Han kan slå afleveringer, som Alonso og Gerrard ville være stolte af. Han har et blik for det offensive løb, men har som højre back i senior setuppet fået forståelse for det defensive arbejde også.

Jeg har det fint med Trent på backen. Men jeg vil også gerne have verdens bedste hold om fire år. I det perspektiv giver det for mig mening at teste Trents versatilitet (personligt tvivler jeg ikke på den, da jeg så ham spille på midtbanen for U-holdene) i forhold til at fremtidssikre. Hendo er lige fyldt 30. Gini fylder 30 i efteråret. Og Fabinho - en spiller der netop startede som back - fylder 27 i efteråret. Det ville give mening for mig, hvis vi allerede nu kunne gøre en spiller klar til at afløse en af de tre, så vi ikke står og skal købe "the missing link" til den tid.

Og det giver så endnu mere mening for mig, fordi jeg pga. Neco Williams føler, at der er en mulighed for at gøre det, uden at vi mister kvalitet på backen. Jeg rater Neco virkelig højt. Og hvis der kunne være plads til begge spillere i fremtiden, uden at det går ud over kvaliteten af holdet (forhåbentlig styrker det den), så giver det langt mere mening for mig, end at uddanne et supertalent som Neco på akademiet, for så at sende ham videre, da man ikke har plads til ham.

Mne den altovervejende idé for mig med at rykke Trent ind på midtn er, at jeg tror, at både han og holdet kunne blive endnu bedre af det.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » søndag, 28. jun, 2020 19:37

texy skrev:
søndag, 28. jun, 2020 17:02
Jeg forstår tanken om, at ville give spilletid til Neco. Men vi har samtidig to meget meget dygtige unge spillere til venstre back i form af Larouci og Lewis. Jeg vil personligt hellere bruge en venstrebenet naturlig VB til backup for Robbo.

Jeg vil hellere finde spilletid til Neco, ved en enkelt gang eller to at afprøver Trent på 6eren.
Loan move on agenda for Scouse youngster after Reds debut to ‘die for’

https://www.thisisanfield.com/2020/06/l ... o-die-for/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 29. jun, 2020 09:54

texy skrev:
søndag, 28. jun, 2020 19:22
Mne den altovervejende idé for mig med at rykke Trent ind på midtn er, at jeg tror, at både han og holdet kunne blive endnu bedre af det.
Jeg tænker også at holdet skal udvikle sig på et tidspunkt, uanset hvor gode spillere vi producerer eller køber, så kan vi jo ikke gøre det samme om og om igen og forvente at blive ved med at vinde en stor titel pr. år.

Trent kunne muligvis udvikle sig til en spiller, der både kan levere offensiv kreativitet igennem midten og samtidig yde den nødvendige defensive disciplin der kræves af vores midtbanespillere. Modstanderne har godt nok en tendens til at pakke den centrale del af banen, sålænge de gør det er det super fint at Trent er ude i siden, men vi er begyndt at se at nogle modstandere spiller 4-4-2, med wingbacks istedet for wings, og i de tilfælde ville Trents fødder måske være bedre udnyttet inde i midten.
Ideelt set er målet jo at vi kan gøre ondt på modstanderne fra begge sider og igennem midten. Der er diskussioner om hvorvidt vi kan gøre ondt nok igennem midten, men jeg tror personligt at meget af det skyldes at modstanderne giver os pladsen i på kanterne for at kunne lukke vores midte(inkl. Firmino, Salah og Mané når de dumper ned og leger med) som de frygter mere end vi tror, men uanset hvad så skal vi som hold udvikle os til at blive endnu bedre til det, uden at vende tilbage til den defensive struktur vi havde i 2017.

Men det er klart Trent skal kun flyttes på midten, hvis KLopp syntes det er en god idé sportsligt(og jeg har ikke set nolge foreslå andet). Indtil da må Neco Williams finde sig i at han skal være utrolig dygtig hvis han skal have minutter i Premier League og de sjove CL kampe.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Mugge » mandag, 29. jun, 2020 11:38

texy skrev:
søndag, 28. jun, 2020 17:02
Jeg forstår tanken om, at ville give spilletid til Neco. Men vi har samtidig to meget meget dygtige unge spillere til venstre back i form af Larouci og Lewis. Jeg vil personligt hellere bruge en venstrebenet naturlig VB til backup for Robbo.

Jeg vil hellere finde spilletid til Neco, ved en enkelt gang eller to at afprøver Trent på 6eren.
Med de midtbanespillere vi har pt., så ser jeg ikke det eksperiment med TAA på midtbanen foreløbigt.
I forhold til Wiliams på venstrebacken, så er han åbenlyst bedre end både Larouci og Lewis, som pt. er for langt væk fra førsteholdsklasse.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af texy » mandag, 29. jun, 2020 13:16

Mugge skrev:
mandag, 29. jun, 2020 11:38
texy skrev:
søndag, 28. jun, 2020 17:02
Jeg forstår tanken om, at ville give spilletid til Neco. Men vi har samtidig to meget meget dygtige unge spillere til venstre back i form af Larouci og Lewis. Jeg vil personligt hellere bruge en venstrebenet naturlig VB til backup for Robbo.

Jeg vil hellere finde spilletid til Neco, ved en enkelt gang eller to at afprøver Trent på 6eren.
Med de midtbanespillere vi har pt., så ser jeg ikke det eksperiment med TAA på midtbanen foreløbigt.
I forhold til Wiliams på venstrebacken, så er han åbenlyst bedre end både Larouci og Lewis, som pt. er for langt væk fra førsteholdsklasse.
Som Sam Quek er inde på i dagens Mirror, så har vi nu 7 kampe, som kan bruges til at jagte rekorder, eller til at udvikle til fremtiden. Jeg vil gerne have rekorderne, men foretrækker at forsøge at sikre en langsigtet konkurrenceevne.

Derfor, jeg ville teste Trent's versatilitet og også sørge for spilletid til Neco på den position, han kan spille. Det er muligt, at han kan gøre et job i den anden side, men der vil jeg stadig lang hellere udvikle på en venstrebenet.

Trent behøver dog ikke spille på midten, for at give spilletid til Neco. Han kan jo bare få nogle pauser. Jeg ser blot Trent som en spiller med potentiale at præstere som en blanding af Alonso, Gerrard, Hendo og Fabinho på midten (muligvis en tanke Carra satte i gang hos mig engang). Med alderen på vores nuværende foretrukne startere på midtbanen giver det for mig mening at teste dette potentiale i en periode, hvor kampene er gratis.

Men hvis Klopp ikke ser det potentiale, så er den ikke længere. Så har vi bare verdens bedste HB i 12 år, og verdens potentielt bedste backup i en sæson eller tre (ved ikke helt hvor længe Neco's kontrakt løber).
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » torsdag, 02. jul, 2020 11:04

Trent wants to stay at right-back to surpass Gary Neville: ‘When everyone picks their best ever PL team, I want my name, not his’

https://www.empireofthekop.com/2020/07/ ... e-not-his/

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » torsdag, 15. okt, 2020 08:48

God præstation af Neco for Wales mod Bulgarien. Fra Wales Online:

Neco Williams 8 (Star Man)

Big call from Ryan Giggs to choose him ahead of Connor Roberts, but the Liverpool teen more than justified the selection. A little untidy in possession at times, but he rampaged forward on the right, brought energy to the team and put in two crucial tackles at the back to thwart rare Bulgaria danger moments.

And, of course, it was Williams popping up from right-back to set up the second-half winner. He will win many, many caps for Wales. And as a starter. An exciting talent.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 15. okt, 2020 09:18

Niels K skrev:
torsdag, 15. okt, 2020 08:48
God præstation af Neco for Wales mod Bulgarien. Fra Wales Online:

Neco Williams 8 (Star Man)

Big call from Ryan Giggs to choose him ahead of Connor Roberts, but the Liverpool teen more than justified the selection. A little untidy in possession at times, but he rampaged forward on the right, brought energy to the team and put in two crucial tackles at the back to thwart rare Bulgaria danger moments.

And, of course, it was Williams popping up from right-back to set up the second-half winner. He will win many, many caps for Wales. And as a starter. An exciting talent.
Det er sgu dejligt at han kan få lidt medvind, for hans sæsonstart har ikke helt været der hvor han nok havde håbet.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » tirsdag, 17. aug, 2021 20:59

Neco Williams med perle i treningskamp

https://www.liverpool.no/liveblogg#neco ... eningskamp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » fredag, 24. dec, 2021 08:48

Vikarierte for både Salah og Alexander-Arnold

Neco Williams viste at han kan bidra i flere situasjoner i kampen mot Leicester.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... er-arnold/

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 03. jan, 2022 11:54

Niels K skrev:
fredag, 24. dec, 2021 08:48
Vikarierte for både Salah og Alexander-Arnold

Neco Williams viste at han kan bidra i flere situasjoner i kampen mot Leicester.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... er-arnold/
Jeg tror stadig hans bedste plads er den centrale midtbanen, lidt ude i højre side. Eller rettere, hvis han nogensinde skal slå igennem for Liverpool så er det i "Hendo-rollen", der er selvfølgelig også nogle ting han skal lære for at begå sig der og han ville sikkert være en vild wing back for rigtig mange 343 hold.

Besvar