76 - Neco Williams

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af texy » mandag, 03. jan, 2022 12:07

Filos of Isk skrev:
mandag, 03. jan, 2022 11:54
Niels K skrev:
fredag, 24. dec, 2021 08:48
Vikarierte for både Salah og Alexander-Arnold

Neco Williams viste at han kan bidra i flere situasjoner i kampen mot Leicester.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... er-arnold/
Jeg tror stadig hans bedste plads er den centrale midtbanen, lidt ude i højre side. Eller rettere, hvis han nogensinde skal slå igennem for Liverpool så er det i "Hendo-rollen", der er selvfølgelig også nogle ting han skal lære for at begå sig der og han ville sikkert være en vild wing back for rigtig mange 343 hold.
Ja, som decideret afløser for Salah ser jeg i hvert fald langt hellere Kaide Gordon.
Kloppite

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af zalcos » mandag, 03. jan, 2022 17:06

Jeg synes virkelig han er en overrated youngster. Jeg synes hver gang jeg ser ham, at han bliver udstillet defensivt og ikke byder ind med at kreere chancer offensivt. Han er 20 år, men i dag er talenterne typisk noget længere i deres udvikling som 20-årige. Der er vel ikke et eneste PL hold han kan komme i start-11'eren hos? Jeg synes tilmed han er for ringe som første backup til en højre back. Jeg sidder altid tilbage med "han var banens dårligste", når jeg ser ham.

Det var bare det.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Filos of Isk » tirsdag, 04. jan, 2022 10:25

texy skrev:
mandag, 03. jan, 2022 12:07
Filos of Isk skrev:
mandag, 03. jan, 2022 11:54
Niels K skrev:
fredag, 24. dec, 2021 08:48
Vikarierte for både Salah og Alexander-Arnold

Neco Williams viste at han kan bidra i flere situasjoner i kampen mot Leicester.

https://www.liverpool.no/nyheter/2021/1 ... er-arnold/
Jeg tror stadig hans bedste plads er den centrale midtbanen, lidt ude i højre side. Eller rettere, hvis han nogensinde skal slå igennem for Liverpool så er det i "Hendo-rollen", der er selvfølgelig også nogle ting han skal lære for at begå sig der og han ville sikkert være en vild wing back for rigtig mange 343 hold.
Ja, som decideret afløser for Salah ser jeg i hvert fald langt hellere Kaide Gordon.
Enig. Tror Williams får minutterne fordi hans fysiske udvikling er længere fremme så Klopp stoler mere på ham i 90 minutters PL fodbold. Og så har Gordon været skadet, så han skal muligvis have længere tid til at komme i top form inden Klopp giver ham mere tid. For de helt unge har Klopp meget fokus på at de kun får førsteholdsspilletid når de er "in a good moment".
zalcos skrev:
mandag, 03. jan, 2022 17:06
Jeg synes virkelig han er en overrated youngster. Jeg synes hver gang jeg ser ham, at han bliver udstillet defensivt og ikke byder ind med at kreere chancer offensivt. Han er 20 år, men i dag er talenterne typisk noget længere i deres udvikling som 20-årige. Der er vel ikke et eneste PL hold han kan komme i start-11'eren hos? Jeg synes tilmed han er for ringe som første backup til en højre back. Jeg sidder altid tilbage med "han var banens dårligste", når jeg ser ham.

Det var bare det.
Der var en tid hvor nogle ville have Trent på midtbanen for at give Williams spilletid, men der havde han også nogle gode kampe.

Og så sidste sæson fik han skylden for alt fra fejl i den modsatte side af banen til JFK. Så i gennemsnit tror jeg ikke han er overrated.

Men jeg tror heller ikke at han holder ret længe som HB hos. Men jeg kunne godt forestille mig at han bliver i klubben overraskende længe fordi Klopp giver ham ret meget spilletid, f.eks. på kanten. Så tror trænerstaben ser ham som en bedre fodboldspiller end han er som HB, men om de så kan gøre ham til en bedre HB eller en anden position er usikkert.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 02. feb, 2022 13:40

udlejet til Fulham i den næstbedste række. Så må jeg jo nok acceptere at Neco Williams nok er mere på vej ud end jeg troede 4. januar.

Fulham gør det godt i Championship og mangler en HB, så det er sikkert et godt fit, hvor Neco kan få brugt sine offensive kvaliteter uden at hans defensive mangler bliver et kæmpe problem for dem. Kan også blive en stærk walisisk højre side de får der.

solgt til sommer for 10-15 millioner pund.

AJJ
Indlæg: 2361
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af AJJ » torsdag, 03. feb, 2022 10:37

Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. feb, 2022 13:40
udlejet til Fulham i den næstbedste række. Så må jeg jo nok acceptere at Neco Williams nok er mere på vej ud end jeg troede 4. januar.

Fulham gør det godt i Championship og mangler en HB, så det er sikkert et godt fit, hvor Neco kan få brugt sine offensive kvaliteter uden at hans defensive mangler bliver et kæmpe problem for dem. Kan også blive en stærk walisisk højre side de får der.

solgt til sommer for 10-15 millioner pund.
Og mon så ikke vi ser et Tsimikas-køb på HB'en inden for 1-2 transfervinduer?

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » fredag, 04. feb, 2022 08:19

AJJ skrev:
torsdag, 03. feb, 2022 10:37
Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. feb, 2022 13:40
udlejet til Fulham i den næstbedste række. Så må jeg jo nok acceptere at Neco Williams nok er mere på vej ud end jeg troede 4. januar.

Fulham gør det godt i Championship og mangler en HB, så det er sikkert et godt fit, hvor Neco kan få brugt sine offensive kvaliteter uden at hans defensive mangler bliver et kæmpe problem for dem. Kan også blive en stærk walisisk højre side de får der.

solgt til sommer for 10-15 millioner pund.
Og mon så ikke vi ser et Tsimikas-køb på HB'en inden for 1-2 transfervinduer?
Det kunne man sagtens forestille sig, men der er alligevel nogle af vores spillere, der kan variere for Trent, og mon ikke vi nærstuderer Neco på udlejning og følger udviklingen til Conor Bradley tæt.

Jeg kan godt se Trent overtage for Fabinho på sigt, men der er nok en håndfuld år endnu. Omvendt kan Fabinho både spille højre back og i midterforsvaret. 6'eren kan forlænge Trent's karriere, hvor midterforsvaret kan forlænge Fabinho's.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Filos of Isk » fredag, 04. feb, 2022 11:11

Niels K skrev:
AJJ skrev:
torsdag, 03. feb, 2022 10:37
Filos of Isk skrev:
onsdag, 02. feb, 2022 13:40
udlejet til Fulham i den næstbedste række. Så må jeg jo nok acceptere at Neco Williams nok er mere på vej ud end jeg troede 4. januar.

Fulham gør det godt i Championship og mangler en HB, så det er sikkert et godt fit, hvor Neco kan få brugt sine offensive kvaliteter uden at hans defensive mangler bliver et kæmpe problem for dem. Kan også blive en stærk walisisk højre side de får der.

solgt til sommer for 10-15 millioner pund.
Og mon så ikke vi ser et Tsimikas-køb på HB'en inden for 1-2 transfervinduer?
Det kunne man sagtens forestille sig, men der er alligevel nogle af vores spillere, der kan variere for Trent, og mon ikke vi nærstuderer Neco på udlejning og følger udviklingen til Conor Bradley tæt.

Jeg kan godt se Trent overtage for Fabinho på sigt, men der er nok en håndfuld år endnu. Omvendt kan Fabinho både spille højre back og i midterforsvaret. 6'eren kan forlænge Trent's karriere, hvor midterforsvaret kan forlænge Fabinho's.
Jeg kunne da også godt se os give Bradley lidt snor. Han har set dygtig ud og for mig virker han som en mere naturlig højreback.

Gomez kan også spille en god højreback. Sepp Van dem Berg spiller godt derude for Preston. Så vi har muligheder internt, det er rigtigt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. mar, 2022 08:30


Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Niels K » torsdag, 10. mar, 2022 08:32

Loan Watch: Liverpool starlet continues to impress in the Championship

Liverpool loanee Neco Williams scores a brace for Fulham against Swansea City in the Championship

https://thekoptimes.com/2022/03/10/loan ... nsea-city/

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2075
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 10. mar, 2022 11:39

Fedt han får spilletid og lidt personlig succes, mon ikke han bliver solgt til sommer?
YNWA

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 76 - Neco Williams

Indlæg af Filos of Isk » onsdag, 20. apr, 2022 09:32

Redtothebone skrev:
torsdag, 10. mar, 2022 11:39
Fedt han får spilletid og lidt personlig succes, mon ikke han bliver solgt til sommer?
Jeg tænker det. Han vil meget gerne spille regelmæssigt pga. landsholdet.

Så syntes jeg også han mangler noget på den højreback som backup til Trent. Er han så meget bedre offensivt end Gomez for eksempel?
- ja på en god dag er han måske.

Jeg tror helt sikkert vi er til at tale med i forhold til et salg.

Besvar