62 - Caoimhin Kelleher

Her kan man løbende diskutere de enkelte spilleres præstationer, nyheder og historier. Transfer diskussioner hører fortsat under transfer nyt.
TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af TG12 » torsdag, 15. okt, 2020 14:20

Vores unge irske 3. keeper fortjener en tråd.

Jeg er som flere andre ikke imponeret af Adrian - er det på tide Caoimhin Kelleher får en chance?

De (meget) få kampe jeg har set ham ligner han en mere moderne keeper end Adrian.

Skal han have chancen?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Mugge » torsdag, 15. okt, 2020 14:44

Af hvad jeg kan huske ud fra de kampe han allerede har spillet i Liga Cuppen, så gjorde han ikke umiddelbart noget imponerende indtryk. Det er klart, at han er ung, og har fremtiden foran sig, men baseret på de fire præstationer indtil videre, så beholder jeg hellere Adrian imellem stængerne.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 15. okt, 2020 16:20

Han skal have chancen, hvis han performer så godt til træning at Klopp giver ham den. Det er der bare ikke noget der tyder på er tilfældet. Men det kan ændre sig.

Det er umuligt at bedømme Adrian og Kellehers niveau forskelle, på det meget begrænsede grundlag vi har.
Adrian har en masse erfarring, men har både stået gode og dårlig kampe og kampe inde imellem.
Kelleher har ikke imponeret, men har også stået bag et urutineret forsvar i de fleste af sine optrædender, så han har heller ikke haft fantastiske forhold.

Jeg tror ikke Kelleher skal have chancen endnu, Adrian havde en forfærdelig kamp imod Villa, men Klopp ved da også godt at det var en kamp og jeg tror ærlig talt han er mere optaget af de vanlige startere, der ikke leverede tilstrækkelig intensitet og koncentration.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. dec, 2020 15:15

Klopp explains why Caoimhin Kelleher is now ahead of Adrian as new No. 2

Caoimhin Kelleher‘s “natural footballing ability” as all but seen him usurp Adrian as Liverpool’s new No. 2 as Jurgen Klopp explained his reasoning behind the youngsters start against Ajax.

https://www.thisisanfield.com/2020/12/k ... -new-no-2/

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 02. dec, 2020 15:41

Hans fornavn er jo en hel spiritusprøve, men jeg har læst mig til, at det udtales noget i retning af [Quee-veen], altså noget der næsten lyder som Kevin, og det er da knapt så tungebrækkende... :)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. dec, 2020 15:43

Caoimhin Kelleher: Who is young Liverpool goalkeeper? Will he make a Premier League debut ?

On Saturday, Caoimhin Kelleher conceded seven as Liverpool's U23s were battered by Man City, but the 22-year-old kept a clean sheet as Liverpool beat Ajax 1-0 on Tuesday; why was he picked ahead of Adrian, and will he start against Wolves on Saturday ?

Before we start, let's get the pronunciation out of the way. It's 'Kwee-Veen'. Caoimhin is the Irish equivalent to the English name Kevin.

https://www.skysports.com/football/news ... ague-debut

mortenbak
Indlæg: 3037
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af mortenbak » lørdag, 05. dec, 2020 20:09

Niels K skrev:Caoimhin Kelleher: Who is young Liverpool goalkeeper? Will he make a Premier League debut ?

On Saturday, Caoimhin Kelleher conceded seven as Liverpool's U23s were battered by Man City, but the 22-year-old kept a clean sheet as Liverpool beat Ajax 1-0 on Tuesday; why was he picked ahead of Adrian, and will he start against Wolves on Saturday ?

Before we start, let's get the pronunciation out of the way. It's 'Kwee-Veen'. Caoimhin is the Irish equivalent to the English name Kevin.

https://www.skysports.com/football/news ... ague-debut
Stadig lidt en tungebasker Billede
Lad os kalde ham Kevin!

Og Kevin spillede en rigtig fin kamp mod Ajax!

Well done lad!


Sent from my iPhone using Tapatalk

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af pow9199 » mandag, 07. dec, 2020 09:33

Og hvor god var han lige mod Wolves? Hvis ikke det var fordi hans skæg er lyst, så ville jeg ikke have tænkt vi manglede Ali. Han virker simpelthen så rolig og fattet i alt han laver, så på mange måder diametral modsætning til Adrian.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 07. dec, 2020 11:58

pow9199 skrev:
mandag, 07. dec, 2020 09:33
Og hvor god var han lige mod Wolves? Hvis ikke det var fordi hans skæg er lyst, så ville jeg ikke have tænkt vi manglede Ali. Han virker simpelthen så rolig og fattet i alt han laver, så på mange måder diametral modsætning til Adrian.
Kanon god. Og på mange måder en diametral modsætning til sig selv for et år siden. Han er jo modnet fem år på 9 måneder, det er helt vildt.

Nu kommer kampen så for at beholde ham som andenkeeper. Ej det er selvfølgelig stadig kun to kampe og forbehold, forbehold. Han har kun 1,5 år tilbage på sin kontrakt.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af pow9199 » mandag, 07. dec, 2020 12:11

Filos of Isk skrev:
mandag, 07. dec, 2020 11:58
pow9199 skrev:
mandag, 07. dec, 2020 09:33
Og hvor god var han lige mod Wolves? Hvis ikke det var fordi hans skæg er lyst, så ville jeg ikke have tænkt vi manglede Ali. Han virker simpelthen så rolig og fattet i alt han laver, så på mange måder diametral modsætning til Adrian.
Kanon god. Og på mange måder en diametral modsætning til sig selv for et år siden. Han er jo modnet fem år på 9 måneder, det er helt vildt.

Nu kommer kampen så for at beholde ham som andenkeeper. Ej det er selvfølgelig stadig kun to kampe og forbehold, forbehold. Han har kun 1,5 år tilbage på sin kontrakt.
Mon ikke han kan forlænges og være "understudy" et par sæsoner, og hvis han kan udfordre Ali, så giver han den måske en eller to mere? Det gjorde mig vildt glad at se hvor tryg han var med bolden v fødderne. Han var totalt upåvirket af at modtage den, selv under moderat pres.

Filos of Isk
Indlæg: 4768
Tilmeldt: fredag, 06. mar, 2015 08:17
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 36

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Filos of Isk » mandag, 07. dec, 2020 14:52

pow9199 skrev:
mandag, 07. dec, 2020 12:11
Filos of Isk skrev:
mandag, 07. dec, 2020 11:58
pow9199 skrev:
mandag, 07. dec, 2020 09:33
Og hvor god var han lige mod Wolves? Hvis ikke det var fordi hans skæg er lyst, så ville jeg ikke have tænkt vi manglede Ali. Han virker simpelthen så rolig og fattet i alt han laver, så på mange måder diametral modsætning til Adrian.
Kanon god. Og på mange måder en diametral modsætning til sig selv for et år siden. Han er jo modnet fem år på 9 måneder, det er helt vildt.

Nu kommer kampen så for at beholde ham som andenkeeper. Ej det er selvfølgelig stadig kun to kampe og forbehold, forbehold. Han har kun 1,5 år tilbage på sin kontrakt.
Mon ikke han kan forlænges og være "understudy" et par sæsoner, og hvis han kan udfordre Ali, så giver han den måske en eller to mere? Det gjorde mig vildt glad at se hvor tryg han var med bolden v fødderne. Han var totalt upåvirket af at modtage den, selv under moderat pres.
Det vides jo ikke. Det er kedeligt at være andet valg især på keeper positionen. Uanset hvad er det jo skønt at vi har en ung keeper der kan gå ind og gøre det så godt. Jeg håber da også at han gerne vil forlænge. Og Allie har jo haft nogle skader de seneste to sæsoner, så Kelleher kan måske se nogle muligheder for spilletid.

pow9199
Indlæg: 515
Tilmeldt: torsdag, 02. jan, 2014 10:47

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af pow9199 » mandag, 07. dec, 2020 14:58

Filos of Isk skrev:
mandag, 07. dec, 2020 14:52
pow9199 skrev:
mandag, 07. dec, 2020 12:11
Filos of Isk skrev:
mandag, 07. dec, 2020 11:58
pow9199 skrev:
mandag, 07. dec, 2020 09:33
Og hvor god var han lige mod Wolves? Hvis ikke det var fordi hans skæg er lyst, så ville jeg ikke have tænkt vi manglede Ali. Han virker simpelthen så rolig og fattet i alt han laver, så på mange måder diametral modsætning til Adrian.
Kanon god. Og på mange måder en diametral modsætning til sig selv for et år siden. Han er jo modnet fem år på 9 måneder, det er helt vildt.

Nu kommer kampen så for at beholde ham som andenkeeper. Ej det er selvfølgelig stadig kun to kampe og forbehold, forbehold. Han har kun 1,5 år tilbage på sin kontrakt.
Mon ikke han kan forlænges og være "understudy" et par sæsoner, og hvis han kan udfordre Ali, så giver han den måske en eller to mere? Det gjorde mig vildt glad at se hvor tryg han var med bolden v fødderne. Han var totalt upåvirket af at modtage den, selv under moderat pres.
Det vides jo ikke. Det er kedeligt at være andet valg især på keeper positionen. Uanset hvad er det jo skønt at vi har en ung keeper der kan gå ind og gøre det så godt. Jeg håber da også at han gerne vil forlænge. Og Allie har jo haft nogle skader de seneste to sæsoner, så Kelleher kan måske se nogle muligheder for spilletid.
Det vil da bestemt heller ikke være urealistisk at se en andenmålmand spille en større rolle i flere af marginalkampene. Særligt hvis han bliver ved med at være så god, som de sidste to kampe har givet os indikationer om. Det vil da i al fald gøre det betragteligt mere interessant at være reserve, samtidig med at han jo ikke nødvendigvis behøver at spille et sted hvor han får +30 kampe pr sæson før om et par år.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Niels K » mandag, 07. dec, 2020 16:05

Kelleher skulle på prøvespill i Manchester United da en unggutt på akademiet tipset støtteapparatet

Liverpool vurderte å låne ut Kelleher denne sesongen.

https://www.liverpool.no/nyheter/2020/1 ... apparatet/

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 07. dec, 2020 17:06

Muligvis lidt pinligt at jeg ikke var klar over det, men jeg hørte Peter Kjær sige i Onside, at Kelleher startede sin karriere som midtbanemand. Det forklarer jo at han virker komfortabel med bolden på fødderne...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

TG12
Indlæg: 1592
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: 62 - Caoimhin Kelleher

Indlæg af TG12 » mandag, 07. dec, 2020 19:38

Sledgehammer skrev:
mandag, 07. dec, 2020 17:06
Muligvis lidt pinligt at jeg ikke var klar over det, men jeg hørte Peter Kjær sige i Onside, at Kelleher startede sin karriere som midtbanemand. Det forklarer jo at han virker komfortabel med bolden på fødderne...
Det var vist angriber, indtil han var 14 - men stadig en go grund til han er dygtig med føddderne.

https://www.thisisanfield.com/2020/12/c ... oalkeeper/

Besvar