10 - Philippe Coutinho
-
Re: 10 - Philippe Coutinho
Jeg er så spændt på ham i år. Henover sommeren er jeg blevet mere og mere optimistisk, og glemmer langsomt hvordan han kunne forsvinde helt ud af kampe.
Jeg er næsten så optimist, at han kun kan skuffe mig.
Må indrømme at jeg virkelig også er spændt på, at se hvordan han begår sig i den nye sæson. Nu har han trods alt fået en halv sæson under huden, og forhåbentligt tilpasset sig klubben og ligaen endnu mere, samt været med til en hel preseason. Det medvirker forhåbentlig til, at han ikke falder ud af kampe i samme grad som tidligere, og får nemmere ved at præstere igennem hele kampen.StevenCarragher skrev:Jeg er så spændt på ham i år. Henover sommeren er jeg blevet mere og mere optimistisk, og glemmer langsomt hvordan han kunne forsvinde helt ud af kampe.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kan egentlig godt leve med det, hvis han ind imellem laver en "Elkjær" og er væk i 88 minutter, hvis han så laver et mål og en assist i de sidste 2 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tror vi alle sammen ville være tilfredse med sådan et udfald, men ser dog hellere et scenarie, hvor han præsterer igennem det meste af kampen, så man ikke kun står tilbage med få succes oplevelser, men en god oplevelse af hans indsats som en helhed. 

Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Det er helt "Michael Laudrup'sk" det han laver en gang imellem.Envue skrev:Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!
Vi SMADRER det PIShold !
Det er en interessant diskussion, som jeg har gået og grublet lidt over. Det ser ud til at 13 ud af 21 spillere er i udenlandske klubber, så der er tilsyneladende ikke lukket af https://en.wikipedia.org/wiki/Brazil_na ... rent_squad.Alonso skrev:Svært at svare på. Uden at være ekspert i brasiliansk fodbold, så er det mit indtryk at man hellere vælger profilerne i de brasilianske klubber, end spillere udenfor de førende europæiske klubber.shv12 skrev:Er der nogle der ved hvor han stå omkring landshold??
Medmindre træneren har et godt øje til ham skal han nok spille en formidabel sæson næste år for at være aktuel til VM.
Vores egen Lucas var tidligere en del omkring landsholdet, men det var primært fordi træneren dengang hed Mano Menezes, der var Lucas' træner i Gremio.
Tilbage står, at Coutinho (og Lucas) ikke mig bekendt er med i landsholdssammenhæng. Det er i Coutinho's tilfælde ret besynderligt, og jeg kan heller ikke finde nogen ungdomslandsholds-aktivitet. Det kunne være spændende at høre, om der er nogen der har viden om, hvorvidt Scolari simpelthen ikke finder ham god nok. Det siger nok også en del om niveauet for Brasiliens landshold for tiden.
Cynwal skrev:Det er helt "Michael Laudrup'sk" det han laver en gang imellem.Envue skrev:Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!
Helt enig

Bedre kan det simpelthen ikke beskrives

Vores egen lille Brasilianske Laudrup

Jeg ved ikke hvor Coutinho står, men Lucas var jo anfører for Brasilien u-20 og spillede fast for A-holdet i 2011 (12 kampe) hvor hans form for Liverpool også var på sit højeste. Jeg mener faktisk at huske, at der var snak om at han skulle være anfører for dem også, men det kan være mig der husker forkert.STMO skrev:Det er en interessant diskussion, som jeg har gået og grublet lidt over. Det ser ud til at 13 ud af 21 spillere er i udenlandske klubber, så der er tilsyneladende ikke lukket af https://en.wikipedia.org/wiki/Brazil_na ... rent_squad.
Tilbage står, at Coutinho (og Lucas) ikke mig bekendt er med i landsholdssammenhæng. Det er i Coutinho's tilfælde ret besynderligt, og jeg kan heller ikke finde nogen ungdomslandsholds-aktivitet. Det kunne være spændende at høre, om der er nogen der har viden om, hvorvidt Scolari simpelthen ikke finder ham god nok. Det siger nok også en del om niveauet for Brasiliens landshold for tiden.
Kan Lucas finde formen fra 2011 igen, er jeg sikker på, at han igen vil være fast mand for landsholdet.
Som du kan læse i mit indlæg i tråden var det primært fordi den tidligere landstræner var Mano Menezes, der var med til at bringe Lucas frem i Gremio.
Jeg tænker, at han om 25 år bliver træner for SwanseaJensen skrev:Cynwal skrev:Det er helt "Michael Laudrup'sk" det han laver en gang imellem.Envue skrev:Jeg synes det er vildt at se, hvor mange af hans afleveringer der er camoufleret - han spiller bolden millimeterpræcist nærmest i hans eget løb. det må være en rædsel som modstander ikke at have den mindste fornemmelse af hvornår bolden forlader Coutinho's fødder! han er sgu en troldmand!
Helt enig![]()
Bedre kan det simpelthen ikke beskrives![]()
Vores egen lille Brasilianske Laudrup

Det er faktisk den helt rigtige måde at beskrive ham - den aflevering af lagde til Sturrigde hvor han vipper bolden over Fullham-forsvaret, minder mig om en, Laudrup lavede mod Nigeria.. på trods af jeg stadig mener Laudrups var vildere

I love this kid!
Nogen der ved om der er noget Coutinho ikke kan med bolden
? han er fuldstændig FANTASTISK, vanvittigt lækkert at vi har fået sådan en spiller, han bliver bare bedre og bedre. Jeg tror at han bliver en af Premiere Leagues helt store profil i denne sæson, bare vi kan beholde ham

- Kvik_70
- Geografisk sted: Det mørke vestjylland
- Alder: 39
Nogen der ved hvor slem skaden var i går? Jeg kunne ikke blive klog på om det var hånden eller skulderen han slog.
This is supposed to be a happy occasion! Let's not bicker and argue over who killed who...
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ury-update
skidt nyt
ude i over en månede
tilbage lige før arsenal kampen
skidt nyt
ude i over en månede
tilbage lige før arsenal kampen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”