Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
thefugle
af thefugle » torsdag, 05. sep, 2013 19:30
Aquilani4 skrev:Han SKAL spille mod Ukraine. Det er en vigtig kamp for England.
Ville også være lidt skuffende, hvis han ikke bider smerten i sig og kæmper for sit land på tirsdag. Der har i forvejen været for mange afbud.
Er du fuldstændig sindssyg du skriver nogle mærkelige ting nogengange. Det er sådan man bliver nød til at tage 10 minutter væk fra computeren bare for at køle af.
Han skal under ingen omstændigheder spille. Vil du hellere ha han misser LFC kampe end landskampe eller hvad?
Du er da godt nok ikke særlig pro-LFC.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » torsdag, 05. sep, 2013 19:39
Aquilani4 skrev:Han SKAL spille mod Ukraine. Det er en vigtig kamp for England.
Ville også være lidt skuffende, hvis han ikke bider smerten i sig og kæmper for sit land på tirsdag. Der har i forvejen været for mange afbud.
Jeg er personligt fløjtende ligeglad med England, så jeg ville naturligt nok foretrække at han IKKE spiller. I øvrigt en holdning rigtig mange scousere deler, især med Woy som træner.
For mig at se er jeg ret ligeglad med hvad Sturridge helt personligt mener, jeg tænker på Liverpool FC og hvad der er bedst for klubben. Og landshold er traditionelt ikke særligt godt for Liverpool.
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
Aquilani4 skrev:Jaja, det er jeg ligeglad med. At repræsentere sit land til den største sportsbegivenhed der findes er der INTET der slår. Det kan der ikke være 2 meninger om.
Det kan der sjovt nok alligevel. Jeg er fuldstændigt ligeglad med Englands chancer for at kvalificere sig til nogen som helst turnering. Det samme gælder i øvrigt for Agger i forhold til Danmark
Næste år!
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Redmaniac
- Geografisk sted: Waterloo - Canada
af Redmaniac » torsdag, 05. sep, 2013 19:47
Jeg gad sågar godt, at Rodgers pænt bad Sturridge om at blive væk fra Ukraine kampen as well. Så længe Suarez er skadet, så er Sturridge essentiel for chancen for point på Liberty Stadium.
-
Scherwin
af Scherwin » torsdag, 05. sep, 2013 22:41
alle ved at Aquilani4 ikke er en liverpool fan på dette forum, han er altid rasmus modsat liverpool.
også derfor de fleste har ham på ignore, så i bedes venligst "dont feed the troll"
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
Aquilani4
af Aquilani4 » torsdag, 05. sep, 2013 23:16
Henrik skrev:Aquilani4 skrev:Jaja, det er jeg ligeglad med. At repræsentere sit land til den største sportsbegivenhed der findes er der INTET der slår. Det kan der ikke være 2 meninger om.
Det kan der sjovt nok alligevel. Jeg er fuldstændigt ligeglad med Englands chancer for at kvalificere sig til nogen som helst turnering.
Det samme gælder i øvrigt for Agger i forhold til Danmark
Det forstår jeg ikke. Hvorfor vil du have at dit fædreland skal tabe?!
Hent Shelvey tilbage!
-
YNWA!
- Alder: 28
Aquilani4 skrev:Henrik skrev:Aquilani4 skrev:Jaja, det er jeg ligeglad med. At repræsentere sit land til den største sportsbegivenhed der findes er der INTET der slår. Det kan der ikke være 2 meninger om.
Det kan der sjovt nok alligevel. Jeg er fuldstændigt ligeglad med Englands chancer for at kvalificere sig til nogen som helst turnering.
Fordi landsholdsfodbold er pisse kedeligt.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
Henrik
- Geografisk sted: Stockholm
- Alder: 41
Aquilani4 skrev:Henrik skrev:Aquilani4 skrev:Jaja, det er jeg ligeglad med. At repræsentere sit land til den største sportsbegivenhed der findes er der INTET der slår. Det kan der ikke være 2 meninger om.
Jeg er ligeglad med om Danmark, England, Tyskland, Spanien, Bahrain eller Langtbortistan vinder eller taber nogen som helst landskamp. Så længe vores spillere holder sig skadesfri i landsholdsammenhæng må de for min skyld vinde eller tabe alt det de bare orker. Det der er vigtigt for mig er, at ingen spillere bliver tvunget ud i landsholdskampe med småskader der udvikler sig og ødelægger Liverpools chancer for at have en god sæson. Med Sturridge som vores eneste scorende angriber i øjeblikket har vi simpelthen ikke råd til at han bliver skadet
Næste år!
-
Jesper
At sige at landsholdsfodbold ikke er vigtigt og er kedeligt, ja, det er en holdning. Men det er sgu ikke alle, der deler den holdning!
Selvom man er Liverpool-fan, så kan man da i den grad samtidig støtte op om sit landshold. Sit LANDS hold.
At landsholdet har været en vare, der har lignet en tilbudsvare i Netto, det er en anden sag - det her er rent principielt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » fredag, 06. sep, 2013 10:13
Jesper skrev:At sige at landsholdsfodbold ikke er vigtigt og er kedeligt, ja, det er en holdning. Men det er sgu ikke alle, der deler den holdning!
Selvom man er Liverpool-fan, så kan man da i den grad samtidig støtte op om sit landshold. Sit LANDS hold.
At landsholdet har været en vare, der har lignet en tilbudsvare i Netto, det er en anden sag - det her er rent principielt.
Det er jeg enig i.
Selvom man i forvejen sidder med nerverne uden på tøjet, når Agger falder eller går ind i en tackling, så bifalder jeg det samtidigt, fordi han gør det for sit og mit land. Det danske landshold betyder ligeså meget for mig, som Liverpool gør. Og det er sørensjaskme meget!
Liverpool Football Klopp
-
AllanShore
af AllanShore » fredag, 06. sep, 2013 10:31
Man skal ikke undervurdere betydningen af landsholdsfodbold for spillerne. Özil påpegede, at en af grundene til, at han skiftede til Arsenal, bl.a. var for at få mere spilletid op mod VM 2014. Jeres egen Gerrard har selv udtalt hvor stolt han er at trække den engelske landsholdstrøje over hovedet, og jeg tror det er gældende for samtlige fodboldspillere. Og derfor har jeg heller ingen problemer, når spillere fra ens hold bliver udtaget. Det eneste, der kan findes irriterende er, når der bliver lagt ligegyldige venskabskampe ind i midtugen.
Og så vil en triumf til VM veje så meget højere end noget andet man kan vinde i fodboldverdenen, så hvis det er anerkendelse spillerne er ude efter, så er det klart, at de ikke dropper landsholdet for at holde bentøjet under kontrol.
Fan af Manchester United
-
kjærsgaard
af kjærsgaard » fredag, 06. sep, 2013 11:29
Synes det er rigtig ærgerligt at læse/se hvordan vores unge stjerne jagtes og, hvor hverken klubben eller Sturridge selv er i stand til at sige fra.
Denne artikel beskrive vel ret godt hvordan en ung mand gerne vil alt - med en lyskeskade!
http://www.itv.com/sport/football/artic ... liverpool/
Lars
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".
-
Jesper
Jeg kan overhovedet ikke se problemet. En lyskeskade kan man godt spille på og det er i øvrigt ikke altid at den bliver yderligere forværret af spilletid. Sturridge ønsker selvfølgelig at spille for sit land og det ønsker landstræneren også at han gør. Og selvfølgelig håber man fra Liverpools side at han bliver klar til næste kamp. Det er da ikke et dilemma og det har da intet med "at presse nogen" eller at "sige fra" at gøre. Begge steder er der med garanti topprofessionelle folk omkring sig, som lægefagligt kan vurdere, hvad der er rigtigt at gøre. Og vurderes det, at han ikke kan spille, så spiller han givetvis ikke. Dernæst har forbund og klub ingen interesse i at være i konflikt med hinanden.
Det er da bare en situation, som alle spillere på et vist niveau kommer i og det er selvfølgelig altid et spørgsmål om at vende tilbage på banen i det rette øjeblik, men det scenarie du skitserer, kan jeg ikke genkende i den historie du refererer til.
Jeg negligerer ikke, at der tilsvarende har været tilfælde i fodboldhistorien, hvor man har set nogle temmeligt graverende eksempler på interessekonflikter, hvor eks. sponsorer og agenter har gjort det ekstra speget - hvem husker ikke 98' - men lige i det er tilfælde fisker ingen af parterne i et uroligt farvand.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!