17 - Mamadou Sakho
Re: 17 - Mamadou Sakho
Selvom det er dybt forkert af ham, så har jeg alligevel en smule sympati med ham, når Toure vælges over ham. Toure der så sent som i sidste kamp lavede en hjerneblødning i det 122. minut.
Sakho er han bedre end Kolo. Det syntes jeg ikke.Aarhus skrev:Selvom det er dybt forkert af ham, så har jeg alligevel en smule sympati med ham, når Toure vælges over ham. Toure der så sent som i sidste kamp lavede en hjerneblødning i det 122. minut.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Spørgsmålet er, hvordan reagerer Rodgers på den adfærd?
Hr. Drejer skrev:Spørgsmålet er, hvordan reagerer Rodgers på den adfærd?
Mon ikke han bliver lænket til bænken nu. Det tror jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Sakho er nok ekstremt skuffet og sidder med en mærkelig fornemmelse når han bliver fravalgt i stedet for kolo taure, der lavede en kæmpe fejl mod boro ved straffesparket ^ han und skyder og javel det er dumt handling ham gjorde, måske han skulle være klar til midt uge kampen mod Basel, men mærkelig og lade ham blive udelukket i går hvis han var klar til kamp.. 

You'r Never Walk Alone. ///
Jeg synes også det er en hjerneblødning at tage kolo med i stedet for. Synes faktisk han burde starte. Forstår godt han er utilfreds. Han burde selvfølgelig være mere professionel.
Men forstår ikke helt. Det er elendig timing. Hvorfor går han lige inden kampen? Han vidste jo nok godt et par dage før hvem der skulle med og hvem der ikke skulle. Hvis han bare var blevet væk, så var der ingen der havde stillet spørgsmålstegn ved det. Det kunne tage internt bagefter.
Nu er det pludselig ude i offentligheden, og folk kan igen begynde at sætte spørgsmålstegn ved BR og mandskabsbehandling.
Men forstår ikke helt. Det er elendig timing. Hvorfor går han lige inden kampen? Han vidste jo nok godt et par dage før hvem der skulle med og hvem der ikke skulle. Hvis han bare var blevet væk, så var der ingen der havde stillet spørgsmålstegn ved det. Det kunne tage internt bagefter.
Nu er det pludselig ude i offentligheden, og folk kan igen begynde at sætte spørgsmålstegn ved BR og mandskabsbehandling.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Sådan som jeg ser det, kan der være to senarier i spil. Enten blev Toure valgt, da han i realiteten var den eneste højreback som kunne skiftes ind, altså han blev valgt grundet hans to funktioner, i stedet for Sakhos ene. Derudover kan jeg kun se en anden mulighed, og det er at Rodgers ikke har det store til overs for Sakho - om det så skulle være af sportslige eller menneskelig årsager skal være usagt.
Synes det her er noget crap! Sakho burde være fremtidens mand og langt bedre end Toure. Hvorfor roder BR sig ud i sådan noget?
Hvis Rodgers har et personligt problem med Sakho, skulle vi have beholdt Agger. Nu er det tab-tab på alle hylder.
Hvis Rodgers har et personligt problem med Sakho, skulle vi have beholdt Agger. Nu er det tab-tab på alle hylder.
+1STMO skrev:Synes det her er noget crap! Sakho burde være fremtidens mand og langt bedre end Toure. Hvorfor roder BR sig ud i sådan noget?
Manden er skuffet over ikke at skulle spille, og træt af, at han ryger af holdet igen efter at have spillet et par kampe. Samtidig er han ikke så dum, at han ikke kan se, at hans opførsel var dårlig, hvorfor han undskylder. Det er som det skal være, hvis i spørger mig.
Angående bænken, finder jeg det markerede scenarie i Registas indlæg rimelig sandsynligt og egentlig også fornuftigt.
Angående bænken, finder jeg det markerede scenarie i Registas indlæg rimelig sandsynligt og egentlig også fornuftigt.
Regista skrev:Sådan som jeg ser det, kan der være to senarier i spil. Enten blev Toure valgt, da han i realiteten var den eneste højreback som kunne skiftes ind, altså han blev valgt grundet hans to funktioner, i stedet for Sakhos ene. Derudover kan jeg kun se en anden mulighed, og det er at Rodgers ikke har det store til overs for Sakho - om det så skulle være af sportslige eller menneskelig årsager skal være usagt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nu er det jo ikke BR der har roddet sig ud i noget, men Sakho! Man forlader ikke stadion op til en kamp, så simpelt er det. Men ja, ubegribeligt at Toure bliver valgt frem for Sakho, men BR må have haft sine grunde. Og vi stod vel egentlig meget godt nede bagi.STMO skrev:Synes det her er noget crap! Sakho burde være fremtidens mand og langt bedre end Toure. Hvorfor roder BR sig ud i sådan noget?
Men i de næste 4 kampe skal vi ha 12 points, så simpelt er det. Wba, QPR, Hull og Newcastle! Eller i hvert fald 10 points.
Lad os nu få gang i den her sæson!!!!!!!!!
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Uanset om han er bedre end Toure, må han vise loyalitet overfor sin arbejdsgiver (heriblandt at blive på Anfield) og acceptere de beslutninger, der kommer fra manageren. Det nytter simpelthen ikke at spillere hæver sig over klubben.
Ja, selvfølgelig skal Sakho ikke forlade banen, og det har han også beklaget.
Men det er stadigvæk en underlig beslutning af Rodgers, at foretrække Toure frem for Sakho. Og ud over at det var en potentiel svaghed i kampen, er det nu også en del af et meget større problem, som kunne have været undgået med lidt mere rationel tænkning fra Rodgers.
Jeg synes, at der har været for mange fejl fra BR i forbindelse med startopstillinger på det seneste (Lucas, Sterling væk fra den centrale placering, 1 mand i angrebet osv.).
Men det er stadigvæk en underlig beslutning af Rodgers, at foretrække Toure frem for Sakho. Og ud over at det var en potentiel svaghed i kampen, er det nu også en del af et meget større problem, som kunne have været undgået med lidt mere rationel tænkning fra Rodgers.
Jeg synes, at der har været for mange fejl fra BR i forbindelse med startopstillinger på det seneste (Lucas, Sterling væk fra den centrale placering, 1 mand i angrebet osv.).
Jeg kan sgu godt forstå hans frustration. Hvem ville ikke gerne være med til sådan et derby? Men hans reaktion er desværre lige lidt overdrevet. Historier om BR og fremtidige straffeaktioner m.m. tror jeg ikke en døjt på.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Sælg ham.
Han har ikke overbevist på grønsværen, og når han begynder at vise utilgiveligt egoistisk adfærd som dette, så kan vi ikke bruge ham i klubben.
Han har ikke overbevist på grønsværen, og når han begynder at vise utilgiveligt egoistisk adfærd som dette, så kan vi ikke bruge ham i klubben.