Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
texy skrev:Pede skrev:
Vores bedst lønnet spiller skal ikke blot være en udmærket joker. Han skal helst spille hver gang.
For mig at se, er en fit Sturridge da også klart vores første angriber. Så det er med at krydse alt, hvad krydses kan, for at han kan lægge skaderne bag sig. Kan han ikke det, bør vi overveje hans situation næste sommer.
Helt enig. Når Sturridge er tilbage på fuld styrke, så skal han også være førsteangriber.
Ja! - Hvis han præsterer!!
Vi SMADRER det PIShold !
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
Cynwal skrev:texy skrev:Pede skrev:
Vores bedst lønnet spiller skal ikke blot være en udmærket joker. Han skal helst spille hver gang.
For mig at se, er en fit Sturridge da også klart vores første angriber. Så det er med at krydse alt, hvad krydses kan, for at han kan lægge skaderne bag sig. Kan han ikke det, bør vi overveje hans situation næste sommer.
Helt enig. Når Sturridge er tilbage på fuld styrke, så skal han også være førsteangriber.
Ja! - Hvis han præsterer!!
Jaja, bestemt. Men det er også det, jeg mener med fuld styrke. Fuld styrke betyder, at han nærmer sig sit scoringsgennemsnit for LFC på 0,61 mål per kamp og sit assistgennemsnit for LFC på 0,24... En sådan mand vil være spildt på bænken.
Kloppite
-
texy
Sturridge nok tilbage i fuld træning i næste uge.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ng-9890850
Det er dælme spændende nyheder. Han lader til at have fået al den tid, der skulle bruges for at opnå en komplet rehabilitering. Så jeg sidder faktisk med en mellemstørrelse forhåbning om, at Sturridge lægger de alvorlige skadesproblemer bag sig og nu kommer helt op i gear igen. Og så kan det pludselig godt blive en interessant sæson....
Han kommer i hvert fald ind med 20 minutter igen imod Man Utd og scorer vinderen for os. Det hørte jeg, da jeg et kort øjeblik havde forlagt min sølvpapirshat.
Kloppite
-
CVLiverpool
- Geografisk sted: Aarhus
af CVLiverpool » torsdag, 20. aug, 2015 09:08
texy skrev:
Han kommer i hvert fald ind med 20 minutter igen imod Man Utd og scorer vinderen for os. Det hørte jeg, da jeg et kort øjeblik havde forlagt min sølvpapirshat.
"...Forlagt min sølvpapirshat". Haha, flad af grin. Tag den lige på igen og fortæl mig lottotallene på lørdag.
Jeg vil dog tage den mere kritiske hat på. Jeg tror ikke på, at han kan holde til andet end at være en super-sub for Benteke. Alternativt skal han spille den dybdeløbende angriber, hvis Rodgers ændrer systemet til to angribere.
Senest rettet af
CVLiverpool torsdag, 20. aug, 2015 09:14, rettet i alt 1 gang.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 109
Det ville ikke engang komme bag på mig, hvis han gjorde lige netop det.
Selvom han har været ude med en skade i længere tid, så virker han næsten altid skarp, når han kommer tilbage.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » torsdag, 20. aug, 2015 09:10
Han har i hvert fald for vane at score i sine comebacks. Ellers så har jeg faktisk ikke de store forventninger til ham. Jeg synes, jeg er blevet snydt tilpas mange gange til at forvente, han er over problemerne, men jeg håber virkelig, at den her dybdegående behandling bliver vendepunktet.
Liverpool Football Klopp
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Sturridge er en GOD joker, udentvivl. Målfarlig (tjek), giftig foran kassen (tjek), har stadigvæk teknikken (tjek).
Lad os se, hvad et makkerskab med Benteke og Sturridge kan gøre skade hos en mindre modstander i en EL tuneringsgruppe kamp. Men vigtigst, af alt Sturridge skal komme stille og rolig i gang, og ikke bare sparkes igang med det SAMME mod Man Utd som vil være en dårlig løsning IMØ. Men Sturridge må komme ind, fra bænken hvor han vil være sulten for at hævne de røde SCUM.

You'r Never Walk Alone. ///
-
texy
Øv, jeg havde ellers fået forståelsen af, at han ville kunne være tilbage engang her i september, men nu forlyder det, at det først bliver i november.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... rn-6346763
Frygter, at de yderligere to måneder kan komme til at koste. For indtil videre, så har Benteke's ankomst (selvom han faktisk har gjort det udmærket) som forventet mest af alt bidraget til, at vi fortsat er hamrende lette at læse og dermed lette at dæmme op for.
Vi mangler Sturridge's evner til at sætte tre mand i en telefonboks, og vi mangler hans eksplosive fart over de første 10 meter. Jeg kan dog også godt have tvivl om, hvorvidt Sturridge vil forbedre vores angreb markant. For i realiteten ved vi alle godt, at ham vi virkelig mangler hedder Suarez. Og ham har man aldrig erstattet. I stedet har man prøvet at ændre konceptet, hvilket foreløbig ikke har været specielt succesfuldt.
Kloppite
-
Dieks
- Alder: 38
Det var også det jeg klart havde fået opfattelsen af. Der har da været skrevet om at han muligvis var i spil til United kampen d. 12. September..
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ke-6193618
Udmeldingen om at han først er klar til November er forhåbentlig bare røgslør. Der har da fra start af været meldt ud at operation og genoptræning er gået over al forventning..?
YNWA..!
-
Redtothebone
af Redtothebone » mandag, 28. sep, 2015 08:54
Lad os håbe han kan få en skadesfri sæson fra nu af, nå han er fit og i form er han blandt de 5 bedste angribere i ligaen
YNWA
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » torsdag, 01. okt, 2015 10:57
Hvis han skulle blive udtaget, så håber jeg sgu Sturridge har hJerne nok til at melde afbud.
Det er selvfølgelig en ære, at spille for sit land og alt det der. Men nu må han simpelthen tænke lidt på sig selv og sin karriere (og os).
Stod det til mig, skulle han allerede nu pensionere sig selv fra landsholdet. Hans krop kan jo bare ikke holde til så meget bold.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg synes, at det er for meget at forlange at bede ham stoppe helt på landsholdet. Men det er helt rimeligt, hvis han står over denne gang. Dels er han kun lige blevet klar. Dels er England jo allerede videre.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » torsdag, 01. okt, 2015 14:42
Men er det dét? Det er jo trods alt Liverpool der er hans arbejdsgiver og derfor betaler hans løn. Så er det sgu lidt forkert i min verden, at han nærmest spiller mere for landsholdet end for os. Det ville jeg som arbejdsgiver, i hvert fald ikke være helt tilfreds med.