15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Red or dead

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Red or dead » onsdag, 03. feb, 2016 19:41

Puha, sidder med hjertet helt oppe i halsen hver gang der er nyt indlæg i den her tråd! Men dejligt han er tilbage, så mangler vi bare Coutinho. Hvis der var en ting vi lærte fra kampen mod leicester, så er det vel, at så længe man har to gode spillere som kan sætte hindanden i scene, så kan man stadig vinde kampe med en middelmådig trup.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » onsdag, 03. feb, 2016 21:26

Det er lige en mand som Sturridge vi mangler oppe foran. En mand med fart, som de andre spillere kan sætte op og spille i dybden. Det eller Benteke med selvtillid. Firmino er en dygtig spiller, som linker godt op med medspillerne, men som angriber har han ingen spidskompetence da han hverken er hurtigt eller stærk i luften. Han vil være god bag en angriber, særligt sammen med Sturridge. Ser virkelig frem til en kamp med både Sturridge, Coutinho og Firmino på banen samtidig (og en fit Henderson bag dem).

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 34

Indlæg af zalcos » torsdag, 04. feb, 2016 06:39

Who cares? han får altid trænet lidt og bliver så skadet igen. Intet imod Studges indstilling eller nogen andre. Min tro på at Sturridge kommer til at spille igen er lige så stor som min tro på at vi kommer i top-4.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Weissert
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Indlæg af Weissert » torsdag, 04. feb, 2016 23:41

Rygter pibler frem på Twitter om, at Sturridge er klar til at forlade LFC i frustration over kritik af hans skader.
Erhmmmm....
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 37

Indlæg af Callesen » torsdag, 04. feb, 2016 23:49

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. feb, 2016 00:25

Der er ingen citater i artiklen. Meget ringe artikel.

Men det vil være grineren hvis den historie var sand.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 05. feb, 2016 10:57

Weissert skrev:Rygter pibler frem på Twitter om, at Sturridge er klar til at forlade LFC i frustration over kritik af hans skader.
Erhmmmm....
Nu ved man jo ikke 100% hvad der foregår bag kuliisserne og om hans problemer måske til dels bunder i uformåenhed hos vores sundhedspersonale, men den skadesfrekvens han har præsteret de sidste par sæsoner vil givetvis fremkalde kritik i en hvilken som helst klub, han måtte have kontrakt med. Ikke mindst blandt fansene.

Så medmindre han lige pludselig bliver meget mere fit vil et klubskifte næppe gøre hans frustration mindre.

Men altså, det er en rigtig møgsag, og jeg ved snart ikke om jeg orker at give ham flere chancer, men HVIS han er skadesfri og kampklar, så vil jeg hade at se ham i andre trøjer end den røde. Så er han jo en verdensklasseangriber, og sådan én kunne vi sq godt bruge ... :wall:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 05. feb, 2016 12:12

Johnny Football skrev:
Weissert skrev:Rygter pibler frem på Twitter om, at Sturridge er klar til at forlade LFC i frustration over kritik af hans skader.
Erhmmmm....
Nu ved man jo ikke 100% hvad der foregår bag kuliisserne og om hans problemer måske til dels bunder i uformåenhed hos vores sundhedspersonale, men den skadesfrekvens han har præsteret de sidste par sæsoner vil givetvis fremkalde kritik i en hvilken som helst klub, han måtte have kontrakt med. Ikke mindst blandt fansene.

Så medmindre han lige pludselig bliver meget mere fit vil et klubskifte næppe gøre hans frustration mindre.

Men altså, det er en rigtig møgsag, og jeg ved snart ikke om jeg orker at give ham flere chancer, men HVIS han er skadesfri og kampklar, så vil jeg hade at se ham i andre trøjer end den røde. Så er han jo en verdensklasseangriber, og sådan én kunne vi sq godt bruge ... :wall:
Forstår godt hans frustration. Når der internt i klubben bliver hentydet til at hans problemer er mentale og ikke fysiske og at fansene har vendt sig imod ham og de negative som regel er de højestråbende, der kræver ham væk og kontrakten opløst. YNWA forsvinder mere og mere fra klubbens hjerte - noget som ellers er det, der skal få spillerne til at få en speciel følelse for klubben.
Han var absolut en af de vigtigste spillere til at give os den fedeste sæson meget længe - som desværre endte uden pokaler. Det er glemt og borte - og når han sidder med skadesfrustrationer og kan se spillet på banen i høj grad mangler ham, så er det da bestemt svært, at blive en skydeskive for fansenes negativitet. Håber han bliver modtaget fantastisk, når han løber på banen næste gang og vi kan få den gamle verdensklasseangriber igen - og ikke sender ham billigt afsted og ender med at stå med skægget i postkassen, mens han bliver topscorer i en konkurrerende klub.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » fredag, 05. feb, 2016 12:36

Hvis Mirror er originalhistorien, så stiller jeg mig skeptisk.
Men såfremt den har noget på sig, så synes jeg kun det bidrager til forestillingen om Sturridge som lidt af en forkælet primadonna. Historien, hvis den er sand, gør mig sgu lidt harm.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 05. feb, 2016 12:55

Det er sgu ret komisk at det er ham der har mistet tålmodigheden med klubben og ikke omvendt. Nu har vi spyttet 150.000£ efter ham pr uge i månedsvis uden at få en skid retur.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 05. feb, 2016 13:15

Bojangles skrev:
Johnny Football skrev:
Erhmmmm....

Forstår godt hans frustration. Når der internt i klubben bliver hentydet til at hans problemer er mentale og ikke fysiske og at fansene har vendt sig imod ham og de negative som regel er de højestråbende, der kræver ham væk og kontrakten opløst. YNWA forsvinder mere og mere fra klubbens hjerte - noget som ellers er det, der skal få spillerne til at få en speciel følelse for klubben.
Han var absolut en af de vigtigste spillere til at give os den fedeste sæson meget længe - som desværre endte uden pokaler. Det er glemt og borte - og når han sidder med skadesfrustrationer og kan se spillet på banen i høj grad mangler ham, så er det da bestemt svært, at blive en skydeskive for fansenes negativitet. Håber han bliver modtaget fantastisk, når han løber på banen næste gang og vi kan få den gamle verdensklasseangriber igen - og ikke sender ham billigt afsted og ender med at stå med skægget i postkassen, mens han bliver topscorer i en konkurrerende klub.
Det ER en historie med mange hvis´er. HVIS hans problemer er rent fysiske, så bliver det jo ikke nødvendigvis bedre for ham at skifte klub. Så fortsætter skadeshelvedet sandsynligvis bare, medmindre andre klubbers læger kan noget, som vores ikke kan. HVIS de er mentale, så er det sq vanskeligt at bebrejde fansene - og klubben for den sags skyld - at de er utålmodige efter at få noget igen for de 150k£ han angiveligt høster om ugen. Selvfølgelig skal man have tålmodighed, men der er også en grænse, og personligt er jeg ved at have nået grænsen med ham. Selvom jeg som alle andre LFC-fans vil hade at se ham score mål i bunker for en anden klub.

Jeg er på en måde glad for, at det ikke er mig der skal træffe beslutningen, for det er en af dem, der kan vise sig at være forkert ligegyldigt hvad man gør
Senest rettet af Sledgehammer fredag, 05. feb, 2016 13:26, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » fredag, 05. feb, 2016 13:19

You'll never walk alone ... My arse.

Sturridge har INTET gjort for at vanære klubben på nogen måde, han er gået i stykker og har et skrøbeligt fysik og ja han tjener godt - men det var da vores eget valg at skrive den kontrakt med ham.

Syntes den eneste forkælede primadonna er personen der kalder en af vires skadet spillere for det samme - hvad skal manden gøre ved at han er i stykker ? Igen vil jeg påpege at foruden hans skadeshelvede, som er langt værre for han selv end for os, så har han været en eksemplarisk repræsentant for klubben, fansenes opførsel ikke ligeså.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 05. feb, 2016 13:43

Bellamy_fever skrev:You'll never walk alone ... My arse.

Sturridge har INTET gjort for at vanære klubben på nogen måde, han er gået i stykker og har et skrøbeligt fysik og ja han tjener godt - men det var da vores eget valg at skrive den kontrakt med ham.

Syntes den eneste forkælede primadonna er personen der kalder en af vires skadet spillere for det samme - hvad skal manden gøre ved at han er i stykker ? Igen vil jeg påpege at foruden hans skadeshelvede, som er langt værre for han selv end for os, så har han været en eksemplarisk repræsentant for klubben, fansenes opførsel ikke ligeså.
100% enig!!!

Red or dead

Indlæg af Red or dead » fredag, 05. feb, 2016 13:49

Jeg synes man skal slå koldt vand i blodet mht. artiklen. Det er Mirror som bringer den uden et eneste citat er eller kilde. Derudover er den skrevet af John Cross, en mand der er kæmpe Arsenal fan og er kendt for at rygte Liverpool spillere til Arsenal som "Done Deals" bl.a. Suarez i 2013 og Sterling i 2015.

Tror ikke der er noget som helst andet end spekulationer i den her historie.

Noget helt andet er hvis Sturrigde skal finde nogen som vil betale ham bare i nærheden af hvad han hæver i Liverpool - så skal han nok kigge mod Kina, og det tror jeg nu ikke på...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 05. feb, 2016 13:55

Ro på. Ingen siger historien er sand. På den anden side, hvorfor har Sturridge ikke været ude i medierne og benægte historien?

Besvar