Og at det skulle være afvist med det samme.jørgen lk skrev:Nu påstår Mail at Barca har afgivet et 3. bud.. 125 mio €.
https://www.thisisanfield.com/2017/08/l ... gn=webpush
10 - Philippe Coutinho
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Re: 10 - Philippe Coutinho
Justice for the 96! <3
2. højeste bud i fodbold nogensinde. Godt vores ejere kun er i Liverpool for pengenes skyld... eller noget.
Det er godt nok mange penge! Hold da op! En udbygning af Anfield Road Stand ville koste det halve (bare for at få et perspektiv på - i øvrigt noget man overvejer om det økonomisk set kan betale sig)...Men hatten af for standhaftighed. Er I tvivl om det er smart..
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
jeg tror stadig han bliver solgt...Jesper skrev:Det er godt nok mange penge! Hold da op! En udbygning af Anfield Road Stand ville koste det halve (bare for at få et perspektiv på - i øvrigt noget man overvejer om det økonomisk set kan betale sig)...Men hatten af for standhaftighed. Er I tvivl om det er smart..
Ja han ryger formentlig næste sommer. Det kommer ikke til at ske i dette vindue.Oomph242 skrev:jeg tror stadig han bliver solgt...
Jeg håber det ikke. Men jeg har en lumsk fornemmelse om han ryger, når vi har kvalificeret os til CL.Mads T. skrev:Ja han ryger formentlig næste sommer. Det kommer ikke til at ske i dette vindue.Oomph242 skrev:jeg tror stadig han bliver solgt...
Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Hvis det smider 118 mill pund på bordet siger jeg SÆLG for satan.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
ja det er en hulens masse penge, og det må et eller andet sted være fristende. Men jeg håber, at klubben i givet fald har is nok i maven til IKKE at sælge ham, før man har en underskrevet kontrakt med en kvalificeret erstatning. Hvem det så end skulle være.Belloni skrev:Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Han skulle ydermere har fortalt Klopp at han ikke vil spille flere kampe. (Også Joyce, så tænker at det passer)Sledgehammer skrev:ja det er en hulens masse penge, og det må et eller andet sted være fristende. Men jeg håber, at klubben i givet fald har is nok i maven til IKKE at sælge ham, før man har en underskrevet kontrakt med en kvalificeret erstatning. Hvem det så end skulle være.Belloni skrev:Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Personligt håber jeg vi går efter Draxler, uanset om coutinho sælges eller ej
Jeg tror desværre Draxler ryger til Arsenal. Wenger skulle vidst være rimelig opsat på ham.Belloni skrev:Han skulle ydermere har fortalt Klopp at han ikke vil spille flere kampe. (Også Joyce, så tænker at det passer)Sledgehammer skrev:ja det er en hulens masse penge, og det må et eller andet sted være fristende. Men jeg håber, at klubben i givet fald har is nok i maven til IKKE at sælge ham, før man har en underskrevet kontrakt med en kvalificeret erstatning. Hvem det så end skulle være.Belloni skrev:Ifølge Poul Joyce var det 82 mill pund garanteret og resten i Add ons såsom coutinho vinder ballon d'or bl.a. Sådan læser jeg det på Twitter.
Personligt håber jeg vi går efter Draxler, uanset om coutinho sælges eller ej
Rimelig skræmmende offensiv de får, hvis Draxler også kommer og de beholder Sanchez.
Den er svær, men jeg er efterhånden nået frem til en konklusion - sælg ham asap.
Alle disse rygter og historier skaber alt for meget fokus på alt andet end de vigtigste - næste kamp.
Han er en klassespiller, men gøre ham til verdens næst dyreste spiller i historien er dog lige i overkanten. Hvis FCB seriøst
vil betale næsten 1 milliard, så skal vi slå til. Der er tid til at gå all in på en værdig afløser fra Dortmund, PSG eller andet.
Skulle vi ikke kunne finde en afløser er jeg stadig for et salg
Spilleren vil væk og jeg er bange for, at beholder vi ham mod hans vilje så vil det afspejle hans niveau på banen. Jeg har en fornemmelse der siger, at han ikke vil lave en "Suarez" og give fuld gas til næste sommer.
Mane, Salah, Firmino, Sturridge, Solanke, Origi, Ings, Woodburn, Lallana - vi kan godt undvære Coutinho
Alle disse rygter og historier skaber alt for meget fokus på alt andet end de vigtigste - næste kamp.
Han er en klassespiller, men gøre ham til verdens næst dyreste spiller i historien er dog lige i overkanten. Hvis FCB seriøst
vil betale næsten 1 milliard, så skal vi slå til. Der er tid til at gå all in på en værdig afløser fra Dortmund, PSG eller andet.
Skulle vi ikke kunne finde en afløser er jeg stadig for et salg
Spilleren vil væk og jeg er bange for, at beholder vi ham mod hans vilje så vil det afspejle hans niveau på banen. Jeg har en fornemmelse der siger, at han ikke vil lave en "Suarez" og give fuld gas til næste sommer.
Mane, Salah, Firmino, Sturridge, Solanke, Origi, Ings, Woodburn, Lallana - vi kan godt undvære Coutinho
Jeg er arogant, men har intet at have det i.
Hvilket beløb accepterer vi så næste år - mere eller mindre?
Når man læser lidt om alle de halvumulige add-ons, så virker buddet sgu næsten plat. Glæder mig til at det her vindue lukker. Så det igen er fodbold, det handler om!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hvis det er sandt, at han nægter at spille, så får han vel ikke løn. Så jeg gætter på at vi accepterer et bud der er lavere svarende til sparer lønomkostningpingel skrev:Hvilket beløb accepterer vi så næste år - mere eller mindre?
Han får vist løn selvom han ikke spiller. Men det går vel nogenlunde lige op, med de bøder klubben giver ham.athomsen skrev:Hvis det er sandt, at han nægter at spille, så får han vel ikke løn. Så jeg gætter på at vi accepterer et bud der er lavere svarende til sparer lønomkostningpingel skrev:Hvilket beløb accepterer vi så næste år - mere eller mindre?