Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
af bblauritzen » torsdag, 19. jun, 2025 08:47
Jeg ved godt vi burde lade denne tråd dø, men det her er nu alligevel meget sjovt.
Trent´s første kamp for Real:

-
Redtothebone
af Redtothebone » torsdag, 19. jun, 2025 09:40
bblauritzen skrev: ↑torsdag, 19. jun, 2025 08:47
Jeg ved godt vi burde lade denne tråd dø, men det her er nu alligevel meget sjovt.
Trent´s første kamp for Real:
Det er god humor

speciel minut 42
YNWA
-
VanDjik4
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
af VanDjik4 » torsdag, 19. jun, 2025 21:24
Trent får aldrig BallondOr som var hans store ønske med at skifte til Real Madrid, hvor han også bliver brugt som HB.. Endtil Carvajal kommer tilbage så bliver Trent nok reserve spiller for Real… Måske, måske ikke? Hans bedste ven Bellingham er på holdet, og Xabi som træner… Og 1-1 mod et saudi hold, der har gamle stjerner primært. Firmino, Mane osv

Håber man får en kamp med Liverpool mod Firminos hold Al Ahli… Han er savnet, mere end Trent nogensinde kommer til i mine øjne…
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » mandag, 15. sep, 2025 15:01
Så lige det her på en random FB side. Trent er på live TV:
Live from Spanish media, real Madrid star set to leave Santiago bernabeu After just few months joining the club. He said, "I won’t lie I miss Liverpool, and I deeply regret leaving. But let’s be honest, it was all because of him. Now it’s dawned on me I should never have walked away just because of one player. I see my mistake clearly, and I know the fans probably hate me for it. But I’ve already told Real Madrid I want to return to the place where I truly belong. I don’t even care if I don’t receive a single salary from Madrid until January because my heart is set on going back to Anfield."
Ved ikke hvor meget man skal lægge i den slags, men hvordan skal vi forholde os til det, hvis det nu er sandt? Personligt er jeg jo for at tilgive folk for deres fejl, når de fortryder og lærer af dem, så hvis TAA stadig er god nok har jeg ikke noget imod en tilbagekomst. Men han skal ikke have særbehandling, er hans niveau ikke til det skal han ikke have friplads i truppen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
-
Fowler89
- Geografisk sted: Nordsjælland
- Alder: 36
af Fowler89 » mandag, 15. sep, 2025 15:15
Det stinker af fake news bullshit, bare den måde det hele er formuleret på.
Jeg googlede det lige, der er intet. Ikke tro på alle de åndssvage Facebook fan sider.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
"Because of him"
Hvem er det?
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
bblauritzen
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 53
af bblauritzen » mandag, 15. sep, 2025 19:41
Emmy skrev: ↑mandag, 15. sep, 2025 19:25
"Because of him"
Hvem er det?
Min første tanke var "hvem mon han var røget i clinch med" - men mon ikke der menes Jude Bellingham?
Jeg er nu også ret sikker på at det er pure opspind..
-
Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
af Sledgehammer » mandag, 15. sep, 2025 21:08
Fowler89 skrev: ↑mandag, 15. sep, 2025 15:15
Det stinker af fake news bullshit, bare den måde det hele er formuleret på.
Jeg googlede det lige, der er intet. Ikke tro på alle de åndssvage Facebook fan sider.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg plejer også bare at rulle forbi de der random fansider (der er millioner af dem), men den her fangede alligevel interessen, måske pga det der med at han (angiveligt) sagde det på live TV. Det burde i så fald kunne verificeres.
Men ja, det er sikkert bare bullshit. Som hypotese synes jeg dog at det godt kunne være et interessant emne.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp