29 - Fabio Borini
Re: 29 - Fabio Borini
@texy
Jeg forstår godt, hvorfor du forsvarer Kuyt.
Men jeg så nu AJ's indlæg mestendels som en parodi på Harvey, og ikke som et forsøg på at neglegere Kuyt. Bemærk, at han overhoved ikke nævner noget om Kuyts tid i vores røde trøje.
Jeg tror ikke, at det var for at udråbe Borini til en kæmpe ting, men som et svar på, at Harvey dømte Borini helt ude fra starten af. Ligesom vi ikke skal udråbe ham som den næste store ting, skal vi jo heller ikke kaste ham i skraldespanden før han har fået en reel chance for os.
Nogen folk (ikke nødvendigvis dig, texy) mener jo ikke at Carroll fik en ordentlig chance for os. Hvad har Borini så fået?
Men jeg så nu AJ's indlæg mestendels som en parodi på Harvey, og ikke som et forsøg på at neglegere Kuyt. Bemærk, at han overhoved ikke nævner noget om Kuyts tid i vores røde trøje.
Jeg tror ikke, at det var for at udråbe Borini til en kæmpe ting, men som et svar på, at Harvey dømte Borini helt ude fra starten af. Ligesom vi ikke skal udråbe ham som den næste store ting, skal vi jo heller ikke kaste ham i skraldespanden før han har fået en reel chance for os.
Nogen folk (ikke nødvendigvis dig, texy) mener jo ikke at Carroll fik en ordentlig chance for os. Hvad har Borini så fået?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hmmm... Så har jeg sgu muligvis komplet misforstået AJ.... Ved ikke helt om mit kæmpe google/wiki/stattoo arbejde har nogen reel relevans i debatten så...Surf skrev:@texy
EDIT:
Har lige læst tråden igen, og jeg finder stadig AJ's indlæg mærkværdigt og ikke retvisende i forhold til en Kuyt-Borini debat.
Kloppite
Hahaha, det her er altså morsom læsning.
Jamen hvis Borini laver mere end 15 mål i næste sæson og viser bare nogle af de kvaliteter du taler om, så bøjer jeg mig da i støvet og glæder mig over at han er blevet et aktiv for holdet. Og jeg skal da lige love for at du roser ham til skyerne og han er åbenbart både en dygtig taktiker og har et knaldhårdt spark!!! Ja så Vest, jamen det glæder jeg mig da til at se og jeg vil da ikke udelukke at han er så dygtig som du siger, vi har bare ikke rigtigt set det endnu, men det må jo så ene og alene skyldes hans skader. Så lad os dog se hvad han kan præstere i den kommende sæson og så evaluere når den er gået. Mit bud er at han laver 5 mål i ligaen og måske et par stykker i pokalerne. Og at han iøvrigt vil ha en 3-4 skadesperioder og den frøste kommer inden sæsonen er startet.Vest skrev:Der må ikke herske nogen tvivl om, at Borini er en rigtig dygtig fodboldspiller, der har den rigtige attitude og arbejder stenhårdt. Han vil spille fast på holdet for en hver pris. Selv i skadesperioderne lader han sig ikke lokke - hvilket andre måske ville: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-get-more
Borini er en dygtig taktiker og er en af de bedste presspillere i vores offensiv. Manden har en utrolig udholdenhed og løbevillighed - derudover er han en kæmpe fighter. Den unge italiener er en klog fodboldspiller. Som angriber er han god til at placere sig de rigtige steder og sende kuglen i kassen med et velplaceret eller knaldhårdt spark. Han er en skarp afslutter. Borini er en meget farlig herre i en selvtillidsfuld periode - eller det var han i hvert fald i Roma. Desuden besidder han et fornuftigt tempo samt fint blik for spillet.
Hans teknink kan der dog arbejdes lidt med. Men lad mig lige gøre en ting soleklart for alle kritikere. Det er meget vanskeligt og demprimerende at være inde omkring førsteholdet, dernæst blive langtidsskadet, komme tilbage og så igen blive skadet I FØRSTE SÆSON. Borini har så meget respekt for klubben. Han vil gøre alting rigtigt. Jeg tror, han har været nervøs og lige har skulle bruge første sæson til at vende sig til spillet samt livet her i klubben og få rystet nerverne af sig.
Fabio Borini bliver en stor gevinst for klubben - det er jeg ikke i tvivl om. Man skal bare have lidt tålmodighed. Med hånden på hjertet tror jeg på + 15 mål fra hans side af i næste sæson.
Hvad mener i? Deler i synspunkterne i min analyse?
Mht til sammenligningen med Kuyt, så skal jeg da nok huske og klappe hvis Borini i sin karreiere på et tidspunkt bliver fastmand på sit landshold og fast målskytte på sit landshold og klubhold, som Kuyt har været det i snart en del sæsoner. Tror bare aldrig at det kommer til at ske, men man kan jo tage fejl.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Borini har scoret til 1-0 i for Italien U21 mod Holland. Ligner kampens eneste træffer.
Det er sgu et fint mål. Sætter lige sin forsvarsspiller.
http://www.news-liverpoolfc.com/lfc-vid ... lland-u21s Se det her
- TomViolence
- Alder: 36
Borini bliver altså SÅ glad når han scorer. Det er fedt at se.OBI-WAN skrev:Det er sgu et fint mål. Sætter lige sin forsvarsspiller.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Glæder mig til at. Borini laver afgørende mål for os, vel at mærke på senior niveau! At han scorer for u-21 landsholdet kan godt nok ikke imponere mig ret meget. Og er i øvrigt hvad Borini angår meget skeptisk, da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold. Så jeg tror ikke et sekund på ham ogalt snakken om at han er taktisk dygtig og god til dybteløb er jo bare varm luft fordi man ikke har nogen a den nyemere rigtige kvaliteter at fremhæve, så kommer man på noget som er sådan lidt uhåndgribeligt. Borini går i stykker inden sæson starter og laver en 3-6 mål i alt! Det er mit bud!
Skal vi ikke snart droppe det argument? Der findes utallige eksempler på, at man ikke behøves være minimum 1.85 og veje 80 kg. for at begå sig engelsk fodbold.FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
Liverpool Football Klopp
Ja, bl.a. ham Fabio Borini der spillede rigtig godt for Swansea da han var på lån. Og Championship er vel en endnu mere fysisk liga end Premier League.AndreasN skrev:Skal vi ikke snart droppe det argument? Der findes utallige eksempler på, at man ikke behøves være minimum 1.85 og veje 80 kg. for at begå sig engelsk fodbold.FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
Han har, efter min mening, ikke fået et ordentligt run på førsteholdet endnu.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Jeg forventer han holder sig skadesfri og netter omkring 10 mål for os i næste sæson. Det må være målet for Fabio umiddelbart.
Så vidt jeg husker mads T så spillede Fabio en del i starten af sidste sæson og gjorde intet væsen af sig, men blev tværtimod pillet ud flere gange og til sidst endte han så med at starte ude!!! Og nej, der er ingen regel der siger at man ikke kan klare sig i PL, selvom man ikke har en voldsom fysik og tyngde, men jeg giver da Frank ret i at det har Borini ikke. OG når man ikke har det så skal man altså kunne noget andet for at kunne begå sig og det "andet" skal man kunnen ganske godt, for at komme igennem med det i PL!!!!! Og det har Borini efter min mening ikke. Men lad os nu se, der er jo åbenbart mange der tror på ham og så må vi jo lade tvivlen komme ham tilgode. Men jeg tror ikke på ham og hvis han ikke som ventet går i stykker før sæsonen starter, så gør han det i løbet af den første måned eller osse vil han spille dårligt og ryge på bænken og så vil alle hans tilhængere sige at det er fordi han ikke fik nogen sommerferie og bla bla.....Men igen, vi får se.....Mads T. skrev:Ja, bl.a. ham Fabio Borini der spillede rigtig godt for Swansea da han var på lån. Og Championship er vel en endnu mere fysisk liga end Premier League.AndreasN skrev:Skal vi ikke snart droppe det argument? Der findes utallige eksempler på, at man ikke behøves være minimum 1.85 og veje 80 kg. for at begå sig engelsk fodbold.FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
-
Kæft en negativ kommentar tænkte jeg, men så bemærkede jeg at den kom fra Harvey... og i forhold til hans standard var den vel næsten positiv. Som alle ved, undtagen dig Harvey, så tager det oftest tid for spillere at falde til i en klub, vi har bare været utrolig heldige med Coutinho og Sturridge. Borini er "kun" 22 år og i en oplæringsfase, jeg synes bestemt også at han ikke skal være i vores start 11, men han kan sagtens komme med et frisk pust ind i kampen, hvis vores offensiv er gået i stå. Med Rodgers som manager tror jeg sagten at Borini kan gå hen og blive en god spiller. Nogle af hans styrker er at vide hvor han skal stå, så han nemt kan prikke bolden ind, hvis der kommer en retur-bold og hans skud kan gå hen og blive virkelig godt med lidt ekstra træning. Han blev købt til at score mål (til en over pris må jeg indrømme), men det tror jeg også han kommer til allerede i løbet af næste sæson.Harvey skrev:Så vidt jeg husker mads T så spillede Fabio en del i starten af sidste sæson og gjorde intet væsen af sig, men blev tværtimod pillet ud flere gange og til sidst endte han så med at starte ude!!! Og nej, der er ingen regel der siger at man ikke kan klare sig i PL, selvom man ikke har en voldsom fysik og tyngde, men jeg giver da Frank ret i at det har Borini ikke. OG når man ikke har det så skal man altså kunne noget andet for at kunne begå sig og det "andet" skal man kunnen ganske godt, for at komme igennem med det i PL!!!!! Og det har Borini efter min mening ikke. Men lad os nu se, der er jo åbenbart mange der tror på ham og så må vi jo lade tvivlen komme ham tilgode. Men jeg tror ikke på ham og hvis han ikke som ventet går i stykker før sæsonen starter, så gør han det i løbet af den første måned eller osse vil han spille dårligt og ryge på bænken og så vil alle hans tilhængere sige at det er fordi han ikke fik nogen sommerferie og bla bla.....Men igen, vi får se.....Mads T. skrev:Ja, bl.a. ham Fabio Borini der spillede rigtig godt for Swansea da han var på lån. Og Championship er vel en endnu mere fysisk liga end Premier League.AndreasN skrev:Skal vi ikke snart droppe det argument? Der findes utallige eksempler på, at man ikke behøves være minimum 1.85 og veje 80 kg. for at begå sig engelsk fodbold.FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold
Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
Er det seriøst, at Harvey og FrankH er to forskellige personer? Aldrig har to brugere på forum været så enige før.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Jamen det er fair nok at du tror på ham Luis, men det gør jeg så bare ikke og sådan er det. De kampe jeg så ham i i sidste sæson, der var han stort set ikke-eksisterende og blev ind imelem da osse pillet ud og så vidt jeg husker skrev jeg sidste efterår, at der ikke ville gå mange kampe før Borini ville tage plads på bænken, da jeg ike syntes at han var noget værd. Og det kom så til at holde stik, desværre. Men lad os nu se hvad han udvikler sig til i næste sæson, men jeg forventer intet af ham, til gengæld så ved jeg at der vil komme et hav af dårlige undskyldninger og bortforklaringer skyllende indover dette forum, når Borini til jul kun har lavet 1 mål og spillet som en pose lort. Og jeg kan kun opfordre folk til at se hvad de ser og vurdér vores spillere ud fra hvad de rent faktisk bidrager med på banen til at vi kan vinde fodboldkampe og lade være med at snakke om deres alder og alt muligt andet om hvad man forventer de vil gøre om så og så mange år. Se hvad de kan NU når de spiller, for det er det eneste vi kan bruge til noget.Nr.7LuisSuarez skrev:Kæft en negativ kommentar tænkte jeg, men så bemærkede jeg at den kom fra Harvey... og i forhold til hans standard var den vel næsten positiv. Som alle ved, undtagen dig Harvey, så tager det oftest tid for spillere at falde til i en klub, vi har bare været utrolig heldige med Coutinho og Sturridge. Borini er "kun" 22 år og i en oplæringsfase, jeg synes bestemt også at han ikke skal være i vores start 11, men han kan sagtens komme med et frisk pust ind i kampen, hvis vores offensiv er gået i stå. Med Rodgers som manager tror jeg sagten at Borini kan gå hen og blive en god spiller. Nogle af hans styrker er at vide hvor han skal stå, så han nemt kan prikke bolden ind, hvis der kommer en retur-bold og hans skud kan gå hen og blive virkelig godt med lidt ekstra træning. Han blev købt til at score mål (til en over pris må jeg indrømme), men det tror jeg også han kommer til allerede i løbet af næste sæson.Harvey skrev:Så vidt jeg husker mads T så spillede Fabio en del i starten af sidste sæson og gjorde intet væsen af sig, men blev tværtimod pillet ud flere gange og til sidst endte han så med at starte ude!!! Og nej, der er ingen regel der siger at man ikke kan klare sig i PL, selvom man ikke har en voldsom fysik og tyngde, men jeg giver da Frank ret i at det har Borini ikke. OG når man ikke har det så skal man altså kunne noget andet for at kunne begå sig og det "andet" skal man kunnen ganske godt, for at komme igennem med det i PL!!!!! Og det har Borini efter min mening ikke. Men lad os nu se, der er jo åbenbart mange der tror på ham og så må vi jo lade tvivlen komme ham tilgode. Men jeg tror ikke på ham og hvis han ikke som ventet går i stykker før sæsonen starter, så gør han det i løbet af den første måned eller osse vil han spille dårligt og ryge på bænken og så vil alle hans tilhængere sige at det er fordi han ikke fik nogen sommerferie og bla bla.....Men igen, vi får se.....Mads T. skrev:Ja, bl.a. ham Fabio Borini der spillede rigtig godt for Swansea da han var på lån. Og Championship er vel en endnu mere fysisk liga end Premier League.AndreasN skrev:Skal vi ikke snart droppe det argument? Der findes utallige eksempler på, at man ikke behøves være minimum 1.85 og veje 80 kg. for at begå sig engelsk fodbold.FrankH skrev:da han er alt for spinkel og ganske enkelt mangler fysik og temposkift for at kunne begå sig i engelsk fodbold