10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Thommo » lørdag, 25. jan, 2014 19:55

Muligt det er "wow" faktoren, fra da han ankom,der gør jeg ikke har synes han har spillet som sidste sæson, jeg var målløs(positivt ;) ) over ham sidste sæson, lige fra han ankom og til sæson afslutningen. Jeg har ikke set ham noget nær det niveau, denne sæson. Men som sagt, det er måske fordi jeg har høje forventninger nu, Sterling har slået ham stort, blandt de unge denne sæson synes jeg.

Men synes dog også marginalerne er lidt mod ham denne sæson, hans forsøg på kamp afgørende pasninger, mangler lige marginaler, held, hastighed og centimeter hist og pist. Måske et par assist kan få ham på ret køl igen :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 26. jan, 2014 00:21

Jeg er enig med dig Thommo. Jeg synes ikke, at Coutinho har præsteret noget specielt i denne her sæson. Jeg var ikke så imponeret af ham i sidste sæson, som så mange andre var, men han var da alligevel bedre, end han er nu.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » søndag, 26. jan, 2014 14:42

Giv knægten et hvil i ny og næ. Giv ham offensive backs, så ham har flere spilmuligheder. Johnson uden skader hjælper med dette og Enrique også. Derudover forstår jeg ikke niveauskiftet fra sidste år sæson til i år.
We need a new Fowler...

kjærsgaard

Indlæg af kjærsgaard » søndag, 26. jan, 2014 23:22

Jeg håber jeg tager grueligt fejl og Coutinho gør min mening til skamme.

Jeg synes desværre Coutinho minder mere og mere om en af vore tidligere spillere. En respekteret og elsket spiller. Vladimir Smicer. Fantastisk sympatisk og en sand mester på træningsbanen (Iflg. mange rygter var han helt utrolig på træningsbanen), men, det blev aldrig rigtigt til noget i kampene. Fantastiske aktioner her og der.

Jeg synes Coutinho får/har fået lang snor. Som jeg ser det, kan årsagen kan være mangel på kvalificerede erstatninger.
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » onsdag, 29. jan, 2014 08:33

Fantastisk kamp af Coutinho mod Everton. Bare han fastholder det niveau, så har vi alle muligheder for at slutte i top 4.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 29. jan, 2014 09:12

Ja han var en fornøjelse, og min MotM.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Brockins

Indlæg af Brockins » onsdag, 29. jan, 2014 11:42

Så fik vi vist slået på plads, at Coutinho er bedre centralt og lidt længere tilbage i banen end som wing. Han er ikke god, når han har rollen som inverted winger og skal træffe beslutninger på kanten af feltet. Han er kontraspiller, ikke en boldbesiddelsesspiller, vil jeg mene.

Når vi spiller på kontra og Countiho ligger som 10'er foran de to centrale midtbane spiller, er han så god. Han kan modtage bolden i frirummet, vende, dreje og drible et par mænd for derefter at slå en diagonale aflevering i dybden til Sturridge eller Sterling. Vi så det meget i sidste sæson og så det igen i går.

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » onsdag, 29. jan, 2014 20:49

kjærsgaard skrev:Jeg håber jeg tager grueligt fejl og Coutinho gør min mening til skamme.

Jeg synes desværre Coutinho minder mere og mere om en af vore tidligere spillere. En respekteret og elsket spiller. Vladimir Smicer. Fantastisk sympatisk og en sand mester på træningsbanen (Iflg. mange rygter var han helt utrolig på træningsbanen), men, det blev aldrig rigtigt til noget i kampene. Fantastiske aktioner her og der.

Jeg synes Coutinho får/har fået lang snor. Som jeg ser det, kan årsagen kan være mangel på kvalificerede erstatninger.
Du tager "grueligt fejl".
Drengen er 21 år!!! Han får ikke længere snor end andre. Hvad skal han også med snor? Han har gjort det fint ! Lidt svingende, men det da klart med den alder han har, ikke har spille på sin vante plads pga mangel på bredde i truppen og skader. Han har nogen fremragende afleveringer, han laver vilde indlæg. Han udvikler sig hele tiden. Han har haft en down periode på det sidste, men hvem har ikke det? Kampen igår var jo fantastisk... Og der kommer flere af dem når han får lov til at spille på sin normale plads igen. nemlig som 10er

Jeg elsker den gut!
Don't worry be happy. YNWA!

Smitse

Indlæg af Smitse » onsdag, 29. jan, 2014 21:19

kongrasmus skrev:
kjærsgaard skrev:Jeg håber jeg tager grueligt fejl og Coutinho gør min mening til skamme.

Du tager "grueligt fejl".
Drengen er 21 år!!! Han får ikke længere snor end andre. Hvad skal han også med snor? Han har gjort det fint ! Lidt svingende, men det da klart med den alder han har, ikke har spille på sin vante plads pga mangel på bredde i truppen og skader. Han har nogen fremragende afleveringer, han laver vilde indlæg. Han udvikler sig hele tiden. Han har haft en down periode på det sidste, men hvem har ikke det? Kampen igår var jo fantastisk... Og der kommer flere af dem når han får lov til at spille på sin normale plads igen. nemlig som 10er

Jeg elsker den gut!
Fuldstændig enig med dig, han har sådan et stort prosintiale og ja bare se kampen igår, der var han helt klart MOTM for mig :clap:

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 12. feb, 2014 15:37

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. jun, 2014 11:45

Tillykke med de 22 år i dag
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » torsdag, 24. jul, 2014 11:15

Efter et par gode præstationer her i preseason, kan jeg ikke lade være med at tænke, at Coutinho bliver den spiller, der virkelig stepper op og fylder tomrummet efter Suarez. Bevares, han er da allerede en virkelig dygtig spiller, men kan han lige bygge kampafgørende assists og mål på hans spil, så tror jeg vi vil se ham som holdets nye stjerne om et års tid.

Dette skal måske i "Jeg sagde det jo"-tråden, men: Coutinho bliver sæsonens spiller.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

ElTorro

Indlæg af ElTorro » torsdag, 24. jul, 2014 11:21

Surf skrev:Efter et par gode præstationer her i preseason, kan jeg ikke lade være med at tænke, at Coutinho bliver den spiller, der virkelig stepper op og fylder tomrummet efter Suarez. Bevares, han er da allerede en virkelig dygtig spiller, men kan han lige bygge kampafgørende assists og mål på hans spil, så tror jeg vi vil se ham som holdets nye stjerne om et års tid.

Dette skal måske i "Jeg sagde det jo"-tråden, men: Coutinho bliver sæsonens spiller.
Jeg håber virkelig, du har ret, Surf. Jeg må indrømme, at min tiltro til ham faldt en smule i sidste sæson, men han har det med at spille sig op (og ned) hele tiden. Jeg tænker mere, at han skal undgå at blive for anonym i de kampe, hvor spillet, tempoet eller andet ikke er skræddersyet til ham. Han har et massivt potentiale, og du har i udgangspunktet helt ret. Flere mål og kampafgørende assist, så er han bestemt godt på vej.
- Personligt tror jeg dog snarere, at Sterling kommer til at overtage rollen som holdets stjerne ;)

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 24. jul, 2014 11:26

Han skal godt nok forbedre hans afslutninger, for de er helt horrible. Formår han til gengæld at gøre det, så har vi at gøre med en spiller, der snildt kunne blive en af de bedste i BPL 2014/2015.

Fuldstændig fantastisk first touch samt drive med bolden.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » torsdag, 24. jul, 2014 11:31

Bliver han mon vores "Modric" i den kommende sæson? Noget tyder da i hvert fald på, han er rykket en anelse længere tilbage på banen, og der har han i hvert fald imponeret.

Besvar