Men synes dog også marginalerne er lidt mod ham denne sæson, hans forsøg på kamp afgørende pasninger, mangler lige marginaler, held, hastighed og centimeter hist og pist. Måske et par assist kan få ham på ret køl igen

Du tager "grueligt fejl".kjærsgaard skrev:Jeg håber jeg tager grueligt fejl og Coutinho gør min mening til skamme.
Jeg synes desværre Coutinho minder mere og mere om en af vore tidligere spillere. En respekteret og elsket spiller. Vladimir Smicer. Fantastisk sympatisk og en sand mester på træningsbanen (Iflg. mange rygter var han helt utrolig på træningsbanen), men, det blev aldrig rigtigt til noget i kampene. Fantastiske aktioner her og der.
Jeg synes Coutinho får/har fået lang snor. Som jeg ser det, kan årsagen kan være mangel på kvalificerede erstatninger.
Fuldstændig enig med dig, han har sådan et stort prosintiale og ja bare se kampen igår, der var han helt klart MOTM for migkongrasmus skrev:Du tager "grueligt fejl".kjærsgaard skrev:Jeg håber jeg tager grueligt fejl og Coutinho gør min mening til skamme.
Jeg synes desværre Coutinho minder mere og mere om en af vore tidligere spillere. En respekteret og elsket spiller. Vladimir Smicer. Fantastisk sympatisk og en sand mester på træningsbanen (Iflg. mange rygter var han helt utrolig på træningsbanen), men, det blev aldrig rigtigt til noget i kampene. Fantastiske aktioner her og der.
Jeg synes Coutinho får/har fået lang snor. Som jeg ser det, kan årsagen kan være mangel på kvalificerede erstatninger.
Drengen er 21 år!!! Han får ikke længere snor end andre. Hvad skal han også med snor? Han har gjort det fint ! Lidt svingende, men det da klart med den alder han har, ikke har spille på sin vante plads pga mangel på bredde i truppen og skader. Han har nogen fremragende afleveringer, han laver vilde indlæg. Han udvikler sig hele tiden. Han har haft en down periode på det sidste, men hvem har ikke det? Kampen igår var jo fantastisk... Og der kommer flere af dem når han får lov til at spille på sin normale plads igen. nemlig som 10er
Jeg elsker den gut!
Jeg håber virkelig, du har ret, Surf. Jeg må indrømme, at min tiltro til ham faldt en smule i sidste sæson, men han har det med at spille sig op (og ned) hele tiden. Jeg tænker mere, at han skal undgå at blive for anonym i de kampe, hvor spillet, tempoet eller andet ikke er skræddersyet til ham. Han har et massivt potentiale, og du har i udgangspunktet helt ret. Flere mål og kampafgørende assist, så er han bestemt godt på vej.Surf skrev:Efter et par gode præstationer her i preseason, kan jeg ikke lade være med at tænke, at Coutinho bliver den spiller, der virkelig stepper op og fylder tomrummet efter Suarez. Bevares, han er da allerede en virkelig dygtig spiller, men kan han lige bygge kampafgørende assists og mål på hans spil, så tror jeg vi vil se ham som holdets nye stjerne om et års tid.
Dette skal måske i "Jeg sagde det jo"-tråden, men: Coutinho bliver sæsonens spiller.