De sidste 3 kampe jeg har set, hvor Firmino har spillet, der har han ofte været langt nede i banen og deltage i det opbyggende. Så måske han alligevel er den nye 10'er i fremtiden.. I dont know..liverpoolfc86 skrev:Vent og se. Vi kommer til at smadre det hele. Nu vil drengen squ vise at de er pisse ligeglade med den handel og han ikke betyder en skid.Oomph242 skrev:liverpoolfc86 skrev:puuuh en stemning, hvordan er det ikke gået uden Coutinho. Fint. Skal vi stille op i en formation, som kun tilpasser ham. NEJ.Oomph242 skrev:Vinder-attitude ville også kræve flere indkøb af topspillere. Så vi viser heller ikke rigtigt vores bedste spillere, at vi vil være med helt i top. Spillere som Coutinho, Suarez, Sterling og måske Salah vil jo være med hvor det er sjovest. Så de er svære at holde på. Det sidste 20 år er Gerrard vel den eneste topspiller vi har kunne holde karrieren ud og det var heller ikke nemt.texy skrev:Jo, det kan man godt i fodboldens verden.pingel skrev:Man kan altså ikke tvinge nogen til at blive og forvente et positivt udkom. Og Phil ville åbenbar
t ikke være i vores klub længere - og det så meget at han fravalgte CL...
Vi kunne have tvunget ham i 4 år. Og det ville have gavnet os i den forstand, at Real ikke ville stå foran Anfield til sommer og bede os udlevere Salah, som vi til den tid også holder som gidsel på en Liverpool-kontrakt.
Klubber henvender sig ikke til Man City om aguero, fordi de ved hvad svaret er. Og jeg havde håbet, med FSG meget voldsomme udtalelser i sommer, at Liverpool nu skulle til at have samme vinder-attitude.
Det bliver nok heller ikke den sidste salgs-skuffelse vi får under FSG.
Lad os nu lige få ro på med Salah. Folk går altid amok, når en spiller præstere på højeste klasse og det skal man også. Lad os nu lige se om han holder niveauet. Ingen havde regnet med den klasse ham har vist indtil nu. Med købet af de spiller vi har nu og får og de penge der kommer I kasser, viser det vi vil være med i toppen. Ellers var Klopp også smuttet
Tror vores hold kan blive mere stabil, hvis vi styrker holdet i defensive og offensive efter dette salg.
Men hvem skal nu bygge spillet op til Salah. Jeg mener Coutinho har været en vigtigt brik i Salah`s succes.
Firmino er den eneste jeg kan se er dygtig nok til, at overtage Coutinho`s plads og gøre et nogenlunde job. Men så mister vi jo vores angriber.
Jeg frygter lidt Lallana og Oxlade skiftes lidt på hans plads resten af sæsonen og det bliver nok med begrænset succes. Ingen af dem har afleveringerne, kreativiteten eller afslutningerne til, at gøre det rigtig godt.
Firmino spillede også bagved angriberen i Hoffenheim. Så ind med Ings, Solanke, Woodburn, Wilson, Sturridge. En af dem på toppen.
10 - Philippe Coutinho
Re: 10 - Philippe Coutinho
-
Han har været rigtig vild i placeringen bagved angriberen, men tror vi undervurdere Mahrez. Tjekker man hans skills og hans statistik siden 2015 på mål og assist er han bedre en Coutinho.Bøgvad skrev:De sidste 3 kampe jeg har set, hvor Firmino har spillet, der har han ofte været langt nede i banen og deltage i det opbyggende. Så måske han alligevel er den nye 10'er i fremtiden.. I dont know..liverpoolfc86 skrev:Vent og se. Vi kommer til at smadre det hele. Nu vil drengen squ vise at de er pisse ligeglade med den handel og han ikke betyder en skid.Oomph242 skrev:liverpoolfc86 skrev:puuuh en stemning, hvordan er det ikke gået uden Coutinho. Fint. Skal vi stille op i en formation, som kun tilpasser ham. NEJ.Oomph242 skrev:Vinder-attitude ville også kræve flere indkøb af topspillere. Så vi viser heller ikke rigtigt vores bedste spillere, at vi vil være med helt i top. Spillere som Coutinho, Suarez, Sterling og måske Salah vil jo være med hvor det er sjovest. Så de er svære at holde på. Det sidste 20 år er Gerrard vel den eneste topspiller vi har kunne holde karrieren ud og det var heller ikke nemt.texy skrev:Jo, det kan man godt i fodboldens verden.pingel skrev:Man kan altså ikke tvinge nogen til at blive og forvente et positivt udkom. Og Phil ville åbenbar
t ikke være i vores klub længere - og det så meget at han fravalgte CL...
Vi kunne have tvunget ham i 4 år. Og det ville have gavnet os i den forstand, at Real ikke ville stå foran Anfield til sommer og bede os udlevere Salah, som vi til den tid også holder som gidsel på en Liverpool-kontrakt.
Klubber henvender sig ikke til Man City om aguero, fordi de ved hvad svaret er. Og jeg havde håbet, med FSG meget voldsomme udtalelser i sommer, at Liverpool nu skulle til at have samme vinder-attitude.
Det bliver nok heller ikke den sidste salgs-skuffelse vi får under FSG.
Lad os nu lige få ro på med Salah. Folk går altid amok, når en spiller præstere på højeste klasse og det skal man også. Lad os nu lige se om han holder niveauet. Ingen havde regnet med den klasse ham har vist indtil nu. Med købet af de spiller vi har nu og får og de penge der kommer I kasser, viser det vi vil være med i toppen. Ellers var Klopp også smuttet
Tror vores hold kan blive mere stabil, hvis vi styrker holdet i defensive og offensive efter dette salg.
Men hvem skal nu bygge spillet op til Salah. Jeg mener Coutinho har været en vigtigt brik i Salah`s succes.
Firmino er den eneste jeg kan se er dygtig nok til, at overtage Coutinho`s plads og gøre et nogenlunde job. Men så mister vi jo vores angriber.
Jeg frygter lidt Lallana og Oxlade skiftes lidt på hans plads resten af sæsonen og det bliver nok med begrænset succes. Ingen af dem har afleveringerne, kreativiteten eller afslutningerne til, at gøre det rigtig godt.
Firmino spillede også bagved angriberen i Hoffenheim. Så ind med Ings, Solanke, Woodburn, Wilson, Sturridge. En af dem på toppen.
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Styr lige citatfunktionen, og sov godt. I morgen er der endnu en afrikaner 

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Er du på Istedgadepingel skrev:Styr lige citatfunktionen, og sov godt. I morgen er der endnu en afrikaner

Omkring Viktoriagade:)Hr. Drejer skrev:Er du på Istedgadepingel skrev:Styr lige citatfunktionen, og sov godt. I morgen er der endnu en afrikaner
Hr. Drejer skrev:Er du på Istedgadepingel skrev:Styr lige citatfunktionen, og sov godt. I morgen er der endnu en afrikaner

I øvrigt gælder der vel de samme ting ifht salg, som ved køb. At spilleren skal ville klubben og tro på projektet - og det er vel det der gør lidt ondt i dag, når nu vi andre synes at det kører så fint...
Ingel regel uden undtagelser, sydamerikanere og barca og RM, er som fluer og lort, de elsker det sgu.pingel skrev: I øvrigt gælder der vel de samme ting ifht salg, som ved køb. At spilleren skal ville klubben og tro på projektet - og det er vel det der gør lidt ondt i dag, når nu vi andre synes at det kører så fint...
I betragtning af at jeg forventede han var her om et års tid, har jeg det forbavsende fint. Er dog på Arbelour 12 års, så det er måske medvirkende

Hent nu tysker Leon, sign on fee 40-50 mill £, det er vel mere end bayern m giver
Verden er smask fuld af hyklere....
Vildt at se hvordan vores klub manifesterer sig selv som en lille, sælgende klub uden ambitioner og professionalisme. At på den måde lade en spiller diktere tingene er rystende og - i fodboldmæssig forstand - direkte uansvarligt.
Vi sælger ham midt i en sæson, hvor vi nu får mere end svært ved at komme i top 4, med mindre vi virkelig hiver en kanin op af hatten. Og for at gøre det, skal vi med garanti ud og betale en uhyrlig overpris (igen), fordi vi ikke har været på forkant og har sikret os en erstatning, før køteren blev solgt.
Samtlige af Europas klubber ved nu, at vi er desperate efter at få en erstatning ind, og så kan vi lynhurtigt ende med at skulle smide 100 mio pund for Lemar eller lignede. Jeg brækker mig.
Men jeg håber virkelig, virkelig, at klubben ved hvad den gør. Lige nu ser det bare ikke sådan ud. Øv!
Og nej, jeg vil ikke have Mahrez. Det svarer til, hvis man gik fra Torres til Carroll, eller fra Suarez til Lambert. Tænk, hvis en klub kunne finde på det.........
Vi sælger ham midt i en sæson, hvor vi nu får mere end svært ved at komme i top 4, med mindre vi virkelig hiver en kanin op af hatten. Og for at gøre det, skal vi med garanti ud og betale en uhyrlig overpris (igen), fordi vi ikke har været på forkant og har sikret os en erstatning, før køteren blev solgt.
Samtlige af Europas klubber ved nu, at vi er desperate efter at få en erstatning ind, og så kan vi lynhurtigt ende med at skulle smide 100 mio pund for Lemar eller lignede. Jeg brækker mig.
Men jeg håber virkelig, virkelig, at klubben ved hvad den gør. Lige nu ser det bare ikke sådan ud. Øv!
Og nej, jeg vil ikke have Mahrez. Det svarer til, hvis man gik fra Torres til Carroll, eller fra Suarez til Lambert. Tænk, hvis en klub kunne finde på det.........

Har lige set 3+ fra kl 19,30, frimann taler igen og igen om at det er en fin pris, hvorfor er han høj på svampe når han er på live tv? Jeg fatter bare ikke dem der mener han er solgt til en fin pris, det er en latterligt lav pris. Og er enig med dem der mener han skulle være tvunget til at blive til sommer som minimum, om han skulle være på tribunen eller i 11´eren er fløjtende ligegyldigt. Så var prisen vel også steget yderligere.
Verden er smask fuld af hyklere....
Vi har jo allerede betalt overpris for VvD. Nu verdens dyreste forsvarsspiler.Aggerdoo skrev:Vildt at se hvordan vores klub manifesterer sig selv som en lille, sælgende klub uden ambitioner og professionalisme. At på den måde lade en spiller diktere tingene er rystende og - i fodboldmæssig forstand - direkte uansvarligt.
Det vil være direkte skræmmende, hvis klubben ikke har forberedt sig på Coutinho afgangen. Det har ligesom ligget i kortene siden i sommers. Så noget må komme i spil. Om det er en ny spiller må tiden vise.
Ang. van Dijk: Ja, præcis! Og lur mig om ikke vores fuck up fra i sommers spiller ind på den pris. Tænk hvis vi ender med at betale 175 mio pund for van Dijk og Lemar, efter vi har solgt Cou for 142 mio pund. Det må være århundredets dårligste købmandskab.Oomph242 skrev:Vi har jo allerede betalt overpris for VvD. Nu verdens dyreste forsvarsspiler.Aggerdoo skrev:Vildt at se hvordan vores klub manifesterer sig selv som en lille, sælgende klub uden ambitioner og professionalisme. At på den måde lade en spiller diktere tingene er rystende og - i fodboldmæssig forstand - direkte uansvarligt.
Det vil være direkte skræmmende, hvis klubben ikke har forberedt sig på Coutinho afgangen. Det har ligesom ligget i kortene siden i sommers. Så noget må komme i spil. Om det er en ny spiller må tiden vise.
Og ja, man klynger sig virkelig til håbet om, at klubben har noget i baghånden. Mahrez er ikke svaret, og jeg ved ikke nok om Lemar til at sige, om han kan være det. Men hold da op, hvor klubben skylder noget stort. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der vil ske, hvis vi ender med ikke at hente nogen.
-
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 37
Men hvis Barcelona ikke havde fucket op og ventet til aller sidst med at komme ned et bud havde de jo snildt kunne sparre 20 millioner pund måske mere.Aggerdoo skrev:Ang. van Dijk: Ja, præcis! Og lur mig om ikke vores fuck up fra i sommers spiller ind på den pris. Tænk hvis vi ender med at betale 175 mio pund for van Dijk og Lemar, efter vi har solgt Cou for 142 mio pund. Det må være århundredets dårligste købmandskab.Oomph242 skrev:Vi har jo allerede betalt overpris for VvD. Nu verdens dyreste forsvarsspiler.Aggerdoo skrev:Vildt at se hvordan vores klub manifesterer sig selv som en lille, sælgende klub uden ambitioner og professionalisme. At på den måde lade en spiller diktere tingene er rystende og - i fodboldmæssig forstand - direkte uansvarligt.
Og ja, man klynger sig virkelig til håbet om, at klubben har noget i baghånden. Mahrez er ikke svaret, og jeg ved ikke nok om Lemar til at sige, om han kan være det. Men hold da op, hvor klubben skylder noget stort. Jeg tør slet ikke tænke på, hvad der vil ske, hvis vi ender med ikke at hente nogen.
Ja lad os nu se hvad det sker.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Den officielle udmelding fra Klopp og co. får ikke hele denne sag til at virke mindre besynderlig. Tværtimod, jeg vil mene det puster endnu mere til ilden. Det er komplet uforståeligt, at man som en ambitiøs klub (udadtil) giver afkald på sin bedste spiller midtvejs i sæsonen. Jeg mindes ikke at have set lignende tilfælde hos andre topklubber den seneste årrække - og dette er der jo en ganske god forklaring på.
Som nævnt tidligere forstår jeg simpelthen ikke, at det fra klubbens side ikke har været muligt at mødes på mellemvejen og udarbejde en forhåndkontrakt, der effektueres per 1/7. Herved imødekommer man delvist Coutinho’s ønske, men bevarer stadigvæk de bedste forudsætninger for at kunne realisere sæsonens sportslige målsætninger. Samtidig med at man giver arbejdsro til at finde en erstatning.
@Aggerdoo: Jeg er enig i dine antagelser. Udefraset virker hele denne farce amatøragtig. Og eftersom jeg har set en række kampe med Lemar, vil jeg gerne allerede nu ligge hovedet på blokken og melde ud, at han på ingen måde bringer de kreative evner, holdet nu mangler efter Coutinho’s afgang. Det hele står således og falder med, at klubben kan trække en kanin op af hatten, der besidder international topklasse i rollen som playmaker. Det synes dog usandsynligt, baseret på rygterne fra Pearce og co., hvorfor vi risikerer at ramle ind i et forår med ideforladt spil.
Dommedagsprofetier, måske? Men udsigterne er godt nok ikke gode, og efter min mening er det grotesk, at klubben risikerer at sætte en lovende sæson og fremtidig position over styr, baseret på argumentet, at man ikke ville stå tilbage for en spiller der udelukkende ville spille for Barcelona.
Som nævnt tidligere forstår jeg simpelthen ikke, at det fra klubbens side ikke har været muligt at mødes på mellemvejen og udarbejde en forhåndkontrakt, der effektueres per 1/7. Herved imødekommer man delvist Coutinho’s ønske, men bevarer stadigvæk de bedste forudsætninger for at kunne realisere sæsonens sportslige målsætninger. Samtidig med at man giver arbejdsro til at finde en erstatning.
@Aggerdoo: Jeg er enig i dine antagelser. Udefraset virker hele denne farce amatøragtig. Og eftersom jeg har set en række kampe med Lemar, vil jeg gerne allerede nu ligge hovedet på blokken og melde ud, at han på ingen måde bringer de kreative evner, holdet nu mangler efter Coutinho’s afgang. Det hele står således og falder med, at klubben kan trække en kanin op af hatten, der besidder international topklasse i rollen som playmaker. Det synes dog usandsynligt, baseret på rygterne fra Pearce og co., hvorfor vi risikerer at ramle ind i et forår med ideforladt spil.
Dommedagsprofetier, måske? Men udsigterne er godt nok ikke gode, og efter min mening er det grotesk, at klubben risikerer at sætte en lovende sæson og fremtidig position over styr, baseret på argumentet, at man ikke ville stå tilbage for en spiller der udelukkende ville spille for Barcelona.
Bravo, enigRobbie_God_Fowler skrev:Den officielle udmelding fra Klopp og co. får ikke hele denne sag til at virke mindre besynderlig. Tværtimod, jeg vil mene det puster endnu mere til ilden. Det er komplet uforståeligt, at man som en ambitiøs klub (udadtil) giver afkald på sin bedste spiller midtvejs i sæsonen. Jeg mindes ikke at have set lignende tilfælde hos andre topklubber den seneste årrække - og dette er der jo en ganske god forklaring på.

Jeg forstår simpelthen heller ikke argumentet om at man skulle være bange for Coutinho ville skabe sig. Mere end han gjorde altså. Er der nogle der kan komme i tanke om en spiller der decideret har nægtet at spille for sin klub? Diego Costa fik jo direkte at vide, at han ikke var i Contes planer og fik ikke lov at træne med førsteholdet, det var jo ikke rigtig hans valg.Robbie_God_Fowler skrev:
En spiller tør da naturligvis ikke nægte at spille over en længere periode, bare fordi han gerne ville skifte klub. Det er da den bedste måde at være helt sikker på man ikke bliver solgt. Jo, så kan vi spekulere I, om han rent faktisk var skadet i sommers, men det løste jo sig selv relativt hurtigt. Desværre faldt vi for Coutinhos bluff 3 måneder senere. Så havde vi måske mistet noget transferindtægt hvis man kommer ud i en Alexis Sanchez, men med et VM til sommer og Barca der selvfølgelig stadig er interesseret efter VM hvis man bare havde lagt røret på, kunne man vel godt argumentere for at Coutinhos pris bare ville stige. Medmindre han selvfølgelig ikke er interesseret i at spille VM og derfor ville sidde på tribunen.
Imod moderne fodbold.