37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Xenne » torsdag, 20. nov, 2008 14:34

Billede
Nej ham her ^

Han er jo kun Ond overfor alle andre end OS røde.
Billede

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mikkel K » torsdag, 20. nov, 2008 16:39

Billede

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 21. nov, 2008 08:10

Ja så er den ged ligesom barberet!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » fredag, 21. nov, 2008 22:19

Fuck jeg glæder mig til han kommer tilbage og sætter Agger på bænken. Vores forsvar har langt fra været lige så god som da Skrtel spillede, så kan vi os få lidt tuderi fra de danske medier
Billede

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » fredag, 21. nov, 2008 23:18

Guffi182 skrev:Fuck jeg glæder mig til han kommer tilbage og sætter Agger på bænken. Vores forsvar har langt fra været lige så god som da Skrtel spillede, så kan vi os få lidt tuderi fra de danske medier
Kunne næppe være mere uenig. Selvom Agger ikke er oppe på fuld damp endnu, så har han alligevel været ganske god. Og allervigtigst, så tilbyder han bare så meget mere fremad banen end de tre andre gode centerforsvarsspillere, vi har. Med ham på banen er vi mindst 10 % mere offensivt indstillede - og det ser jeg som noget meget positivt.

Jeg forstår i øvrigt ikke dette tilsyneladende 'had', som visse danske fans har mod Agger. Men det må de/I jo også selv ligge og rode med.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 21. nov, 2008 23:23

Det 'had mod Agger' som du omtaler Lars, er så typisk dansk som det kan være.

I øvrigt er det noget af en myte, at forsvaret bare kørte med Skrtel på holdet. Igennem hele sæsonen har alle vores forsvarsspillere lavet mange fejl, og det er kun takket være Reina, at det ikke har haft så store konsekvenser.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 21. nov, 2008 23:23

LarsU skrev:
Jeg forstår i øvrigt ikke dette tilsyneladende 'had', som visse danske fans har mod Agger. Men det må de/I jo også selv ligge og rode med.
Tror det er noget med janteloven, men det er selvfølglig bare et skud.
Verden er smask fuld af hyklere....

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 22. nov, 2008 00:17

Alex Brockins skrev:I øvrigt er det noget af en myte, at forsvaret bare kørte med Skrtel på holdet. Igennem hele sæsonen har alle vores forsvarsspillere lavet mange fejl, og det er kun takket være Reina, at det ikke har haft så store konsekvenser.
Præcis!
Det har altså ikke bare været så bundsolidt og sikkert, som det ind i mellem er blevet gjort til. Agger har bestemt ikke været en svækkelse rent defensivt, han har i hvert fald gjort det lige så godt som Skrtel.

Jeg tror der er meget, meget store forventninger til Agger grundet, at hans spil med fødderne bliver så hypet som det gør. Urealistiske forventninger vil jeg faktisk mene der er, men det er jo blot min opfattelse.
Billede

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » lørdag, 22. nov, 2008 20:34

Har ikke noget had mod Agger, mener blot Skrtel er langt bedre.
Billede

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » lørdag, 22. nov, 2008 21:54

Det er rigtigt at Agger får en del skidt fordi han er dansk. Omvendt synes jeg nu også der er mange især yngre fans (og fans med BIF-sympatier) der har ham som MoM og fremhæver ham overdrevet meget i visse kampe. Sjovt nok virker nordmændene og svenskerne ikke altid lige begejstrede og lidt mere saglige i sin vurdering af ham. Omvendt har de vel så heller ikke janteloven at kæmpe med.

Dog foretrækker jeg Agger som spillertype frem for Skrtl. Agger er en mere moderne midtback, som jeg selv holder meget af, lidt som Chivu i sine bedste dage. Eller Alan Hansen. Skrtl er dog bedre defensivt, og selvom Agger er noget helt specielt og har udviklet sig hurtigt, så er der altså nogle herinde der overvurderer ham lidt. Han er ikke på niveau med Ferdinand og Terry, som nogen nogle gange vil gøre ham til.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 23. nov, 2008 14:37

Lad os glæde os over, at vi har et fremragende midterforsvar selv når Carra stopper. Hobbs kan være gardering til den tid.

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » tirsdag, 25. nov, 2008 07:51

Det bliver godt ikke at være afhængig af at Carragher kan spille samtlige kampe stort set.

Jeg tror ikke der er noget had mod Agger, men snarere et had mod dem som blindt forlanger at Agger starter hver kampog som ser ham som MoM hver gang han spiller.

Agger er god og har et enormt potentiale, men Skrtel og Carragher er også rigtig gode, og som AJ skriver skal vi være glade for at have så megen kvalitet på den position.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » fredag, 28. nov, 2008 19:44

Han er bare sej, ham den kære Sqrrtlh.. (fra .tv)

"I have been lucky because I could have been facing eight or nine months out of the game."

Det er ikke noget med at være heldig, Martin, du er bare skideligeglad med en småskade fra eller til.
På glædeligt gensyn om et par uger.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
Styf
Alder: 33

Indlæg af Styf » lørdag, 29. nov, 2008 21:46

I heard that Skrtel once had a heart attack...the heart lost.

Martin Skrtel does not sleep. He waits.

Martin Skrtel could strangle you with a cordless phone.

Quentin Tarantino was asked to direct a biography about Martin Skrtel. He passed. It was too violent.

Martin Skrtel lost his virginity before his father.

Apple pays Skrtel 99p every time he listens to a song.

Einsteins original theory of relativety was: if Martin Skrtel kicks you your relatives will feel it.

Once ate an entire bottle of sleeping pills. They made him blink.

Martin Skrtel does not own a house. He walks into random houses and people move.

Martin Skrtel does not run. He jumps on the spot and the earth moves into position

If two Martin Skrtels tackled each other at the same time, time would collapse and the Earth would cease to exist.

Martin Skrtel doesn't breathe, he holds air hostage

Martin Skrtel is allowed to talk about Fight Club.

They once made a Martin Skrtel toilet paper, but there was a problem - it wouldn't take $hit from anyone.

Martin Skrtel puts the laughter in manslaughter.

Martin Skrtel doesnt shave; he kicks himself in the face. The only thing that can cut Martin Skrtel is Martin Skrtel.

As soon as he was born he grabbed the midwife, the doctors and nurses by their ankles and slapped their arses then went on a 22 pint drinking spree.

Martin Skrtel sees dead people, then kills them again.

Martin Skrtel made BA get on a plane without the use of drugs

When Martin Skrtel types LOL you can actually hear him laugh out loud.

When Bruce Banner gets mad, he turns into the Hulk. When the Hulk gets mad, he turns into Martin Skrtel.

When Martin Skrtel was born, the only person who cried was the doctor. Never slap Martin Skrtel.

If you can see Skrtel he can see you, if you can't see Skrtel you may only be seconds away from death.

Scientists believed diamond to be the hardest substance known to man - until they discovered Martin Skrtel.

Martin Skrtel once did a two-footed side tackle. He has vowed never to do it again though; one Grand Canyon is enough.

Martin Skrtel can put a Rowntrees Fruit Pastille in his mouth for a full 14 and a half minutes without chewing..

When Martin Skrtel went to transylvania he was bitten by three vampiers and they all became human.

In ancient China there is a legend that one day a child will be born from a dragon, grow to be a man, and vanquish evil from the land. That man is not Martin Skrtel, because Martin Skrtel killed that man.

One day Skrtel walked into McNasty's an asked for a KFC family bucket... and got one

Martin Skrtel played russian roulete with a fully loaded gun and won.

Duncan Ferguson has stated that if he was playing in the Premier League these days he'd carry a can of petrol with him in games against Liverpool. He says that if Martin Skrtel was about to slide tackle him he'd burn himself to death because it would be less painful than the tackle. When informed of this, Skrtel replied that he would have resuscitated Ferguson... And slide-tackled him to death anyway.

Now Ferguson, like the boogeyman, checks his closet for Skrtel before going to bed.

There is no theory of evolution just a list of creatures Martin has allowed to live.

Martin Skrtel has two speeds: tackle and kill

A handicap parking sign does not signify that a spot is available for disabled people. It is in fact a warning that the spot belongs to Martin Skrtel and that you will become handicapped if you park there.

Martin Skrtel can predict the shuffle on his iPod.

Martin Skrtel can do a wheelie on a unicycle.

When Martin Skrtel deletes files from his computer, he doesn't send them to the Recycle Bin. He tackles them to hell.

The Fountain of Youth is actually Martin Srktel sweat.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 30. nov, 2008 21:05

Tihi - Det er skægt, fordi det er sandt :D

:lol: :lol: :lol:

Hvor har du det fra?

Besvar