10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 07. aug, 2014 11:15

Han er så god. Gad vide hvad han vil koste i dag? £20-30 M., måske?

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 08. aug, 2014 07:56

Hr. Drejer skrev:Han er så god. Gad vide hvad han vil koste i dag? £20-30 M., måske?
Det er svært at sige, personligt vil jeg ikke sælge ham.
Hvis der kom et bud på 30m£, vil det være værd at overveje, men hvem skal man lige hente som erstatning.
Han har så meget at tilbyde det her hold og han er endnu ikke færdig med at udvikle sig som fodboldspiller.
Det samme gælder Sterling.
Billede

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » fredag, 08. aug, 2014 19:00

Han kan jo godt knægten. Mere af det tak. :)

Fra dagens træning:

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 19. aug, 2014 17:34

Tillykke til Coutinho med udtagelsen! :clap:

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 26. aug, 2014 14:24

Coutinho har ikke spillet godt i de to første kampe i PL. Jeg synes han har været meget usynlig.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » tirsdag, 26. aug, 2014 14:32

Hr. Drejer skrev:Coutinho har ikke spillet godt i de to første kampe i PL. Jeg synes han har været meget usynlig.
Det må være fordi at han nu ved, at han nemt kan blive sat på bænken, nu med alle de nye offensive, hvilket gør ham nervøs.
Justice for the 96! <3

andreas92

Indlæg af andreas92 » tirsdag, 26. aug, 2014 14:47

Sivi skrev:
Hr. Drejer skrev:Coutinho har ikke spillet godt i de to første kampe i PL. Jeg synes han har været meget usynlig.
Det må være fordi at han nu ved, at han nemt kan blive sat på bænken, nu med alle de nye offensive, hvilket gør ham nervøs.
Jeg syntes generelt han har det med at være en humørspiller. Han skal nok komme igang igen :)

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 26. aug, 2014 15:10

Syntes faktisk, han har været meget synlig, desværre til den negative side. Han løber ofte i blindgyder, og træffer de forkerte afleveringer.

Sad og så kampen igår med en Spurs fan, og han var rigtig glad for de fik Eriksen istedet for Coutinho. Man kan kun give ham ret pt.

Håber han opper hans spil, for potentialet er der, ingen tvivl om det!
Billede

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » tirsdag, 26. aug, 2014 15:18

Er nu en ret stor tilhænger af Coutinho, så jeg så ham gerne spille. Jeg ville mene at i næste kamp, skal han starte på bænken, også blive skiftet ind senere i kampen.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Brockins

Indlæg af Brockins » onsdag, 27. aug, 2014 09:00

Min tålmodighed med Coutinho er ved at være slut. Når han er ON, så er han blandt de bedste i verden på sin position. Problemet er bare, at det er han måske hver femte kamp - maks. Det er for mange kampe, hvor han smider bolden væk på meget farlige tidspunkter.

Hvis man genser første halvleg mod City, hvor vi var ret gode, så var det Coutinho der smed bolden væk, når vi endelig var i problemer.

Jeg glæder mig til at se, hvad Lallana kan gøre.

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 27. aug, 2014 11:01

MKJ skrev:Min tålmodighed med Coutinho er ved at være slut. Når han er ON, så er han blandt de bedste i verden på sin position. Problemet er bare, at det er han måske hver femte kamp - maks. Det er for mange kampe, hvor han smider bolden væk på meget farlige tidspunkter.

Hvis man genser første halvleg mod City, hvor vi var ret gode, så var det Coutinho der smed bolden væk, når vi endelig var i problemer.

Haha okay, lille tålmodighed med unge talenter du har da.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. aug, 2014 11:03

thefugle skrev:
MKJ skrev:Min tålmodighed med Coutinho er ved at være slut. Når han er ON, så er han blandt de bedste i verden på sin position. Problemet er bare, at det er han måske hver femte kamp - maks. Det er for mange kampe, hvor han smider bolden væk på meget farlige tidspunkter.

Haha okay, lille tålmodighed med unge talenter du har da.
Er han et talent? Det vil jeg ikke mene. Han er da en etableret spiller.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 27. aug, 2014 11:04

Problemet mod Man City var han var blevet valgt til den forkerte side i tremandsangrebet. Man City angrib kun i vores venstre side. Sterling er langt stærkere defensivt end Coutinho er, derfor kommer Coutinho også til at se dårlig ud, når han 1) ikke er godt til at forsvare 2) ikke har kræfter til offensiven, da han anvender rigtig mange ressourcer på at hjælpe til i defensiven. Brendan Rodgers burde har set dette i løbet af kampen, og byttet om på Sterling og Coutinho. Det er på ingen måde optimalt at Coutinho skal helt ned og spille back, fordi vi har en offensivt anlagt back, der ovenikøbet var debuttant. Så kan man debattere om Man City så ikke bare havde angrebet vores højre side, såfremt Coutinho lå på højre kant. Det kan meget vel være, men vil nu mene Zabaleta er væsentlig bedre til at finde rum at løbe i, samt væsentlig skarpere offensivt end Kolarov på den modsatte back. Zabaleta er vel sammen med Ivanovic pt. de bedste backs, både offensivt og defensivt, i Premier League.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » onsdag, 27. aug, 2014 16:42

Problemet er, at han ikke fungerer som kant i et 4-3-3 system. Det er på ingen måde ny viden, da vi også så samme vanskeligheder for ham i systemet i forrige sæson.

Bliver han set i scene mere centralt på banen, er han stadigvæk den mest kreative og uforudsigelige spiller vi har, som jeg ser det.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » onsdag, 27. aug, 2014 17:13

Han spillede helt fantastisk i pre-season, men har været helt væk i de 2 første kampe og jeg mener HELT væk. Og det er og bliver problemet med typer som ham, at de bliver meget "dyre" at have med når det ikke kører for dem. Fordi de ikke er gode defensive og fordi de ikke knokler rundt og vinder bolde. Men vi har heldigvis alternativer til Coutinho og hvis han også trækker en nitte på søndag, så er det tid til at skifte ud. Sådan er det.
Men skuffende har det været at se på, specielt efter hans forrygende sommer.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Besvar