22 - Simon Mignolet

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

22 - Simon Mignolet

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. feb, 2015 22:52

Nemlig - det bed jeg også mærke i. Han virker efterhånden som en mand, der er klar til at vinde kampen mere, end han er bange for at tabe den. Jeg synes, attituden har været et kæmpe problem for ham - imø. skal en målmand udstråle, at han er klar til at tage kampen op med hvem som helst uden at være tvivl om, at han vil vinde den. Det er begyndt at vise sig på hjørnespark, hvor han ikke længere er bange for duellerne med modspillerne, og det har resulteret i flere fine indgreb. Han ligner en mand vis selvtillid er på vej tilbage.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Redtothebone

Re: 22 - Simon Mignolet

Indlæg af Redtothebone » torsdag, 05. mar, 2015 09:54

Må indrømme jeg var den første til at ønske Mignolet udskiftet i starten af sæsonen, men hold op han gør det godt for tiden, ja der er stadig nogle små svipsere, men nu kommandere han med sig forsvar, han bokser bolde væk når det er nødvendigt og sætter spillet hurtigt igang, og igår begyndte han sågar at lege Neuer som sweeper, utroligt så meget selvtillid kan gøre for ham, hvor jeg før ønskede at få en ny første målmand, ønsker jeg nu blot vi til sommer får en bedre anden keeper end Jones, hatten af for Mignolet håber han forsætter det gode spil.
YNWA

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 05. mar, 2015 10:15

Jeg må sgu indrømme, at jeg kun ser de Gea og Courtois som værende bedre i øjeblikket. Mignolet spiller jo stort set fejlfrit. Sikre indgreb, kommer ud i feltet, forudseende og frygtløs i hans hovedstødsclearing og gode redninger på stregen. Jeg tror, alle var enige om, at vi skulle have en ny målmand, men nu kan jeg ikke se behovet for en - selvom vi selvfølgelig skal have en bedre reservekeeper end Jones.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 05. mar, 2015 16:54

AndreasN skrev:Jeg må sgu indrømme, at jeg kun ser de Gea og Courtois som værende bedre i øjeblikket. Mignolet spiller jo stort set fejlfrit. Sikre indgreb, kommer ud i feltet, forudseende og frygtløs i hans hovedstødsclearing og gode redninger på stregen. Jeg tror, alle var enige om, at vi skulle have en ny målmand, men nu kan jeg ikke se behovet for en - selvom vi selvfølgelig skal have en bedre reservekeeper end Jones.
Ikke alle. Det glæder mig at han har fundet topniveauet igen og at han det ihvertfald for en stund kan lukke munden på kritikerne. Jeg synes han er en klasse målmand og håber som det er nu at han bliver hos os de næste mange sæsoner.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 06. mar, 2015 12:59

Jeg melder mig gerne i koret af folk, der er klar på at bevare Mignolet som førstemålmand igen i næste sæson, mens jeg håber, at der hentes en bedre reservemålmand.
Kloppite

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 06. mar, 2015 15:30

I mine øjne skal vi ikke bare hente en reservemålmand. Vi skal hente en konkurrent, som er langt mere komfortabel på bolden og kan slå aflevering over længere afstande. Det vil give os de berømte possibilities, så vi har muligheden for at transformere holdet taktisk ved fx at gå tilbage til en firebackkæde, hvis 3-4-3 bliver læst eller ikke viser sig bæredygtig for et titelaspirerende hold.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 06. mar, 2015 16:08

Al ære og respekt for Mignolet, men vi skal stadig have en målmand mere på ca samme niveau så han bliver presset til træning. Det nægter jeg at tro på at Jones og Ward kan - og de har i øvrigt begge kontraktudløb til sommer uanset.

Jones må gerne blive som tredjevalg hvis han er billig nok, men derudover SKAL vi død og pine ud og investere kraftigt på keeperpladsen. Jeg så også gerne at vi hentede 1-2 af de større keepertalenter og evt udlejede dem om nødvendig.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 06. mar, 2015 16:12

Hentede vi ikke en ung målmand i sommers? Sammen med en ung forsvar også? Tror måske de begge blev hentet i Tottenham. Så vidt jeg husker var de omkring de 20 år. Men jeg har intet hørt om dem siden.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » fredag, 06. mar, 2015 18:25

Håber vi går efter Mathew Ryan fra Club Brugge. Australiens førstekeeper og kendt for at være rigtig god med fødderne og til at kaste og sparke ud. Han er kun 22, men vil allerede kunne give Mignolet god kamp om pladsen i målet. Samtidig vil han formentlig acceptere at starte som 2'er.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 06. mar, 2015 23:35

LFC-Aaby skrev:Hentede vi ikke en ung målmand i sommers? Sammen med en ung forsvar også? Tror måske de begge blev hentet i Tottenham. Så vidt jeg husker var de omkring de 20 år. Men jeg har intet hørt om dem siden.
Yeah, begge to lader til at være langt fra det nødvendige niveau.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » tirsdag, 17. mar, 2015 17:22

Sikke en præstation. Og en hel række clean sheets, godt klaret af en målmand som jeg ikke havde troen på for måneder siden.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
ThunderZtorm
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 18. mar, 2015 12:38

nikand skrev:Sikke en præstation. Og en hel række clean sheets, godt klaret af en målmand som jeg ikke havde troen på for måneder siden.
Helt sikkert, Mignolets efterår og forår fortæller meget om hvor vigtigt det psykologiske er for en målmand.

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » onsdag, 25. mar, 2015 09:33

Billede

Vi siger tak til Rooney
YNWA

Brugeravatar
ThunderZtorm
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 26. mar, 2015 16:47

Redtothebone skrev:Billede

Vi siger tak til Rooney
Som jo, naturligvis, slipper fuldstændig ustraffet.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 27. apr, 2015 08:31

Meget imponerende og ganske tankevækkende at han med stor sandsynlighed ender med Golden Gloves denne sæson.
http://www.liverpool.no/Nyheter/Mignole ... Glove.aspx
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar