21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Han skal være 3 valg efter Gerrard og Mascherano han er ikke i deres klasse.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Der var beviset på Lucas' gode sæson MartinE vil beholde ham i klubbenMartin E skrev:Han skal være 3 valg efter Gerrard og Mascherano han er ikke i deres klasse.

Lucas har været meget bedre end vores anfører i denne sæson, faktisk er der kun en spiller der forhindrer ham i at være min årets spiller nemlig Pepe!
Der skal, hvor sørgeligt det end er at sige, heller ikke meget til at blive årets spiller i Liverpool i år.NAH skrev:Lucas har været meget bedre end vores anfører i denne sæson, faktisk er der kun en spiller der forhindrer ham i at være min årets spiller nemlig Pepe!
"Med ét ord kan man kalde det dårlig forberedelse", Jørgen Leth
Brando skrev:Der skal, hvor sørgeligt det end er at sige, heller ikke meget til at blive årets spiller i Liverpool i år.NAH skrev:Lucas har været meget bedre end vores anfører i denne sæson, faktisk er der kun en spiller der forhindrer ham i at være min årets spiller nemlig Pepe!
Nej men det er klasse at have et højt bundniveau i krisetider. Noget som sagt alle andre end pepe og lucas kan bryste sig med for tiden.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Jeg er enig med Flemming, det skete vist også en gang i 09Flemming skrev:Brando skrev:Der skal, hvor sørgeligt det end er at sige, heller ikke meget til at blive årets spiller i Liverpool i år.NAH skrev:Lucas har været meget bedre end vores anfører i denne sæson, faktisk er der kun en spiller der forhindrer ham i at være min årets spiller nemlig Pepe!
Nej men det er klasse at have et højt bundniveau i krisetider. Noget som sagt alle andre end pepe og lucas kan bryste sig med for tiden.

Verden er smask fuld af hyklere....
Wow. Så gå der lang tid inden næste gangThommo skrev:Jeg er enig med Flemming, det skete vist også en gang i 09Flemming skrev:Brando skrev:Der skal, hvor sørgeligt det end er at sige, heller ikke meget til at blive årets spiller i Liverpool i år.NAH skrev:Lucas har været meget bedre end vores anfører i denne sæson, faktisk er der kun en spiller der forhindrer ham i at være min årets spiller nemlig Pepe!

I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
100 games of Lucas
Så kan man selv bedømme om hans konstrubition til Liverpool FC er af fornøden klasse. Prøv at se den uden på forhånd være for kritisk eller for positiv stemt overfor ham.
http://rapidshare.com/files/339406652/1 ... _Lucas.wmv
Så kan man selv bedømme om hans konstrubition til Liverpool FC er af fornøden klasse. Prøv at se den uden på forhånd være for kritisk eller for positiv stemt overfor ham.
http://rapidshare.com/files/339406652/1 ... _Lucas.wmv
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Lucas årets unge spiller i klubben valgt af klubbens fans.
Og så lige en youtube-compilation til dem, der synes, de er sjove:
http://www.youtube.com/watch?v=2Fx1rmJpeXw
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... layer-gongLucas Leiva was today crowned Liverpool's Young Player of the Season following a fans' vote on Liverpoolfc.tv.
After revealing Pepe Reina as the winner of our main award yesterday, we can confirm Lucas has won your vote as our best young star.
Thousands of votes were cast - but it was our Brazilian midfielder who clinched the accolade with 48 per cent of the vote.
Lucas was a virtual ever-present in Rafael Benitez's starting XI during the course of 2009-10 as he figured in all but three of Liverpool's Barclays Premier League fixtures.
In total, the 23-year-old made 50 appearances for the Reds after heading into the campaign on the back of a glowing endorsement from the boss, who hailed him as our best player of pre-season.
In fact, only Dirk Kuyt, Pepe Reina and Jamie Carragher turned out for the first team more than Lucas during the term.
Arguably the highlight of a season of real progression for our No.21 came during Liverpool's 4-1 Europa League quarter-final, second-leg victory over Benfica at Anfield in April.
Lucas capped a man of the match performance with a superbly taken goal, in which he coolly rounded the goalkeeper and slotted into an empty net after collecting Steven Gerrard's through pass.
Emiliano Insua was runner-up in our poll with 20 per cent of the vote, while David Ngog and Ryan Babel were joint third with 11 per cent each.
Author: James Carroll
Og så lige en youtube-compilation til dem, der synes, de er sjove:
http://www.youtube.com/watch?v=2Fx1rmJpeXw
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Fortjent kåring som årets unge spiller han har været meget stabil i en turbulent sæson, han må være meget stærk mentalt for at have kunnet klare den fjentlighed fra dele af klubbens fans. Hvor mange brasilianske spillere ville ikke have forlænget ferien når de var hjemme eller simpelthen forsvundet blandt reserverne, bare for at dukke op igen i en middelmådig klub i Portugal eller Spanien efter 3-4 år ude i kulden.
Det er mig en gåde at Lucas er blevet vraget til Brasiliens VM trup der tæller gamle Gilberto Silva og Kleberson!
Det er mig en gåde at Lucas er blevet vraget til Brasiliens VM trup der tæller gamle Gilberto Silva og Kleberson!
- JudgeArdaStudge
Enig, men Ronaldinho, Marcelo og Pato er også blevet vraget.NAH skrev:Fortjent kåring som årets unge spiller han har været meget stabil i en turbulent sæson, han må være meget stærk mentalt for at have kunnet klare den fjentlighed fra dele af klubbens fans. Hvor mange brasilianske spillere ville ikke have forlænget ferien når de var hjemme eller simpelthen forsvundet blandt reserverne, bare for at dukke op igen i en middelmådig klub i Portugal eller Spanien efter 3-4 år ude i kulden.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 38
Enig om at Lucas har fortjent titlen. En type som Lucas har svært ved at slå til, da hans spidsekompetence er som all-round spiller. Han har ingen specialiteter, men han er både solid og klog som spiller. Han er desværre en meget undervuderet spiller, men en stor del af skylden ligger jo i at han alt for tit spiller sammen med Mascherano. Hvis nu det viser sig, at Mascehrano og hans familie ikke kan klare livet med de mange millioner i Liverpool, og smutter til spanien, så er det bare med at smide Lucas på den defensive midtbane bag Gerrard og Aquilani. Jeg forventer at Lucas til næste sæson sprudler med ligeså stor selvtillid, for så bliver han kun endnu bedre!
Lucas har fået en masse kritik (noget med rette, noget ikke), men synes det er sjældent at han får ros.
I forbindelse med et nyt interview på .tv, synes jeg det vil være på sin plads med lidt cadeau til den unge brasilianer. Jeg synes han har steppet sit game op siden sidste sæson, selvom det har været under utrolig svære vilkår med hele holdets dårlige start. Jeg synes også det fremgår af interviewet, at vi har at gøre med en utrolig moden 23-årig, en modenhed jeg sgu synes fortjener al mulig ros - specielt med tanke på mange af de andre brasilianere der render rundt på diverse natklubber, stikker af til hjemlandet osv.
Så derfor;
Lucas. Håber han kan højne sit niveau endnu højere som sæsonen skrider frem.
Interviewet kan læses her: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... r-new-life
I forbindelse med et nyt interview på .tv, synes jeg det vil være på sin plads med lidt cadeau til den unge brasilianer. Jeg synes han har steppet sit game op siden sidste sæson, selvom det har været under utrolig svære vilkår med hele holdets dårlige start. Jeg synes også det fremgår af interviewet, at vi har at gøre med en utrolig moden 23-årig, en modenhed jeg sgu synes fortjener al mulig ros - specielt med tanke på mange af de andre brasilianere der render rundt på diverse natklubber, stikker af til hjemlandet osv.
Så derfor;

Interviewet kan læses her: http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... r-new-life
Tror al den (urimelige) kritik han har været udsat for, har været med til og modne og hærde ham, rigtig meget. ALLE andre unge spillere siden 95´ ,(da jeg begyndte at følge LFC) har fået betydeligt længere line, end den gæve Lucas, hvorfor ved jeg ikke, men måske pga hans 80´er stilpimpefar skrev:Jeg synes også det fremgår af interviewet, at vi har at gøre med en utrolig moden 23-årig, en modenhed jeg sgu synes fortjener al mulig ros - specielt med tanke på mange af de andre brasilianere der render rundt på diverse natklubber, stikker af til hjemlandet osv.

Verden er smask fuld af hyklere....
Få forlænget med den knægt som det første imorgen tidlig.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Stor kamp af Lucas i dag mod Chelsea. Han bare vokser og vokser for hver kamp.