Pressen skærer den altid tykt, så mon ikke, der er rum til forhandling. Jeg mener, at vores højest betalte spiller nu er van Dijk med 150.000 om ugen. Mon ikke Firmino og Salah ender deromkring også, når de sikkert snart får forhandlet nye kontrakter ?YNWA! skrev:
Nej tak. Hvis det er rigtigt så smut du bare!
Mané skal sikkert også hæves til måske 125.000.
Vi skal have øje for, hvem der er interesseret i Can, og jeg tror kun, at det vil være engelske klubber, de 2 spanske og PSG, der kan tilbyde løn på 150.000 eller mere. Vi skal også se på, at Can kender klubben, ligaen, vores system osv, og at vi fik ham for ingen penge, og at vi heller ingen overgangssum skal betale her.
Jeg synes derfor godt, at vi kan sætte ham på samme løntrin som de bedst betalte, hvis vi ser ham som vores bedste midtbanespiller og en spiller, som går ind i sin bedste fodboldalder nu, hvilket vi gerne skulle høste frugterne af.
Han skal til gengæld ikke sprænge lønrammen og være den, der sætter det næste mål for de andre spillere med 200.000 om ugen. Der tror jeg endnu ikke vi er som klub økonomisk.
Skal vi derimod hente en ny mand ind (udover Keita), så koster han sikker 30-50 mio., og han skal måske starte med 100.000 om ugen + han skal spilles ind på et svært sted som den centrale del af banen.
Jeg beholder gerne Can, hvor han er blandt de bedst betalte spillere i klubben.
PS. Det bliver tilsyneladende Salah, der flytter vores lønramme til 200.000 med sin nye kontrakt, så vi kan holde bud på 200 mille væk fra døren:
https://talksport.com/football/liverpoo ... w-contract
Jeg ved ikke, om Klopp vurderer Can's betydning og niveau på højde med Salah - også på den lange bane, men umiddelbart lyder det vildt med 200.000 til Can. Den må Klopp squ ligge og rode med