10 - Philippe Coutinho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Jesper

Re: 10 - Philippe Coutinho

Indlæg af Jesper » fredag, 11. nov, 2016 15:39

Hr. Drejer skrev:Ja, vores sidste års track rekord i at holde på spillere, er meget ringe. Vi har solgt Alonso, Torres, Suarez og Sterling. Alle spillere som gerne ville videre, og ikke mente at Liverpool kunne opfylde deres ambitioner. Jeg håber og tror på, at den tid er ved at være forbi, da vi har Klopp. Det er min opfattelse at spillerne elsker at spille for ham, og det er min opfattelse at vi er en klub på vej fremad. Jeg tror det er en spændende tid at være Liverpool spiller på, og det ville måske kunne holde Coutinho i klubben.
Man kan jo vende det om, så det ikke er et spørgsmål om vi har evnet at holde på spillerne, snarere vi har tjent uhyre store summer på salg. For det er jo et eller andet sted et faktum, at vi har været en udviklingsklub.
Men i og med vi har givet Klopp så store beføjelser og så lang en kontrakt, så føler jeg mig overbevist om, at vi i fremtiden vil være i stand til at holde på spillere. Det er jo også derfor vi eksempelvis byggede Main Stand. Vores strategi er simpelthen en anden.
Og den med Barcelona vil jeg godt skyde lidt ned. De fleste eksperter omkring Barcelona har nævnt at Coutinho umiddelbart ikke er i deres kikkert. Det er dog klart, at han er deroppe, hvor han rent kvalitetsmæssigt er i deres segment. Og når Sport begynder at smide rygter afsted, kan de være plantet af klubben.
Der er for resten en artikel i Echo om nødvendigheden i at fastholde ham: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-12161869
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. nov, 2016 16:52

Hr. Drejer skrev:Ja, vores sidste års track rekord i at holde på spillere, er meget ringe. Vi har solgt Alonso, Torres, Suarez og Sterling. Alle spillere som gerne ville videre, og ikke mente at Liverpool kunne opfylde deres ambitioner. Jeg håber og tror på, at den tid er ved at være forbi, da vi har Klopp. Det er min opfattelse at spillerne elsker at spille for ham, og det er min opfattelse at vi er en klub på vej fremad. Jeg tror det er en spændende tid at være Liverpool spiller på, og det ville måske kunne holde Coutinho i klubben.

Mange brasilianers drøm er, at spille i Barcelona. Mon ikke Coutinho's er den samme. Neymar, Messi og Suarez trækker nok også lidt. PSG kunne også være en mulighed, de vil helt sikkert tilbyde en løn som han kan få svært ved, at sige nej til.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. nov, 2016 16:55

Det er bare et spørgsmål om de vil betale prisen, det bliver med statsgaranti en ny verdens rekord hvis de skal have ham.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. nov, 2016 17:11

Wormie skrev:Det er bare et spørgsmål om de vil betale prisen, det bliver med statsgaranti en ny verdens rekord hvis de skal have ham.

Synes at have læst fornyligt, at Liverpool har sat prisen til £68 millioner...

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 11. nov, 2016 17:26

De skal forlænge nu. Og gøre ham til klubbens dyreste spiller lønmæssigt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 11. nov, 2016 17:46

Oomph242 skrev:
Wormie skrev:Det er bare et spørgsmål om de vil betale prisen, det bliver med statsgaranti en ny verdens rekord hvis de skal have ham.

Muligt det har stået et sted, men tvivler på den holder vand, han stiger jo i pris hver gang han spiller. I nat så jeg en del af Brasiliens kampen, og hold da kæft han out shinede messi, med tøse garnet. Ikke dermed sagt han er bedre....Og dog jeg vil påstå Cou er bedre på et hold på LFC niveau´et altså under Barcelona, end messi ville være i LFC, messi har ikke prøvet modgang pånær for landsholdet, og der stak han jo af da de tabte Copa Sudamerica eller hvad det var. Hvis ikke Cou koster over 120 mill pund plus diverse hæderlige klausuler, er det fordi der er fusk med et eller andet sted tror jeg.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 11. nov, 2016 19:11

Thommo skrev:
Oomph242 skrev:

Muligt det har stået et sted, men tvivler på den holder vand, han stiger jo i pris hver gang han spiller. I nat så jeg en del af Brasiliens kampen, og hold da kæft han out shinede messi, med tøse garnet. Ikke dermed sagt han er bedre....Og dog jeg vil påstå Cou er bedre på et hold på LFC niveau´et altså under Barcelona, end messi ville være i LFC, messi har ikke prøvet modgang pånær for landsholdet, og der stak han jo af da de tabte Copa Sudamerica eller hvad det var. Hvis ikke Cou koster over 120 mill pund plus diverse hæderlige klausuler, er det fordi der er fusk med et eller andet sted tror jeg.

Det har stået flere steder, men tror ophavs kilden er den samme.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... t-12125397

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 11. nov, 2016 19:15

"Reports in french media"

har givet ham et price tag på 68 mil pund. (for hans brugt støvler)
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 11. nov, 2016 19:54

Er Co10nho gået hen og blevet anfører for Brassilien også....?
Det gør det da kun endnu sværere at "skjule ham" for de store pengeklubber.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 11. nov, 2016 20:51

Cynwal skrev:Er Co10nho gået hen og blevet anfører for Brassilien også....?
Det gør det da kun endnu sværere at "skjule ham" for de store pengeklubber.
Nej han er ikke anfører. De spillede med sørgebind tror jeg.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » fredag, 11. nov, 2016 22:05

Coutinho bliver ikke verdens dyreste fodboldspiller, du hørte det her først.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 11. nov, 2016 23:18

Pede skrev:
Tror du har ret, og det ene og alene at jeg tror han er glad for at være i LFC,(er ham og firmino ikke bedste venner tilmed?) så vi får ikke meget når han rammer 30´erne, og skal slappe af sydpå
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » lørdag, 12. nov, 2016 00:21

Thommo skrev:
Pede skrev:
Tror du har ret, og det ene og alene at jeg tror han er glad for at være i LFC,(er ham og firmino ikke bedste venner tilmed?) så vi får ikke meget når han rammer 30´erne, og skal slappe af sydpå
Jeg tror vi får et stort beløb for ham senest i sommeren 2018. Tror dog ikke beløbet er i en størrelsesorden, hvor der sættes rekord.
Han skulle være blevet gode venner med Firmino jo, men at han skulle blive af den grund virker tvivlsomt. Hans venskab med Neymar skulle også gå også langt tilbage, plus hans venskab med Suarez. Barcelona ligner den oplagte destination.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » lørdag, 12. nov, 2016 08:55

Thommo skrev:
Pede skrev:
Det skal jeg selvfølgelig ikke kunne sige, men det er hvertfald sket hurtigt så. De to kendte ikke hinanden før de første gang mødtes på landsholdet kort tid før Firmino blev hentet til LFC.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 12. nov, 2016 13:47

Coutinho SKAL bare blive i Liverpool FC, isåfald er de ChL chancer fra næste sæson ganske store (85/100 %) på nuværende tidspunkt. og titel chancerne er på de (30/100%)

Lad os håbe på, efter julen hvor Liverpool FC stadigvæk ligger i top-3.... Der skal i hvertfald holdes på de store kanoner til Januar-februar salget - hvilket Jürgen Klopp nok skal få igennem medierne tydeligt og præcist.

Coutinho får fast spilletid i LIVERPOOL; og i Barcelona ville give ham en reserve plads til Neymar, Messi og Suarez. (Det scenarie med pengene, er ikke problemt)

men tvivler hellere ikke på, at Coutinho nok skal få en kanont aftale i hus - som den bedste betalte spiller i klubben - hvilket vil give mening. :army7:

Hans nuværende kontrakt trækker sig til 2020, med ingen købsklausul. Så ro på drenge.
"Being in the squad is a very proud moment for me," ​ESPN quote Coutinho as saying. "To be able to participate in such a group, next to great players, playing a classic like this is cause for much happiness.

"But of course we are still trying to achieve our ultimate goal, which is qualifying for the World Cup.

"Playing against Argentina has always been a big dream, every child dreams of wearing the shirt of Brazil and playing a classic like this.

"Today we prevailed on the field, the crowd helped a lot since the first whistle. We leave here very happy."
http://www.90min.com/posts/4098821-reds ... _aid=35370
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar