Man kan jo vende det om, så det ikke er et spørgsmål om vi har evnet at holde på spillerne, snarere vi har tjent uhyre store summer på salg. For det er jo et eller andet sted et faktum, at vi har været en udviklingsklub.Hr. Drejer skrev:Ja, vores sidste års track rekord i at holde på spillere, er meget ringe. Vi har solgt Alonso, Torres, Suarez og Sterling. Alle spillere som gerne ville videre, og ikke mente at Liverpool kunne opfylde deres ambitioner. Jeg håber og tror på, at den tid er ved at være forbi, da vi har Klopp. Det er min opfattelse at spillerne elsker at spille for ham, og det er min opfattelse at vi er en klub på vej fremad. Jeg tror det er en spændende tid at være Liverpool spiller på, og det ville måske kunne holde Coutinho i klubben.
Men i og med vi har givet Klopp så store beføjelser og så lang en kontrakt, så føler jeg mig overbevist om, at vi i fremtiden vil være i stand til at holde på spillere. Det er jo også derfor vi eksempelvis byggede Main Stand. Vores strategi er simpelthen en anden.
Og den med Barcelona vil jeg godt skyde lidt ned. De fleste eksperter omkring Barcelona har nævnt at Coutinho umiddelbart ikke er i deres kikkert. Det er dog klart, at han er deroppe, hvor han rent kvalitetsmæssigt er i deres segment. Og når Sport begynder at smide rygter afsted, kan de være plantet af klubben.
Der er for resten en artikel i Echo om nødvendigheden i at fastholde ham: http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... e-12161869