Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Cool fur

"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Bøgvad
Bojangles skrev:Jesper skrev:TomViolence skrev:nikand skrev:Nogen der ved hvorfor Sturridge ofte bliver udskiftet? Er de Cisse problemet, at han ikke kan spille hele kampe.
Det tror jeg egentlig ikke, men det gav god mening fx i går, hvor han ikke bidrog med så meget, især når situationen krævede noget defensivt stål. Desuden tror jeg, der bliver større problemer, hvis man udskifter Suarez, men det tror jeg ikke, at BR tænker så meget på.
Der er vel ingen om at det hovedsageligt er af taktiske årsager. Men jeg tror i høj grad Rodgers tænker over hierarkiet og her står Suarez sammen med kaptajnen øverst
Ja, det er jo svært at sige, hvad der præcist er årsagen. Jeg tror bestemt at hierarkiet har noget at sige - og ikke mindst at sikre at Suarez ikke til sommer igen har lyst til at skifte. (for der kommer helt sikkert bud på ham)
Taktisk kan det også være, at når der skal ændres, så er Suarez bedre til at kombinere sig igennem et betonforsvar, hvor Sturridge er klart bedre i kontrafaser. Så når et hold er helt pakket sammen - vi fører - og har meget svært ved at komme igennem, og derfor hellere vil styrke midtbanen (og dermed automatisk også forsvaret) ja, så er det Sturridge der bliver ofret.
Jeg er næsten 100% sikker på, at grunden til at det er Sturridge og ikke Suarez, er fordi Suarez arbejder markant mere defensivt og har et større løbepensum. Jeg synes det ligner at Rodgers ofte gerne vil erobre bolden tidligt og gerne på modstanderens banehalvdel hvis det er muligt, og der yder Suarez et betydeligt større arbejde end Sturridge. Jeg ved heller ikke om jeg er enig i, at Sturridge er klart bedre end Suarez i kontrafasen. Gætter på at du tænker på hurtighed?
-
Emmy
En forstrækning til Sturridge var skyld i udskiftningen. Det bliver spændende hvor den sidder og hvor slem den er. Forhåbentlig er han med i de sidste kampe.
http://www.liverpool.no/Nyheter/Sturrid ... skade.aspx
-
nrg
- Geografisk sted: Egå
- Alder: 57
Den forstrækning har også forplantet sig nordpå til hovedet. Jeg synes Sturridge virker en anelse frustreret på banen, i stedet for bare at spille spillet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
Emmy
nrg skrev:Den forstrækning har også forplantet sig nordpå til hovedet. Jeg synes Sturridge virker en anelse frustreret på banen, i stedet for bare at spille spillet.
Det er desværre tendensen de sidste par kampe. Han er for tiden ekstremt egoistisk i sit spil og vælger ret konsekvent de forkerte beslutninger. Måske er han lidt for presset af situationens alvor?
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » mandag, 14. apr, 2014 10:17
Emmy skrev:nrg skrev:Den forstrækning har også forplantet sig nordpå til hovedet. Jeg synes Sturridge virker en anelse frustreret på banen, i stedet for bare at spille spillet.
Det er desværre tendensen de sidste par kampe. Han er for tiden ekstremt egoistisk i sit spil og vælger ret konsekvent de forkerte beslutninger. Måske er han lidt for presset af situationens alvor?
Jeg syntes faktisk ikke, at han var særlig egoistisk i går, men ellers giver jeg dig ret. Hans bedste aktioner var, da han forsøgte at spille den videre til Suárez eller Sterling. Det var kun en Citys forsvarers fod, der lige akkurat stod i vejen. Men det er klart, at det også tager lige så meget af Sturridges selvtillid som en brændt chance på mål.
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » mandag, 14. apr, 2014 10:35
Sturridge har i mine øjne altid været indbegrebet af en humørspiller. Verdensklasse i den ene kamp, mere moderat i den næste. Heldigvis har han i sin Liverpool tid hævet sit bundniveau markant, hvorfor der har været længere mellem de dårlige snaps. Men sammenlignet med en spiller som Suarez er Sturridge ikke typen, der æder sig selv, når tingene ikke går hans vej. Han falder i stedet ud af kampene og virker en smule opgivende.
På det seneste synes jeg ikke, at Sturridge har virket lige så sikker på bolden, som vi har set tidligere på sæsonen. Desuden synes jeg heller ikke, at han har haft samme antrit - men hvis han har løbet rundt med en lille forstrækning er det jo en naturlig forklaring på ovenstående.
Lad os håbe, at han er klar mod Norwich. Vi har brug for hans penetration og truen i dybden, da det giver os langt flere facetter i vores angrebsspil.
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Robbie_God_Fowler skrev:Sturridge har i mine øjne altid været indbegrebet af en humørspiller. Verdensklasse i den ene kamp, mere moderat i den næste. Heldigvis har han i sin Liverpool tid hævet sit bundniveau markant, hvorfor der har været længere mellem de dårlige snaps. Men sammenlignet med en spiller som Suarez er Sturridge ikke typen, der æder sig selv, når tingene ikke går hans vej. Han falder i stedet ud af kampene og virker en smule opgivende.
På det seneste synes jeg ikke, at Sturridge har virket lige så sikker på bolden, som vi har set tidligere på sæsonen. Desuden synes jeg heller ikke, at han har haft samme antrit - men hvis han har løbet rundt med en lille forstrækning er det jo en naturlig forklaring på ovenstående.
Lad os håbe, at han er klar mod Norwich. Vi har brug for hans penetration og truen i dybden, da det giver os langt flere facetter i vores angrebsspil.
Enig, men hvor er det fedt, at vores 2 unge kometer stepper up, når verdens bedste angrebspar har en off day. Det er fantastisk glædeligt og lover super for fremtiden.
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » mandag, 14. apr, 2014 13:26
Niels K skrev:Robbie_God_Fowler skrev:Sturridge har i mine øjne altid været indbegrebet af en humørspiller. Verdensklasse i den ene kamp, mere moderat i den næste. Heldigvis har han i sin Liverpool tid hævet sit bundniveau markant, hvorfor der har været længere mellem de dårlige snaps. Men sammenlignet med en spiller som Suarez er Sturridge ikke typen, der æder sig selv, når tingene ikke går hans vej. Han falder i stedet ud af kampene og virker en smule opgivende.
Enig, men hvor er det fedt, at vores 2 unge kometer stepper up, når verdens bedste angrebspar har en off day. Det er fantastisk glædeligt og lover super for fremtiden.
Ja, det har du ret i. Sterling har udviklet sig helt enormt taktisk i denne sæson. Han træffer ofte de rigtige beslutninger i sine løb uden bold, og holder som oftest farten, når han udfordrer mand mod mand. Får Sterling udviklet sin sparketeknik og afslutninger bliver han uhyggelig.
-
Hr. Larsen
af Hr. Larsen » onsdag, 16. apr, 2014 14:38
Sturridge er meldt ude resten af sæsonen på Liverpools twitter acount. Satans!!
Edit: Mon ikke vi kommer til at spille i diamant resten af sæsonen så?
-
AllanShore
af AllanShore » onsdag, 16. apr, 2014 14:53
Hr. Larsen skrev:Sturridge er meldt ude resten af sæsonen på Liverpools twitter acount. Satans!!
Ville det ikke være mere nærliggende, at i spillede med en skæv 4-2-3-1 med Suarez på toppen, støttet af Coutinho, Henderson og Sterling bagved?
Fan af Manchester United
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
AllanShore skrev:Hr. Larsen skrev:Sturridge er meldt ude resten af sæsonen på Liverpools twitter acount. Satans!!
Ville det ikke være mere nærliggende, at i spillede med en skæv 4-2-3-1 med Suarez på toppen, støttet af Coutinho, Henderson og Sterling bagved?
Henderson må vel kun være med mod Newcastle? Eller har jeg sovet i timen?
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » onsdag, 16. apr, 2014 15:15
Hendo har fået 3 dage i skyggen

Og Sturridge skade er bare dobbelt

-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Jeg er sgu lidt træt af Sturridges skadesfrekvens må jeg indrømme. Vi skal have en tredje klasseangriber ind til sommer hvis vi vil fortsætte systemet med 2 angribere. Alternativt en alsidig spiller der kan dække alle de offensive pladser.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Chris-LFC
af Chris-LFC » onsdag, 16. apr, 2014 16:08
Hr. Larsen skrev:Sturridge er meldt ude resten af sæsonen på Liverpools twitter acount. Satans!!
Har du et link? Jeg kan hverken finde nyheder omkring Sturridge's skade på klubbens officielle twitter profil eller hjemmeside.