Kan jeg overhovedet ikke se nogen steder, tror du må ha læst forkert.Hr. Larsen skrev:Sturridge er meldt ude resten af sæsonen på Liverpools twitter acount. Satans!!![]()
Edit: Mon ikke vi kommer til at spille i diamant resten af sæsonen så?
15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Fuck noget møg. Hender og sturridge ude?
Hvem har startopstilling til weekenden?
-------Suarez------
Coutinho---Sterling
----lucas--allen----
--------gerrard------
??? Eller moses ud på kanten, coutinho off midt, og allen ud?
Hvem har startopstilling til weekenden?
-------Suarez------
Coutinho---Sterling
----lucas--allen----
--------gerrard------
??? Eller moses ud på kanten, coutinho off midt, og allen ud?
Don't worry be happy. YNWA!
Tony Barret fra The Time melder, at Sturridge bliver testet op imod Norwich kampen. Om ikke andet så må Sturridge blive klar til Chelsea, skulle man tro.
@Hr. Larsen
Hvis du har en passion for sensationsjournalistik, eller godt kan lide at komme med påstande du ikke har undersøgt grundigt nok for sandhed. Så send en ansøgning til Ekstra Bladet.
Det kan irritere mig lidt sådan noget der.
Hvis du har en passion for sensationsjournalistik, eller godt kan lide at komme med påstande du ikke har undersøgt grundigt nok for sandhed. Så send en ansøgning til Ekstra Bladet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Sturrigde bro har udtalt han højest sansynligt misser norwich, men skulle være tilbage mod chelsea.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Han højst sandsynligt tilbage mod Chelsea, og så har han scoret 20 mål.. Du er svær at holde tilfredsSurf skrev:Jeg er sgu lidt træt af Sturridges skadesfrekvens må jeg indrømme. Vi skal have en tredje klasseangriber ind til sommer hvis vi vil fortsætte systemet med 2 angribere. Alternativt en alsidig spiller der kan dække alle de offensive pladser.

Jeg er enig. Vil nødigt stå i det afgørende slutprogram samme tid næste år, hvor den hedder Premier League, Champions League og FA Cup, med en skadet Sturridge, så Suarez skal presses maksimalt fysisk og ikke mindst mentalt. Hverken Borini eller Aspas har vist den fornødne klasse, så vi har så sandelig brug for et stærkt alternativ mere.Surf skrev:Jeg er sgu lidt træt af Sturridges skadesfrekvens må jeg indrømme. Vi skal have en tredje klasseangriber ind til sommer hvis vi vil fortsætte systemet med 2 angribere. Alternativt en alsidig spiller der kan dække alle de offensive pladser.
Synes personligt Seydou Doumbia kunne være interessant at kigge nærmere på.
-
Det blev skrevet som opslag inde på Liverpool FC nyheder, transfers og meget mere's facebook gruppe?thefugle skrev:@Hr. Larsen

Så een længerevarende skade, og en skade på en uge, og resten af kampene spiller 70-95 minutter når han er klar, er skades frekvensen i overkanten, så må jeg sige at vi er uenige. Synes han er usædvanligt stabil, når man ser på andre spillere i PL. Hvis Suarez kortet hives, kan jeg bare skrive at det bør være klart at 7´eren er unik, når det gælder skades frekvensAlonso skrev:Jeg er enig. Vil nødigt stå i det afgørende slutprogram samme tid næste år, hvor den hedder Premier League, Champions League og FA Cup, med en skadet Sturridge, så Suarez skal presses maksimalt fysisk og ikke mindst mentalt. Hverken Borini eller Aspas har vist den fornødne klasse, så vi har så sandelig brug for et stærkt alternativ mere.Surf skrev:Jeg er sgu lidt træt af Sturridges skadesfrekvens må jeg indrømme. Vi skal have en tredje klasseangriber ind til sommer hvis vi vil fortsætte systemet med 2 angribere. Alternativt en alsidig spiller der kan dække alle de offensive pladser.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvis han har den samme skadefrekvens som i år, de næste 5 år frem. Men stadig scorer 20 mål pr sæson. Så er det fint for mig.Thommo skrev:Så een længerevarende skade, og en skade på en uge, og resten af kampene spiller 70-95 minutter når han er klar, er skades frekvensen i overkanten, så må jeg sige at vi er uenige. Synes han er usædvanligt stabil, når man ser på andre spillere i PL. Hvis Suarez kortet hives, kan jeg bare skrive at det bør være klart at 7´eren er unik, når det gælder skades frekvensAlonso skrev:Jeg er enig. Vil nødigt stå i det afgørende slutprogram samme tid næste år, hvor den hedder Premier League, Champions League og FA Cup, med en skadet Sturridge, så Suarez skal presses maksimalt fysisk og ikke mindst mentalt. Hverken Borini eller Aspas har vist den fornødne klasse, så vi har så sandelig brug for et stærkt alternativ mere.Surf skrev:Jeg er sgu lidt træt af Sturridges skadesfrekvens må jeg indrømme. Vi skal have en tredje klasseangriber ind til sommer hvis vi vil fortsætte systemet med 2 angribere. Alternativt en alsidig spiller der kan dække alle de offensive pladser.
- JudgeArdaStudge
Interessant, at du vælger at pege på Seydou Doumbia, for han har, i denne sæson og de seneste år, altså selv døjet en del med skader - Faktisk i et større omfang end Sturridge.Alonso skrev:Jeg er enig. Vil nødigt stå i det afgørende slutprogram samme tid næste år, hvor den hedder Premier League, Champions League og FA Cup, med en skadet Sturridge, så Suarez skal presses maksimalt fysisk og ikke mindst mentalt. Hverken Borini eller Aspas har vist den fornødne klasse, så vi har så sandelig brug for et stærkt alternativ mere.Surf skrev:Jeg er sgu lidt træt af Sturridges skadesfrekvens må jeg indrømme. Vi skal have en tredje klasseangriber ind til sommer hvis vi vil fortsætte systemet med 2 angribere. Alternativt en alsidig spiller der kan dække alle de offensive pladser.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er ikke usædvanligt, da Sturr sjældent er skadet. Bare fordi Surf og Alonso skriver det som værende et problem, behøver det ikke være sandheden, lige så vel som jeg heller ikke nødvendigvis har det....Men det har jeg, i dette tilfælde vil jeg påståJudgeStudge skrev:Faktisk i et større omfang end Sturridge.

Verden er smask fuld af hyklere....
Nu gik min argumentation på, at vi har brug for en kvalitetsangriber mere i truppen, ikke at Sturridge har for mange skader. At finde spillere uden skader er meget, meget svært. Der render ikke mange rundt som Luis Suarez og Cristiano Ronaldo, men netop derfor er det vigtigt med solide garderinger i truppen. Doumbia var bare et bud på en spiller, som jeg ikke tror koster +20 mio. pund.
Vil helt ærligt hellere satse pengene på andre end ham.Alonso skrev:Nu gik min argumentation på, at vi har brug for en kvalitetsangriber mere i truppen, ikke at Sturridge har for mange skader. At finde spillere uden skader er meget, meget svært. Der render ikke mange rundt som Luis Suarez og Cristiano Ronaldo, men netop derfor er det vigtigt med solide garderinger i truppen. Doumbia var bare et bud på en spiller, som jeg ikke tror koster +20 mio. pund.
Hvem?thefugle skrev:Vil helt ærligt hellere satse pengene på andre end ham.Alonso skrev:Nu gik min argumentation på, at vi har brug for en kvalitetsangriber mere i truppen, ikke at Sturridge har for mange skader. At finde spillere uden skader er meget, meget svært. Der render ikke mange rundt som Luis Suarez og Cristiano Ronaldo, men netop derfor er det vigtigt med solide garderinger i truppen. Doumbia var bare et bud på en spiller, som jeg ikke tror koster +20 mio. pund.