Borini er en kun ude efter pengene fordi han ønsker at kæmpe for sin plads - han burde skifte til mægtige QPR og kæmpe om INTET sådan at vi kan score penge på ham.
Hvorfor er det ALTID spilleren der er røven i sagen ? helt ærligt har Liverpool FC ikke selv skrevet antal år på hans kontrakt, så er han ederbankemig fuldstændigt fri til at spille hos os lige så lang tid som den kontrakt lyder - så må man da lade være at give manden så lang en kontrakt !
Vi HYLDER Aggers Loyalitet, vi hylder Gerrards loyalitet, Carraghers loyalitet, Hendersons loyalitet - Borini derimod ? griske svin !!
Hvis vi ønsker en spiller skal blive skal han blive, ønsker vi han skal smutte skal han smutte - spillerens egen mening er fuldstændig ligegyldig
jeg HÅBER at Borini slår igennem og viser sit MEGA talent, og HELT ærligt... kunne jeg ikke bebrejde manden for så at skride til en anden klub for en højere læn. Jeg elsker Liverpool FC, men syntes bestemt ikke håndteringen af denne sag - SPECIELT fra fansenes side, er passende ud fra de værdier vi forsøger at sætte os selv i forbindelse med.
pfff... Loyalitet my arse....