Hekkem skrev:En ting jeg mener Henderson kan blive mere markant i, er omkring taklinger. De taklinger der sætte tingene på plads og sætter sig i respekt. De taklinger der får tilskuerne opad stolene og mindes de gamle dage. De taklinger der kendertegner engelsk fodbold. Han arbejder i motorrummet og det er ikke nok vi ser at han sætter sig i respekt.
Præcis. Jeg kunne dog godt se ham som en slags fremtidig Gerrard hvis han kan lave lige præcis de der tacklinger der får modstanderne lige tl at overveje en ekstra gang at gå 100% ind i tackling mod ham. Det er det der er så dejligt ved Gerrard.
Hans rigtig gode lange afleveringer bliver bedre og bedre, samt hans generelle motor der får ham til at kunne løbe en helt kamp uden problemer, og hans fremadstormende attitude i hans løb er bestemt en tidlig Gerrard værdig, måske ikke HELT men tæt på.
Dog ville jeg simpelthen ønske han arbejdede hårdt på det med tacklingerne og så ISÆR hans afslutninger. Kunne Henderson få arbejdet sig op på bare at have det halve af den gamle Gerrards langskud og kølighed i de afslutninger nærmere målet, så ville jeg bestemt kunne se ham som Gerrard arvtager...
Gid han allerede havde det så vi havde den unge Gerrard og den ægte Gerrard på holdet samtidig. Halløjsa!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.