15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Alpha-Hans
Geografisk sted: Amager
Alder: 44

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Alpha-Hans » fredag, 05. sep, 2014 20:37

Positivt kan det aldrig være, men skal man se positivt på det, så kan det vel være, at det giver ekstra mulighed for Balotelli, og sekundært Lampert og Borini for at tage et skridt op.

Brugeravatar
McManaman
Geografisk sted: Shankly Gates
Alder: 38

Indlæg af McManaman » fredag, 05. sep, 2014 22:14

Haaber han bliver klar mod Aston Villa. Har ikke tiltro til hverken Borini eller Lambert. Ellers haaber jeg Sterling eller Markovic danner makkerpar med Balotelli, og Coutinho kommer til at ligge lige bagved i en diamant.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 05. sep, 2014 22:38

Oh fucking no. Nu snakker de om skade på 4 måneder. Forpulede pis landshold. Hvor er det dog latterligt.... Åhhhhhhh
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 05. sep, 2014 22:48

der er ingen der snakker om det.

han er ude i max 3 uger er der sagt
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 05. sep, 2014 23:21

LFC-Aaby skrev: Forpulede pis landshold.
Lur mig......Om ikke det er det samme for alle i top 6. Hvor ville jeg dog ønske meget mindre KLYNK, og mere mod, på dette forum.

Det sker ikke, da det er in med anti pati mod landsholdet, LÆNGE LEVE LANDSHOLDET :flag5: men nu er jeg også markant mindre LFC fan, end dem der har den der "in" mening ;)

At det hænder LFC´ere bliver spillet lidt mere i form på landsholdet ignorerer vi sgu bare....Plus det faktum at der er en masse der ikke støtter et klubhold, men udelukkende landsholdet, verden over.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » fredag, 05. sep, 2014 23:21

Aaby link?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 05. sep, 2014 23:33

Guardian skriver 2-3 uger. Hvor i alverden har du det med fire mdr fra?

Costa er iøvrigt også skadet med en forstrækning i låret. Lad os håbe det så tager fire mdr.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » fredag, 05. sep, 2014 23:35

Jeg tror bare det er worst case scenario ved den slags skader. Typisk er det dog sjældent så slemt.

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 05. sep, 2014 23:38

Jeg gætter på han misser villa og MÅSKE ludogorets. Så heller ikke mere.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 05. sep, 2014 23:45

Min Twitter gik amok med de 4 måneders pause.
Det viser sig dog at være en fejl fra standard evening. De havde byttet rundt på to historier.

Og #Thommo;
I min optik kommer der intet godt ud af landsholdsfodbold. Det er en egoistisk tanke, men når jeg er fan af et klubhold, så er det kun ødelæggende at spillerne skal afsted med landsholdet. Der er mulighed for skader og træthed efter lange rejser. Derudover hader jeg de weekender hvor der ikke er PrL pga landskampe.

Jeg støtter selvfølgelig Danmark, men er fløjtende ligeglad med England for eksempel.

Brugeravatar
McManaman

Indlæg af McManaman » fredag, 05. sep, 2014 23:48

Tak for det, jeg var ved at faa kaffen helt galt.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 05. sep, 2014 23:58

Undskylder for den falske information omkring de 4 måneder. De skriver allesammen 3 uger nu :)

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. sep, 2014 00:06

LFC-Aaby skrev: Og #Thommo;
I min optik kommer der intet godt ud af landsholdsfodbold. Det er en egoistisk tanke, men når jeg er fan af et klubhold, så er det kun ødelæggende at spillerne skal afsted med landsholdet. Der er mulighed for skader og træthed efter lange rejser. Derudover hader jeg de weekender hvor der ikke er PrL pga landskampe.

Jeg støtter selvfølgelig Danmark, men er fløjtende ligeglad med England for eksempel.
Hold da op hvor er vi enige i det med rødt ;) Og om du vil det eller ej, jeg er enig i det er egoistisk det du nævner , jeg er fan af fodbold, ene og alene pga bolche holdet og ikke mindst Sepp som jeg mødte i Ålborg Zoo sommeren 1985 eller 1986, det var stort, jeg stødte ind i Elkjaer i 1990 det var giga. Det jeg mener er at landholdet ofte fostrer lysten til klub bold.At jeg egentlig gerne var foruden fodbold, pga money rules da game, er en anden sag, men jeg er fodbold ramt, og det kan jeg ikke lægge fra mig. omend jeg gerne ville, af principielle årsager. Krisen er ikke ovre, men UK klubberne har brugt 8,9 mia. Det er grotesk.

P:S jeg blev lidt politisk og diverse i denne tråd, on topic, Sturr laver 20 mål med venstre arm bundet om på ryggen, da det er mod fodbold loven og han må bevæge armene frit, bliver det vel til 25 styks i PL.

L4

Indlæg af L4 » lørdag, 06. sep, 2014 01:16

Thommo skrev:

Hold da op hvor er vi enige i det med rødt ;) Og om du vil det eller ej, jeg er enig i det er egoistisk det du nævner , jeg er fan af fodbold, ene og alene pga bolche holdet og ikke mindst Sepp som jeg mødte i Ålborg Zoo sommeren 1985 eller 1986, det var stort, jeg stødte ind i Elkjaer i 1990 det var giga. Det jeg mener er at landholdet ofte fostrer lysten til klub bold.At jeg egentlig gerne var foruden fodbold, pga money rules da game, er en anden sag, men jeg er fodbold ramt, og det kan jeg ikke lægge fra mig. omend jeg gerne ville, af principielle årsager. Krisen er ikke ovre, men UK klubberne har brugt 8,9 mia. Det er grotesk.

P:S jeg blev lidt politisk og diverse i denne tråd, on topic, Sturr laver 20 mål med venstre arm bundet om på ryggen, da det er mod fodbold loven og han må bevæge armene frit, bliver det vel til 25 styks i PL.
Bolsje-landsholdet var vores herre hånboldlandshold i 80´erne som spillede i bolsjestrivrede dragter.....men ja, det engelske landshold er også fuldkommen ligegyldigt i mine øjne...

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » lørdag, 06. sep, 2014 01:30

L4 skrev:
Thommo skrev:

Bolsje-landsholdet var vores herre hånboldlandshold i 80´erne som spillede i bolsjestrivrede dragter.....men ja, det engelske landshold er også fuldkommen ligegyldigt i mine øjne...
Hmm havde fået ind i hovedet det var "holdet" fra 80´erne, da de jo var var bolche strivet til tider, jeg vidste ikke håndbold eksisterede i 80´erne. Stiller lidt tvivl ved dit postulat, men da det er en bagatel , gider jeg ikke google det for 5 øre. Du får om ikke andet ret, uden google.

Besvar