Det er jeg ikke enig i. Henderson bliver først rigtig god når han får lov at spille centralt.Mysjkin skrev:Problemet er at Lucas fungerede som en balancespiller. Da vi ikke har andre med helt de samme kvaliteter kunne det godt resultere i taktiske ændringer. Men vi får se hvad Kenny finder på.athomsen skrev:Med de mange kampe i december, januar og februar er 3 mdr. stadig alt for lang tid, at skulle undvære SÅ vigtig en spiller.Callesen skrev:Man kan håbe på han er lige så hurtigt tilbage, som Skrtel var det efter han ødelagde knæet imod Man City.
Der blev han også meldt ude i 6-9 måneder og var tilbage efter 3 ca.
Fint nok at Shelvey er hentet hjem - men han dækker slet ikke samme plads. Mon ikke det betyder, at Henderson og Adam skal tage sig af den centrale midt med Spearing som alternativ indtil Gerrard kommer tilbage (gad vide hvornår det bliver???).
Herderson og Adam har begge været i fremgang - men at de skal tage hele ansvaret for midteraksen er jeg ikke voldsom tryg ved. Jeg tror der bliver hårdt brug for arbejdshesten Kuyt til at hjælpe til fra højrekanten, selvom han spilmæssigt ikke er helt oppe i gear - men hans indstilling og fight kan der ikke sættes en finger på.
21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det er rigtigt. Men det gør ham ikke til defensiv midtbanespiller. Han har ikke de samme "terrier"-kvaliteter som Lucas. Rent defensivt får han svært ved at leve op til Lucas.Kelly skrev:Det er jeg ikke enig i. Henderson bliver først rigtig god når han får lov at spille centralt.Mysjkin skrev:Problemet er at Lucas fungerede som en balancespiller. Da vi ikke har andre med helt de samme kvaliteter kunne det godt resultere i taktiske ændringer. Men vi får se hvad Kenny finder på.athomsen skrev:Med de mange kampe i december, januar og februar er 3 mdr. stadig alt for lang tid, at skulle undvære SÅ vigtig en spiller.Callesen skrev:Man kan håbe på han er lige så hurtigt tilbage, som Skrtel var det efter han ødelagde knæet imod Man City.
Der blev han også meldt ude i 6-9 måneder og var tilbage efter 3 ca.
Fint nok at Shelvey er hentet hjem - men han dækker slet ikke samme plads. Mon ikke det betyder, at Henderson og Adam skal tage sig af den centrale midt med Spearing som alternativ indtil Gerrard kommer tilbage (gad vide hvornår det bliver???).
Herderson og Adam har begge været i fremgang - men at de skal tage hele ansvaret for midteraksen er jeg ikke voldsom tryg ved. Jeg tror der bliver hårdt brug for arbejdshesten Kuyt til at hjælpe til fra højrekanten, selvom han spilmæssigt ikke er helt oppe i gear - men hans indstilling og fight kan der ikke sættes en finger på.
“Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass.”
Det er vel kun Spearing, der kan udfylde Lucas' plads, og det føler mig overbevist om, at han kan tilfredsstillende.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ja, det er pinligt. Purslow gjorde megen skade i det sidste år han var i klubben. Ham og Hodgson sammen leder tankerne hen på Gøg og Gokke - dog uden humor.Fribytter skrev:Jeg tror nu også, at det er en alvorlig skade.
Noget helt andet! For lidt over et år siden var Lucas meget tæt på at skifte klub - det er simpelthen pinligt, hvad der blev truffet af beslutninger på det tidspunkt:
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=31101&zone=1
- Webmartin
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: CPH
- Alder: 62
Det er sg* pinligt, at "nogen" forsøgte at slippe af med Lucas for halvandet år siden. Jeg har hele tiden set ham som et kæmpetalent, der skulle modnes. Og ja, jeg er både bagklog, forklog og slet ikke klog, men jeg kan godt lide boldsikre pasningsspillere, og det er sådan, jeg ser Lucas som en af verdens bedste.
Allerede for et par år siden begyndte han at vise sit store potentiale for det brasilianske landshold, og nu er han ved at være der også i Premier League. Jeg håber så, at han bare fik et temmelig hårdt slag på knæskallen, og at han er klar igen hurtigt. Det vil være skæbnesurt, hvis han skal igennem en længere periode med operation, rekreation og genoptræning.
Allerede for et par år siden begyndte han at vise sit store potentiale for det brasilianske landshold, og nu er han ved at være der også i Premier League. Jeg håber så, at han bare fik et temmelig hårdt slag på knæskallen, og at han er klar igen hurtigt. Det vil være skæbnesurt, hvis han skal igennem en længere periode med operation, rekreation og genoptræning.
Bill Shankly, Bob Paisley, Joe Fagan, Ron Moran, Reuben Bennet and Tom Saunders.
Jeg håber stadig selvom div.medier gætter på slem skade.
Der er stadig ikke kommet noget officielt og Echo skriver klubben stadig venter på svar fra
scanningen igår, dvs ingen ved noget med sikkerhed.
De skriver dog også at der er gisninger om "ruptured his cruciate ligament", hvilket jeg lige ved første
øjekast får til overrevet ledbånd (hvis jeg vel og mærke husker rigtigt)
Jeg håber det bedste og frygter det værste.
Mht Shelvey, så kan jeg ikke lige se, hvilken plads han skal kunne udfylde, andet end en bænk plads.
Det må alt andet lige blive Adam/Spearing/Jordan som får de pladser centralt
Eller man kunne måske endda være fræk nok til at prøve en af backerne på pladsen.
Aurellio (er han skadet eller klar ?), Kelly
Og hvornår er SG klar igen.
Der er stadig ikke kommet noget officielt og Echo skriver klubben stadig venter på svar fra
scanningen igår, dvs ingen ved noget med sikkerhed.
De skriver dog også at der er gisninger om "ruptured his cruciate ligament", hvilket jeg lige ved første
øjekast får til overrevet ledbånd (hvis jeg vel og mærke husker rigtigt)
Jeg håber det bedste og frygter det værste.
Mht Shelvey, så kan jeg ikke lige se, hvilken plads han skal kunne udfylde, andet end en bænk plads.
Det må alt andet lige blive Adam/Spearing/Jordan som får de pladser centralt
Eller man kunne måske endda være fræk nok til at prøve en af backerne på pladsen.
Aurellio (er han skadet eller klar ?), Kelly
Og hvornår er SG klar igen.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Øv. Resten af sæsonen, det var sq skidt.
Men så må Spearing eller en anden af de unge træde i karakter. Heldigvis viste kampen i onsdags, at vi er ved at have fået en bred trup, der kan præstere fornuftigt selvom mange fra start-11´eren sidder ude.
Lucas har gjort det fremragende i år, men jeg nægter at tro at vi går helt ned med flaget fordi han nu er ude.
Men så må Spearing eller en anden af de unge træde i karakter. Heldigvis viste kampen i onsdags, at vi er ved at have fået en bred trup, der kan præstere fornuftigt selvom mange fra start-11´eren sidder ude.
Lucas har gjort det fremragende i år, men jeg nægter at tro at vi går helt ned med flaget fordi han nu er ude.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jay Spearing er eneste spiller vi har i truppen, til direkte at kunne overtage Lucas arbejdsopgaver på midtbane. Jay Spearing er dog ikke lige så skarp, men løbemæssigt dog mere at give af. Altså kan vi forvente en del mere dynamik, da Jay Spearing kan operere på et større område. Omvendt vil vi have lidt større problemer i luftduellerne der er centralt på banen, hvor vi kan forvente Jay Spearing ikke kan presse modstanderne i ligeså stort omfang som Lucas.
Hvis - uha, det er vanskeligt med alle de hvis'er - Steven Gerrard bliver klar igen, så kan han også indtage denne position, og styrken i luftduellerne vil ikke mærkbart være forværret med Steven Gerrard på den bagerste midtbane position. Spilmæssigt er Steven Gerrard bedre end Lucas. Det der så kræves af Steven Gerrard defensivt, kommer vi til at miste - hvilket vi ikke har haft nødvendigheden af i den forløbne sæson, da han ikke har været meget med - offensivt. Altså en helt anden rolle til Steven Gerrard og mere forsigtig i sine fremløb, da han næsten bør beordres til at sikre og ikke satse. Både med hensyn til hans bentøj, men også taktisk på banen. Steven Gerrard har tidligere haft problemer taktisk, men mener efter han er blevet mere rutineret og haft fornøjelsen af taktiske managers som Rafael Benitez, Fabio Capello, Gerard Houllier og Roy Hodgson - godt nok var Roy Hodgson skidt i Liverpool, men man kan ikke tage fra ham, han rent faktisk var / er en dygtig defensiv taktikker - samt nu Kenny Dalglish. Steven Gerrard er blevet langt bedre taktisk en han var for få år tilbage. Tror faktisk godt Steven Gerrad kan indtage positionen som holding midtfielder. Det kræver dog først og fremmest at Steven Gerrard bliver kampklar for alvor.
Jeg kan godt se en stor dynamik i Jay Spearing, Charlie Adam og Jorden Henderson, eller med Steven Gerrard.
Men uha, hvor er det synd for Lucas. Har kæmpet så hårdt over så mange sæsoner, og skulle rigtig til at bære frugten af arbejdet, i form af stor anerkendelse i Liverpool og måske endda bære armbindet på det brasilianske landshold. Han kan miste terræn på landsholdet.
Vi kommer for alvor til at se, værdien i Lucas når han mangler på holdet.
Hvis - uha, det er vanskeligt med alle de hvis'er - Steven Gerrard bliver klar igen, så kan han også indtage denne position, og styrken i luftduellerne vil ikke mærkbart være forværret med Steven Gerrard på den bagerste midtbane position. Spilmæssigt er Steven Gerrard bedre end Lucas. Det der så kræves af Steven Gerrard defensivt, kommer vi til at miste - hvilket vi ikke har haft nødvendigheden af i den forløbne sæson, da han ikke har været meget med - offensivt. Altså en helt anden rolle til Steven Gerrard og mere forsigtig i sine fremløb, da han næsten bør beordres til at sikre og ikke satse. Både med hensyn til hans bentøj, men også taktisk på banen. Steven Gerrard har tidligere haft problemer taktisk, men mener efter han er blevet mere rutineret og haft fornøjelsen af taktiske managers som Rafael Benitez, Fabio Capello, Gerard Houllier og Roy Hodgson - godt nok var Roy Hodgson skidt i Liverpool, men man kan ikke tage fra ham, han rent faktisk var / er en dygtig defensiv taktikker - samt nu Kenny Dalglish. Steven Gerrard er blevet langt bedre taktisk en han var for få år tilbage. Tror faktisk godt Steven Gerrad kan indtage positionen som holding midtfielder. Det kræver dog først og fremmest at Steven Gerrard bliver kampklar for alvor.
Jeg kan godt se en stor dynamik i Jay Spearing, Charlie Adam og Jorden Henderson, eller med Steven Gerrard.
Men uha, hvor er det synd for Lucas. Har kæmpet så hårdt over så mange sæsoner, og skulle rigtig til at bære frugten af arbejdet, i form af stor anerkendelse i Liverpool og måske endda bære armbindet på det brasilianske landshold. Han kan miste terræn på landsholdet.
Vi kommer for alvor til at se, værdien i Lucas når han mangler på holdet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Alex Brockins
Spearing kan godt spille en defensiv midt, men han er ikke i nærheden af Lucas' klasse. Derfor: Køb en erstatning til januar. Har vi ikke penge, så sælg Downing eller en anden. Jeg anser dækning på den defensive midtbane plads som vital for, at vi kommer i Champions League.
Best in the world at everything I do.
Det er formentlig en af de dårligste nyheder jeg længe har fået og det er bare total nedtur. Lucas er lige pt vores bedste og emst værdifulde spiller og er i kanonform og så skal han være ude resten af sæsonen. Det er sgu næsten ikke til at bære, det må jeg sige.
Nu guik det lige så godt og man var blevet rigtig optimistisk med en lang række kampe uden nederlag og 2 sejre over Chelsea. Samtidig er vi virkelig begyndt at spille godt. Og så kommer den her melding.
Jeg er faneme i kulkælderen lige nu over det.
Nu guik det lige så godt og man var blevet rigtig optimistisk med en lang række kampe uden nederlag og 2 sejre over Chelsea. Samtidig er vi virkelig begyndt at spille godt. Og så kommer den her melding.
Jeg er faneme i kulkælderen lige nu over det.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Er det officielt endnu?
Nu må der da snart komme en officiel melding fra LFC!!!
Jeg er arogant, men har intet at have det i.
Røv og nøgler....
forreste korsbånde er røget
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... the-season

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... the-season
"We're not racist, we only hate the mancs"
Hold kæft noget lort!

Forhøvled! Lucas er sku en fornøjelse på den midtbane, puha
, engang fra sidste år, svinnede jeg ham tit til, med hans grove tacklinger uden-for-feltet, puuha han har ændret sig MEGET. Kæmpe stykke arbejde af Lucas
-
Spearing kan godt erstatte, men bliver på andre promisser. øv

Spearing kan godt erstatte, men bliver på andre promisser. øv

You'r Never Walk Alone. ///