45 - Mario Balotelli
Re: 45 - Mario Balotelli
Bliver han og arbejder for tingene, eller sælges han til sommer ?
http://bleacherreport.com/articles/2412 ... -liverpool?
Det afhænger af to ting.Niels K skrev:Bliver han og arbejder for tingene, eller sælges han til sommer ?
1) Om der er andre, der kunne være interesserede i at tilknytte ham.
2) Og om Balotelli har lyst til at skifte, hvis der skulle eksistere en interesseret klub.
Jeg tror ikke på nogen måde, at Liverpool og Rodgers vil kæmpe for at beholde Balotelli. Tværtimod.
Når det er sagt, så synes jeg ikke, at han har været et "problembarn" hos os. Hans opførsel har faktisk overvejende overrasket mig positivt, selvom der altid kan findes en lille svipser eller to. Det er mere hans niveau, der har skuffet mig.
Kloppite
Men han blev så også sat på bænken da han begyndte at spille godt, så spørgsmålet er om det er Rodgers' eller Balotelli's skyld? Ja han fik chancen tidligere på sæsonen, men der var det altså ikke kun ham der spillede dårligt.texy skrev:Det afhænger af to ting.Niels K skrev:Bliver han og arbejder for tingene, eller sælges han til sommer ?
2) Og om Balotelli har lyst til at skifte, hvis der skulle eksistere en interesseret klub.
Jeg tror ikke på nogen måde, at Liverpool og Rodgers vil kæmpe for at beholde Balotelli. Tværtimod.
Når det er sagt, så synes jeg ikke, at han har været et "problembarn" hos os. Hans opførsel har faktisk overvejende overrasket mig positivt, selvom der altid kan findes en lille svipser eller to. Det er mere hans niveau, der har skuffet mig.
Eller transferkomiteen's for at fejle eklatant i castingen af Balotelli til et hold, der lever på højt pres, fart og mobilitet.Ponzac skrev:Men han blev så også sat på bænken da han begyndte at spille godt, så spørgsmålet er om det er Rodgers' eller Balotelli's skyld? Ja han fik chancen tidligere på sæsonen, men der var det altså ikke kun ham der spillede dårligt.texy skrev:Det afhænger af to ting.Niels K skrev:Bliver han og arbejder for tingene, eller sælges han til sommer ?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Men hvorfor har BR som er en del transferkomiteen, ikke sat imod købet. Jeg håber snart der kommer nye folk i komiteen, det er fanme ikke meget vi får for pengene.JTN skrev:Eller transferkomiteen's for at fejle eklatant i castingen af Balotelli til et hold, der lever på højt pres, fart og mobilitet.Ponzac skrev:Men han blev så også sat på bænken da han begyndte at spille godt, så spørgsmålet er om det er Rodgers' eller Balotelli's skyld? Ja han fik chancen tidligere på sæsonen, men der var det altså ikke kun ham der spillede dårligt.texy skrev:Det afhænger af to ting.Niels K skrev:Bliver han og arbejder for tingene, eller sælges han til sommer ?
Han bærer selvfølgelig også sin del af ansvaret, hvis han vitterligt har haft et valg. Jeg skal ikke gør mig klog på, hvor setup'et fejler, men meget kunne godt tyde på, at vi kunne forbedre os i forhold til transferområdet.Oomph242 skrev:Men hvorfor har BR som er en del transferkomiteen, ikke sat imod købet. Jeg håber snart der kommer nye folk i komiteen, det er fanme ikke meget vi får for pengene.JTN skrev:Eller transferkomiteen's for at fejle eklatant i castingen af Balotelli til et hold, der lever på højt pres, fart og mobilitet.Ponzac skrev:Men han blev så også sat på bænken da han begyndte at spille godt, så spørgsmålet er om det er Rodgers' eller Balotelli's skyld? Ja han fik chancen tidligere på sæsonen, men der var det altså ikke kun ham der spillede dårligt.texy skrev:Det afhænger af to ting.Niels K skrev:Bliver han og arbejder for tingene, eller sælges han til sommer ?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Grunden til, at det primært er komiteen, man peger fingre af omkring købet af Balotelli er jo, at Tony Barrett/Echo (kan sgu ikke huske hvem...) lavede en længere artikel omkring strukturen i transferkomiteen, hvori det blandt andet er beskrevet, at Balotelli var alt eller intet for Rodgers. Derudover havde både komiteen og Rodgers en veto-ret, som Rodgers ikke valgte at benytte i Balotellis tilfælde - jeg må indrømme, at jeg havde gjort nøjagtigt det samme.
Liverpool Football Klopp
Synes nu nok sommer vinduet var et hit, ud over det sædvanlige. Kun Lovren har skuffet i nogen/stor stil, Ballo i middel grad, idet man vel vidste det var lidt en lottokupon. Men ved da mange skriver det samme som dig, om det er udtryk for personlig mening, eller medløber mentaliteten, som er fremherskende i det moderne samfund, aner jeg af gode grunde ikke.Oomph242 skrev: Jeg håber snart der kommer nye folk i komiteen, det er fanme ikke meget vi får for pengene.
Verden er smask fuld af hyklere....
Medløber gider du uddybe, den inddirekte påstand for mig?Thommo skrev:Synes nu nok sommer vinduet var et hit, ud over det sædvanlige. Kun Lovren har skuffet i nogen/stor stil, Ballo i middel grad, idet man vel vidste det var lidt en lottokupon. Men ved da mange skriver det samme som dig, om det er udtryk for personlig mening, eller medløber mentaliteten, som er fremherskende i det moderne samfund, aner jeg af gode grunde ikke.Oomph242 skrev: Jeg håber snart der kommer nye folk i komiteen, det er fanme ikke meget vi får for pengene.
Jeg har nu hele tiden ment, at sommerens vindue kunne have været langt bedre. Overordnet set har de fleste ikke levet op til deres prisskilt imo. Balotelli og Moreno var de eneste indkøb jeg efter sommertransferen var glad for. Desværre har heller ikke de levet op til forventningerne. Can er faktisk den eneste, jeg synes virkelig har slået til. £120m brugt og vi er meget langt fra den 3 plads, som du mindst lovede mig:).
Balo i middel grad? Han har spillet godt i tre kampe. Og i de to af dem blev han skiftet ind.Thommo skrev:Synes nu nok sommer vinduet var et hit, ud over det sædvanlige. Kun Lovren har skuffet i nogen/stor stil, Ballo i middel grad, idet man vel vidste det var lidt en lottokupon. Men ved da mange skriver det samme som dig, om det er udtryk for personlig mening, eller medløber mentaliteten, som er fremherskende i det moderne samfund, aner jeg af gode grunde ikke.Oomph242 skrev: Jeg håber snart der kommer nye folk i komiteen, det er fanme ikke meget vi får for pengene.
Og så må jeg indrømme, at i indeværende sæson synes jeg heller ikke, at vi har fået nok værdi for investeringerne i Markovic og Lallana. Især Lallana havde man vel forventet ville kunne slå til med det samme. Og så er der Lambert. Han var ganske vist billig, men i forhold til, hvad han viste i Southampton, så har han også været en kæmpe skuffelse.
Can har imponeret. Moreno har været udmærket, men med nogle svipsere iblandt. Men helt generelt, har vi i den første sæson ikke fået nok for de over £100m vi brugte på spillere sidste sommer.
Derfor er jeg også helt enig i, at der må gøres noget ved transferkomiteen. Drop dem der er der nu, og lad Rafa (ja, ham kan jeg ikke få ud af hovedet) og Rodgers udgøre en to-mands transferstrategisk ledelse med et netværk af scouts under sig. Ayre's eneste funktion skal være at få spillerne købt.
Kloppite
Bør man ikke også diskutere om eksempelvis Can, som har været god, kunne en anden have været bedre? Og i stedet for Lallana og Markovic, som et stykke hen ad vejen spiller samme position, skulle man have lagt beløbet sammen og potentielt set have købt en endnu bedre spiller?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
45 - Mario Balotelli
Havde vi fået Sanchez, så lur mig om ikke vi aldrig havde set 2-3 af de spillere vi hentede. Jeg kan ikke huske, om Sanchez glippede før eller efter, vi hentede Markovic og Lallana, men det kan da tænkes, at det var de alternativer, vi havde linet op, såfremt vi ikke fik Sanchez.
Liverpool Football Klopp
Rafa + Rodgers er helt utænkeligt i mine øjne, uagtet at jeg værdsætter begge højt. De er simpelthen for forskellige fsva. fodboldfilosofi og spillertyper. I mine øjne skal vi mere bruge en Peter Kenyon-type som erstatning for Ayre i en rolle med et tydeligt placeret ansvar for transfers fra udvælgelse over prisfastsættelse til kontraktforhandling. Kort sagt en type som kan snøre de rigtige spillere ind til Rodgers koncept. Ayre er for mig manden til de langsigtede planer som brandopbygning, sponsers osv. og ikke en hurtig handel.texy skrev: Derfor er jeg også helt enig i, at der må gøres noget ved transferkomiteen. Drop dem der er der nu, og lad Rafa (ja, ham kan jeg ikke få ud af hovedet) og Rodgers udgøre en to-mands transferstrategisk ledelse med et netværk af scouts under sig. Ayre's eneste funktion skal være at få spillerne købt.
- Bellamy_fever
JTN skrev:Rafa + Rodgers er helt utænkeligt i mine øjne, uagtet at jeg værdsætter begge højt. De er simpelthen for forskellige fsva. fodboldfilosofi og spillertyper. I mine øjne skal vi mere bruge en Peter Kenyon-type som erstatning for Ayre i en rolle med et tydeligt placeret ansvar for transfers fra udvælgelse over prisfastsættelse til kontraktforhandling. Kort sagt en type som kan snøre de rigtige spillere ind til Rodgers koncept. Ayre er for mig manden til de langsigtede planer som brandopbygning, sponsers osv. og ikke en hurtig handel.texy skrev: Derfor er jeg også helt enig i, at der må gøres noget ved transferkomiteen. Drop dem der er der nu, og lad Rafa (ja, ham kan jeg ikke få ud af hovedet) og Rodgers udgøre en to-mands transferstrategisk ledelse med et netværk af scouts under sig. Ayre's eneste funktion skal være at få spillerne købt.
jeg for også personlige thicks af tanken om at samarbejde med Rodgers og Rafa.. man kan vel dårligt tænke sig en dårligere kombi. teoretisk er den jo glimrende, Rafa er defensiv, Rodgers offensiv, men i praksis tror jeg simpelthen ikke det vil fungere. da der er to vidt forskellige tilgange til spillet. I teorien ville Rafa kunne tage sig af det defensive aspekt og Rodgers af den offensive - men i min verden er den offensive afhænge af defensivens hjælp , og omvendt er defensiven afhængig af at offensivens hjælp. så man kan ikke bare sige den ene halvdel af holdet er defensiv og den anden er offensiv, det er 11 spillere der sammen skal spille enten offensivt eller defensivt...
blev det for rodet ?

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Super Mario Balotelli bliver den nye stjerne på holdet til næste sæson, bare vent og se!!!
http://touch.liverpool.no/Nyheter/Balot ... i-dag.aspx
Så dropper vi snakken om Christian Benteke til svimlende 32 mio pund og kigger indad på de spillere der er tilgængelige. Balotelli bliver næppe solgt, da diverse klubber ser på hans løn er på 1.0 mio om ugen. Derudover, er Balotelli stadigvæk et u-forløst talent, som tydeligvis skal have tid til at tilvende sig PL igen ovenpå hans tid i Milano, som blev lidt af et cirkus til sidst.
Det her billede, viser bare at han er klar til en ny og spændende sæson:
I like him. -> Han viser mere potentiale og bedre aktioner end nogensinde før, hvis han bliver støttet og får fast spilletid. Balotelli er klart bedre end Borini og Lambert til sammen. OG det er facts, når man tænker på at komme i top4.
http://touch.liverpool.no/Nyheter/Balot ... i-dag.aspx
Så dropper vi snakken om Christian Benteke til svimlende 32 mio pund og kigger indad på de spillere der er tilgængelige. Balotelli bliver næppe solgt, da diverse klubber ser på hans løn er på 1.0 mio om ugen. Derudover, er Balotelli stadigvæk et u-forløst talent, som tydeligvis skal have tid til at tilvende sig PL igen ovenpå hans tid i Milano, som blev lidt af et cirkus til sidst.
Det her billede, viser bare at han er klar til en ny og spændende sæson:
I like him. -> Han viser mere potentiale og bedre aktioner end nogensinde før, hvis han bliver støttet og får fast spilletid. Balotelli er klart bedre end Borini og Lambert til sammen. OG det er facts, når man tænker på at komme i top4.
You'r Never Walk Alone. ///