af AndreasN » tirsdag, 26. jul, 2016 20:36
Hvordan kan en video klubben selv har bedt ham om at lave og derefter postet på sine egne sociale medier opfattes som et problem? Tror du helt seriøst selv, at klubben producerer en stemningsvideo med en sekvens, hvis det havde været et problem, Kristian? Og mener du dybt seriøst, at den kan bruges som bevis for, at Sakho må have en dårlig attitude? Tror du seriøst, at det er et tilfælde, at det er lige nøjagtigt Sakho, der har fået stukket et GoPro-kamera i hånden? Og tror du, at klubben havde klippet sekvensen med Klopp med, hvis det var et problem?
Igen må jeg jo understrege, at selvom jeg mener, Sakho er en central spiller på vores hold og noget nær eneste leder i truppen, så skal han da bare sendes hjem, hvis Klopp mener, at det er for klubbens bedste. Jeg synes alligevel, at det er noget spøjst, hvordan han nu skal fremstilles som umoden og useriøs fordi, han har lavet en sjov video. Hvis man synes, videoen er umoden og useriøs, så vil på det kraftige råde vedkommende til at løsne op og lade vær med at tage sig selv og andre så højtideligt.
Liverpool Football Klopp