Sturridge ændrer ikke på vi har en elendig defensiv.STMO skrev:OK, tak.Emmy skrev:Forhåbentlig i starten af januar
Lad os håbe det bedste. Jeg fornemmer, at Sturridge bliver vendepunktet for os. Vi savner den der følelse, at når der er en 3/4 chance, så er der bare mål.
15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Nej men han kan være medvirkende til at det ikke er afgørende i hver kampthefugle skrev:Sturridge ændrer ikke på vi har en elendig defensiv.STMO skrev:OK, tak.Emmy skrev:Forhåbentlig i starten af januar
Lad os håbe det bedste. Jeg fornemmer, at Sturridge bliver vendepunktet for os. Vi savner den der følelse, at når der er en 3/4 chance, så er der bare mål.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Jeg glæder mig til at se ham igen på banen, ham glass benet. Jeg tror han bliver værrere end Agger. Gud må være findes hvis han kan færdig sæsonnen uden skade igen.
Ja så kan vi få lov at tabe 3-2 istedet for 3-0...Emmy skrev:Nej men han kan være medvirkende til at det ikke er afgørende i hver kampthefugle skrev:Sturridge ændrer ikke på vi har en elendig defensiv.STMO skrev:OK, tak.Emmy skrev:Forhåbentlig i starten af januar
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Forhåbentlig er han tilbage i starten af det nye år. Rodgers virker optimistisk.
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ury-latest
http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... ury-latest
Fra dagens pressekonference.
Rodgers said: "He will be back here to finalise rehab in early January. He should be back playing mid to late January."
Rodgers said: "He will be back here to finalise rehab in early January. He should be back playing mid to late January."
Kloppite
Mere fra denne konference: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... an-4896872
Måske er transfer-snakken mest interessant
Måske er transfer-snakken mest interessant
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Mon ikke man vælger at spare ham i hvertfald i det første semifinale opgør mod Chelsea, og så også i en eventuel 4. runde FA cup. Mulighederne ud fra første opgør på Anfield, kan så afgøre, om han bringes i spil til returopgøret på biblioteket. Jeg gætter stille og roligt på, at vi nok ikke ser ham i startopstilling før tidligst West Ham kampen.texy skrev:"He will be back here to finalise rehab in early January. He should be back playing mid to late January."
Vi SMADRER det PIShold !
Enig. Jeg håber dog, at han kan være at finde på bænken før det.Cynwal skrev:Mon ikke man vælger at spare ham i hvertfald i det første semifinale opgør mod Chelsea, og så også i en eventuel 4. runde FA cup. Mulighederne ud fra første opgør på Anfield, kan så afgøre, om han bringes i spil til returopgøret på biblioteket. Jeg gætter stille og roligt på, at vi nok ikke ser ham i startopstilling før tidligst West Ham kampen.texy skrev:"He will be back here to finalise rehab in early January. He should be back playing mid to late January."
Både hvis vi har brug for et mål, men også for at han kan få 20-30 minutter i benene i nogle kampe, før han er klar til en startplads.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Det bliver helt mærkeligt, når vi snart skal til at spille med angriber igen....
En positiv ting ved Sturridges lange fravær har der dog været. Ingen er længere i tvivl om rangordenen. Sturridge er KLAR førsteangriber. Havde håbet, at Balotelli kunne have skabt tvivl, men den debat er vist godt og grundigt lukket. Med Sturridge tilbage spiller Balotelli, Lambert eller Borini kun fra start, hvis Rodgers vil have to angribere på banen.
En positiv ting ved Sturridges lange fravær har der dog været. Ingen er længere i tvivl om rangordenen. Sturridge er KLAR førsteangriber. Havde håbet, at Balotelli kunne have skabt tvivl, men den debat er vist godt og grundigt lukket. Med Sturridge tilbage spiller Balotelli, Lambert eller Borini kun fra start, hvis Rodgers vil have to angribere på banen.
Kloppite
Vil han så ikke lige være så venlig, at tage det ROLIGT denne gang?!
2 setbacks er mere end rigeligt. Så lad det hellere tage de 14 dage ekstra.
2 setbacks er mere end rigeligt. Så lad det hellere tage de 14 dage ekstra.
Jeg tror os vi har til gode at se Balotellis bedste side, eller vi så det faktisk mod Tottenham, hvor jeg synes han spillede godt. Han manglede bare skarpheden, og den tror jeg han havde fået hurtigere hvis Sturridge var blevet skadet.texy skrev:Det bliver helt mærkeligt, når vi snart skal til at spille med angriber igen....
Tror Balotelli og Sturridge kunne blive en farligt makkerpar. Med lidt held havde Balo lavet 2 mål mod Tottenham, og det virkede som om Sturridge fik det bedste frem i ham.