15 - Daniel Sturridge

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Redtothebone

Re: 15 - Daniel Sturridge

Indlæg af Redtothebone » fredag, 27. mar, 2015 08:28

Pis det var da ikke lige hvad holdet har brug for.

Så kommer vi til at se Sterling på top igen eller Ballo.

14 gang Sturridge er skadet i han Liverpool tid :o #glasben #dennyeagger

Vi skal ihvertilfald 100% ud og købe angribere til sommer.
YNWA

Brugeravatar
Dresager
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Dresager » fredag, 27. mar, 2015 08:47

Den kamp mod United bliver værre og værre, og jeg bliver mere og mere rasende. Jeg synes fodbold er uretfærdigt lige nu.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » fredag, 27. mar, 2015 10:40

Igen, igen og igen. Jeg vil ikke undrer mig hvis Rodgers vil af med ham til sommer. De er alt for meget for Daniel

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 27. mar, 2015 13:19

Det er så 12. gang han er skadet i Liverpool-tiden. Der er immervæk ret vildt! Derudover var han da vist også en del skadet i tiden før Liverpool, så billedet er ret klart. Det er en mand med yderst skrøbelig fysik og hvad skulle tyde på, at han denne gang vil vende tilbage i en mere fit tilstand? Intet. Det er jo ikke fordi han er blevet pacet og han har netop haft en meget langt genoptrænings program. Jeg synes det er ærgerligt for spilleren, hvoraf mit gæt vil være, at mange af hans skader skyldes følgeskader grundet hans historik. Hans krop kompenserer og bliver "skæv", hvilket giver belastningsskader i led og muskelvæv. Jeg tror aldrig det bliver godt. Set med de kyniske Liverpool-briller, så synes jeg ikke han er værd at satse på som vores primære angriber. Dertil er det for ustabilt og det giver heller ikke holdet den rytme, der er nødvendig. Jeg er ikke i tvivl om, at Liverpool-ledelsen også har indset det, men spørgsmålet er, hvor meget de vil investere på angriberpositionen, for vi kan ret beset stå i en situation til sommer, hvor vi gerne vil skille os af med Borini og Balotelli (Lambert vil vel ikke væk, men omvendt er han imø tæt på at være ubrugelig)og hvor Sturridge fremstår som det store spørgsmålstegn. En temmelig uholdbar situation. Plus at Sterling tilsyneladende godt kan blive et salgsobjekt, hvis vi vurderer at det er nu vi skal score gevinsten, hvis han alligevel ikke vil forlænge.

Lidt noget lort!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 27. mar, 2015 14:38

Dyre glasset ben. Det holder ikke med de,skader han virker ikke i form.
Det er vigtigt der kommer topangriber ind.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Ponzac
Geografisk sted: Danmark
Alder: 36

Indlæg af Ponzac » fredag, 27. mar, 2015 15:07

Eneste positive er at Balotelli nu formentlig får chancen for at fortsætte den opadgående formkurve, som han var igang med inden Brendan Rodgers bestemte sig for at han ikke længere skulle spille.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 27. mar, 2015 15:46

Jeg tror sgu ikke, Balotelli får de store chancer - der er ikke rigtig råd til at satse mere denne sæson, og selvom jeg er enig i, at Balotelli momentvis har set rigtig spændende ud, så er det ikke nok. Jeg ville helt klart vælge det sikre valg, som vi har set fungere og sætte Sterling helt frem igen. Bag ham kan Coutinho og Lallana/Ibe ligge og terroriserer. Sturridge tror jeg ikke får den store rolle resten af sæsonen, men jeg synes under ingen omstændigheder, at han er et salgsobjekt. Tilgengæld skal vi have en angriber på samme niveau, og der kunne Icardi være en mulighed, selvom han for det første virker som en idiot og for det andet ikke har præsteret over længere tid (frit fra hukommelsen).
Liverpool Football Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 31. mar, 2015 08:53

Det siger noget om, hvor afgørende Arsenal-kampen er for, om vi kan nå top 4 eller ej, når man er villig til at spille en skadet Sturridge.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ed-5429366
Kloppite

Red or dead

Indlæg af Red or dead » tirsdag, 14. apr, 2015 19:17

nogen der kender til omfanget af Sturridge' "skade" - er den gal igen, eller blev han bare sparet. Synes hverken den officielle eller echo har nævnt noget?

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 14. apr, 2015 20:11

Red or dead skrev:nogen der kender til omfanget af Sturridge' "skade" - er den gal igen, eller blev han bare sparet. Synes hverken den officielle eller echo har nævnt noget?
Rodgers er optimistisk på Sturridges vegne ift. på søndag. Så ikke umiddelbart noget slemt.

http://www.bold.dk/nyt/rodgers-sturridg ... a-cup-semi

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 01. maj, 2015 06:13

Han har truppens videste Glasben. Det ligner desværre noget ustoppeligt. vi kan ikke satse på ham i angrebet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

shv12

Indlæg af shv12 » fredag, 01. maj, 2015 13:07

Har altid ment han er en super angriber, og det kunne være dejligt hvis det var ham der lavede 20+ mål for os hver sæson.
Virkeligheden er desværre bare at det på ingen måde kan betale sig at have ham i klubben når han altid er skadet. Nu skal han åbenbart til USA igen. Tror vi ville gøre os klogt i st sælge ham, hvis vi kan det, tror jeg dog ikke at vi kan.
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. maj, 2015 13:29

shv12 skrev:Har altid ment han er en super angriber, og det kunne være dejligt hvis det var ham der lavede 20+ mål for os hver sæson.
Virkeligheden er desværre bare at det på ingen måde kan betale sig at have ham i klubben når han altid er skadet. Nu skal han åbenbart til USA igen. Tror vi ville gøre os klogt i st sælge ham, hvis vi kan det, tror jeg dog ikke at vi kan.
Jeg tror ikke Sturridge lige sådan smutter, de £150.000 han får om ugen er der næppe andre der vil give. Jeg tror også det er bedst hvis han beholdes i klubben, umiddelbart ser det ikke ud til vi kan tiltrække noget bedre end ham selv med hans max 20-25 kampe pr. Sæson.

shv12

Indlæg af shv12 » fredag, 01. maj, 2015 13:39

Nej tror helt sikkert heller ikke han gider væk. Han lever livet i Liverpool.
Men hans løn kunne bruges på meget andet, fx. Løn til en top angriber.
Jeg tror aldrig han kommer til at være en større figur hos os, vi skal have en klar første angriber!
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 01. maj, 2015 13:56

shv12 skrev:Nej tror helt sikkert heller ikke han gider væk. Han lever livet i Liverpool.
Men hans løn kunne bruges på meget andet, fx. Løn til en top angriber.
Jeg tror aldrig han kommer til at være en større figur hos os, vi skal have en klar første angriber!

Næ jeg tror også hans skades karriere vil fortsætte som hidtil. En topangriber tror jeg ikke bliver aktuelt ingen CL, ingen udsigt til kamp om topplaceringer og lønstukturen er en stor hindring. Jeg tror vi må leve med indkøb af talenter der måske slå til og erfarne chance spillere en del år frem i tiden.

Besvar