Så kommer vi til at se Sterling på top igen eller Ballo.
14 gang Sturridge er skadet i han Liverpool tid

Vi skal ihvertilfald 100% ud og købe angribere til sommer.
Rodgers er optimistisk på Sturridges vegne ift. på søndag. Så ikke umiddelbart noget slemt.Red or dead skrev:nogen der kender til omfanget af Sturridge' "skade" - er den gal igen, eller blev han bare sparet. Synes hverken den officielle eller echo har nævnt noget?
Jeg tror ikke Sturridge lige sådan smutter, de £150.000 han får om ugen er der næppe andre der vil give. Jeg tror også det er bedst hvis han beholdes i klubben, umiddelbart ser det ikke ud til vi kan tiltrække noget bedre end ham selv med hans max 20-25 kampe pr. Sæson.shv12 skrev:Har altid ment han er en super angriber, og det kunne være dejligt hvis det var ham der lavede 20+ mål for os hver sæson.
Virkeligheden er desværre bare at det på ingen måde kan betale sig at have ham i klubben når han altid er skadet. Nu skal han åbenbart til USA igen. Tror vi ville gøre os klogt i st sælge ham, hvis vi kan det, tror jeg dog ikke at vi kan.
shv12 skrev:Nej tror helt sikkert heller ikke han gider væk. Han lever livet i Liverpool.
Men hans løn kunne bruges på meget andet, fx. Løn til en top angriber.
Jeg tror aldrig han kommer til at være en større figur hos os, vi skal have en klar første angriber!