15 - Daniel Sturridge
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: 15 - Daniel Sturridge
Må jeg minde om, at da Steven Gerrard var på samme alder som Sturridge er nu, var han utroligt skadesplaget. Det "voksede han ud af", og I kender (forhåbentlig
) resten af historien.

Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev:Må jeg minde om, at da Steven Gerrard var på samme alder som Sturridge er nu, var han utroligt skadesplaget. Det "voksede han ud af", og I kender (forhåbentlig) resten af historien.
Jeg kan godt huske han være meget skadet som ung (ryggen bla.) men husker dog ikke det var så meget som Sturridge.
Var Gerrard og Owen ikke også grunden, til man ændrede de fysiske træningsmetoder for ungdomsspillerene dengang i 90erne?
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg har ikke indsigt nok, til at kunne udtale mig kvalificeret om træningsmetoderne eller eventuel ændring af sammme i 90'erne - eller noget andet årti, for den sags skyld.Oomph242 skrev:Var Gerrard og Owen ikke også grunden, til man ændrede de fysiske træningsmetoder for ungdomsspillerene dengang i 90erne?Cynwal skrev:Må jeg minde om, at da Steven Gerrard var på samme alder som Sturridge er nu, var han utroligt skadesplaget. Det "voksede han ud af", og I kender (forhåbentlig) resten af historien.
Vi SMADRER det PIShold !
Det kan da godt være, at Gerrard har haft nogle småskader i løbet af karrieren, men da intet der er sammenligneligt med Sturridge? Og da slet ikke, mens han var under 30?Cynwal skrev:Må jeg minde om, at da Steven Gerrard var på samme alder som Sturridge er nu, var han utroligt skadesplaget. Det "voksede han ud af", og I kender (forhåbentlig) resten af historien.
Fra hans første hele sæson og indtil denne sæson har spillet så mange PL-kampe pr. sæson:
99/00: 29
00/01: 33
01/02: 28
02/03: 34
03/04: 34
04/05: 30
05/06: 32
06/07: 36
07/08: 34
08/09: 31
09/10: 33
10/11: 21
11/12: 18
12/13: 36
13/14: 34
14/15: 26
Og det er så de kampe, som han har spillet. Derudover har han haft nogle karantænedage og er sikkert også blevet sparet i et par kampe af Rafa.
I øvrigt bemærkelsesværdigt, at Kenny Dalglish reelt var den eneste manager, der i store perioder måtte undvære Gerrard. Måske han trænede dem anderledes. Eller måske det kom som en konsekvens af Roy's trænings-regime lige inden Kenny overtog.
Kloppite
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ham kan liverpool ikke regne med. Angrebet skal forstærkesEmmy skrev:Så går der lige min. 4 mdr igen....
http://www.liverpool.no/Nyheter/Sturrid ... arten.aspx
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Han er godt nok en dyr herre i forhold til £/spillede minutter...
De gode nyheder. Alle angribere vi taler med i transfervinduet vil vide, at de kan blive førstevalg fra dag 1.
De dårlige nyheder. Alle klubber, hvis angriber vi gerne vil købe, ved at vi akut mangler en angriber, og vil sætte prisen derefter.
De gode nyheder. Alle angribere vi taler med i transfervinduet vil vide, at de kan blive førstevalg fra dag 1.
De dårlige nyheder. Alle klubber, hvis angriber vi gerne vil købe, ved at vi akut mangler en angriber, og vil sætte prisen derefter.
Kloppite
http://www.plbold.dk/nyhed/sturridge-na ... g-comeback
Troede først han ville være tilbage i midten af Oktober.? Nogen der har hørt mere om hvornår han forventes at være tilbage? Af frygt for at han får tilbagefald, Må man vel gå ud fra at de ikke forcere noget i denne omgang.
Troede først han ville være tilbage i midten af Oktober.? Nogen der har hørt mere om hvornår han forventes at være tilbage? Af frygt for at han får tilbagefald, Må man vel gå ud fra at de ikke forcere noget i denne omgang.
YNWA..!
Nøj da for en artikel, overskriften hedder"Sturridge nærmer sig comeback" og slutter artiklen"Det er endnu uvist, hvor længe Liverpool-angriberen må undværes, men det forventes ifølge Daily Mail, at han bliver klar til den kommende Premier League-sæson. " ud fra den sætning, læser jeg det som om at det ikke er sikkert han er klar, før muligvis næste sæson (16-17). Han kunne blive skribent på se og hør, med sådan en artikel.Dieks skrev:http://www.plbold.dk/nyhed/sturridge-na ... g-comeback
Verden er smask fuld af hyklere....
Det forstår jeg ikke helt? Den kommende Premier League sæson, er vel den forestående. Altså 15/16?Thommo skrev:Nøj da for en artikel, overskriften hedder"Sturridge nærmer sig comeback" og slutter artiklen"Det er endnu uvist, hvor længe Liverpool-angriberen må undværes, men det forventes ifølge Daily Mail, at han bliver klar til den kommende Premier League-sæson. " ud fra den sætning, læser jeg det som om at det ikke er sikkert han er klar, før muligvis næste sæson (16-17). Han kunne blive skribent på se og hør, med sådan en artikel.Dieks skrev:http://www.plbold.dk/nyhed/sturridge-na ... g-comeback
Og så nærmer man sig vel et comeback, set i forhold til, at det var frygtet han kunne være ude til oktober måned.
Som jeg læser det sidste afsnit, er det ikke sikkert han bliver klar denne sæson 15-16, enten læser jeg det forkert, ellers er artiklen skrevet fuldstændigt tåbeligt, eller en kombi af de to
.
"men det forventes ifølge Daily Mail, at han bliver klar til den kommende Premier League-sæson" Det kan vel udelukkende tolkes, som om at det ikke er sikkert(pga ordet forventes)
Og er med på intet nogensinde er sikkert, meeeen.

"men det forventes ifølge Daily Mail, at han bliver klar til den kommende Premier League-sæson" Det kan vel udelukkende tolkes, som om at det ikke er sikkert(pga ordet forventes)

Verden er smask fuld af hyklere....
Nu forstår jeg hvad du mener.Thommo skrev:Som jeg læser det sidste afsnit, er det ikke sikkert han bliver klar denne sæson 15-16, enten læser jeg det forkert, ellers er artiklen skrevet fuldstændigt tåbeligt, eller en kombi af de to.
"men det forventes ifølge Daily Mail, at han bliver klar til starten på den kommende Premier League-sæson" Det kan vel udelukkende tolkes, som om at det ikke er sikkert(pga ordet forventes)Og er med på intet nogensinde er sikkert, meeeen.

Jeg tror det han mener er, at han muligvis allerede kan være klar til begyndelsen af sæsonen? Han kunne måske godt have sneget et "starten på" ind. Så udelukker han ikke hele sæsonen i hvert fald, hvilket man godt kunne ledes til at tro ellers.

Spændende, hvis Sturridge bliver tidligt klar. Det åbner op for langt flere taktiske muligheder med en angriber, der har hans antrit, dribleevner på små områder og afslutningsevner. Tænk, hvis han kan holde sig helt skadesfri og ramme sit topniveau igen....
Kloppite
Skadeslisten pt. Kun to på listen, men alligevel to habile spillere de sidste par år, der ånder for trøjen.
(J Flanagan - Knee Injury) endtil Jan 16
(D Sturridge - Hip/Thigh Injury) end til Oct 15. / http://www.physioroom.com/news/english_ ... _table.php
DE er savnet.
(J Flanagan - Knee Injury) endtil Jan 16
(D Sturridge - Hip/Thigh Injury) end til Oct 15. / http://www.physioroom.com/news/english_ ... _table.php
DE er savnet.

You'r Never Walk Alone. ///
Ja, det var ikke Verdens mest veludførte artikel han fik lavet der.
Jeg er i hvert faldet mere i tvivl om hvor lang tid der er til et eventuelt comeback, end før jeg læste den.. Forhåbentlig har Benteke og de andre ny indkøb sørget for at man ikke behøver smide En 90-95% klar Sturridge på banen. De første mange udekampe kræver vidst også at alle er 99-100%

YNWA..!