Der er to artikler i Echo, som efter min mening viser en hamrende uprofessionialisme i Liverpool. Og for at sige det rent ud, utroligt naive udtalelser fra Klopps side af.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-13466808
Den artikel viser for det første en kæmpe opblødning omkring vi ikke er en "sælgende klub" etc. Nu er vi pludselig det, bare timingen er rigtig. Jeg læser det som en direkte henvendelse til Coutinho, men det er des lige også noget mærkeligt at sige, at hvis bare timingen havde været rigtig, så havde vi solgt ham. Det har jo i meget, meget lang tid været en kendsgerning at Barcelona ville have ham. Endda før kontraktforlængelsen, som jo i første omgang sikrede at vi kunne få en gigantisk pris for ham. Så timing... i virkeligheden tror jeg nu, at man har indset at man ikke kan holde på ham og at han i lighed med Suarez sælges om en sæson. Nu er alle, inklusive fans, forberedt.
Den anden artikel er i mine øjne endnu værre.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... g-13465508
Nu vil man pludselig have en midtbanespiller, for der er pludselig opstået skader og det kunne man ikke forudsige... Den lader vi lige stå lidt.
Det er jo dybest set åndssvagt, for selvfølgelig opstår der skader. Og i januar måned så man jo på holdet, hvor sårbare vi var, så det er da ikke fordi, vi ikke er blevet advaret. Det er fair nok, at Klopp har udtalt at vi kun går efter plan A. Men igen, så er det naivt. Og det virker igen som en gigantisk tilbagetrækning.
Jeg tænker ikke at det nødvendigvis kun er Klopps skyld, da det trods alt ikke er hans område i organisationen, men nogle skulle måske informere ham om, at udtalelser altså har magt. Og igen, så har han flere gang påpeget hans magt hvad angår spillerhandler. Edwards må lige nu også sidde med en kæmpe abe.
Hvad ender det ud med? Ja, vi køber jo nok en eller anden middelmådig midtbanespiller og så ender vi med at nøjes med det ustabile forsvar vi har. Jeg ville næsten ønske vi løb ind i en skade der, så ledelsen kunne se, at vores forsvar mangler forstærkning.
Coutinho? Han bliver en sæson til og så erstattes ham med mange euro og så må vi lede efter en ny spiller. Lige som Suarez, så kan han også erstattes. 13 mål og 7 assist, det kan findes andre steder.