50 - Lazar Markovic

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Kelly » mandag, 17. nov, 2014 07:34

Jeg tror 100 prc på Markovic. Han skal have tid så kommer han.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 17. nov, 2014 13:47

Bellamy_fever skrev:
L4 skrev:
Hr. Drejer skrev: ...tror ikke på ham, det er ikke som med Couthino og Sterling eksempelvis, hvor man i momenter kunne se at der var noget specielt ved dem, tror at han bliver endnu en fra vores uendelige lange liste af talenter som vi ikke får en skid ud af.....
Et eller andet sted syntes jeg ellers Markovic og Sterling (Sterling for 2-3 sæsoner siden-ish) minder RET meget om hinanden.. jeg mener før han blev flyttet ind som COM. Her havde Sterling VANVITTIG fart, men også en fast beslutning om at fodbold handlede om at STYRTE direkte ind i nærmeste modstander. han overvurderede FULDSTÆNDIGT sine egne drible færdigheder i forhold til sin fart og lignede altså slet ikke den spiller han er blevet til nu (det er nemt at komme og sige nu at man HAVDE set, mange havde set ham som en kommende verdensstjerne, men ikke i den form som COM).

I mine øjne står en Ibe for lidt det samme i vores pre-season som Sterling/Markovic.. viser rigtig god potentiale, men mangler ganske simpelt erfaring idét det nogle gange virker som om hans beslutninger ikke rigtig kan følge med til hans hurtige ben, og så ender han faktisk med at storme direkte ind i en modstander. Ibe er ganske rigtig også de 2 år yngre hvilket i fodbold er ret meget, SPECIELT lige i den aldersperiode og qua at han er hjemavl er selvfæølgelig ikke været så dyr

5 måneder er godt nok ikke længe før man har afskrevet en 20 årig knægt... man akn sige han er dyrt købt, men det er vel ikke Lazar skyld. Hvad man kan sige er at han ikke har leveret endnu, men det syntes jeg egentlig er mere rimeligt, end at vores gamle drenge i form af Johnson, Skrtel, Gerrard.... Markovic er PRÆCIS hvad vores ejere ønsker - en måske kommende verdensstjerne - kæbt til fremtiden, IKKE til at vinde mesterskaber endnu. HVIS han indfrier hans potentiale (hvilket man kan mene der er gode forudsætninger for i forhold til at som ovenfor nævnt har et godt rygte) så er han pengene værd.
Jeg synes godt nok ikke, at Lazar minder meget om Sterling eller for den sags skyld Ibe.....og slet ikke den umodne, fandenivoldske Raheed for et par sæsoner siden - Lazar undervurderer snarere sine driblefærdigheder, for han forvalter jo kantpositionen nogenlunde så anonymt og alibiagtigt som Henderson i sin første sæson.
At han kan udvikle sig a la denne tror jeg sådan set nok, jeg er ganske fortrøstningsfuld omkring vores unge serber!
Jeg syntes egentlig, at det var befriende at han ikke skulle excellerere i stepover-finter og dræber-stikninger nonstop i hans første par optrædener...bla. var hans boldflytteri både klogt og taktisk korrekt i slutningen mod spurs, men når det endnu ikke er blevet suppleret med de kreative og udfordrende skills, som han beviste i sin Benfica-tid, er det kritisk....da det netop er noget sådant vi mangler pt.
Når selvtilliden og det mentale overskud indfinder sig, har jeg stor tiltro til Lazar :headbang:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 17. nov, 2014 13:49

Hvordan kan det være, at jeg tages til indtægt for noget L4 skriver?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Rasputin
Indlæg: 431
Tilmeldt: lørdag, 07. jul, 2007 14:13

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Rasputin » torsdag, 18. dec, 2014 14:37

Det fryder mig at Markovic viste rigtig gode prøver på sit talent. Det er kvantespring i forhold til hvad jeg har set ham præstere. Super. Det virker som han har et godt blik for spillet og tør lave de 'farlige' afleveringer. Jeg kan næsten ikke vente med at se Markovic, Sterling og Sturridge give den gas. Gi' mig fart!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 18. dec, 2014 21:14

Man skal altså også huske på at Markovic ikke engang er et helt år ældre end Sterling. Vi snakker altså, som med Sterling, om en spillertype der typisk topper omkring 25-30..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 21. dec, 2014 19:30

Han er på rekordtid gået hen og blevet en af mine yndlingsspillere. Der er næsten ingen grænser for, hvor langt denne 20-årige knægt, kan tage sit talent og potentiale. Hans spilopfattelse er bar none en af de bedste jeg længe har set - Og så i den unge alder. Han ser til tider næsten for intelligent ud, hvilket gør, at medspillerne ikke opfatter hans idéer - Det samme "problem" har Coutinho. Markovic skal nok gå hen og blive alle pengene værd og mere til!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af TomViolence » søndag, 21. dec, 2014 19:52

Haha, så kører hype-toget ...
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af AndreasN » søndag, 21. dec, 2014 20:00

Ikke destomindre er det jo ganske sandt. Som jeg skrev i kamptråden, så har Markovic løftet sig fra at gå at gemme sig til at dominere sin modstander og præge kampen. En vanvittig udvikling på så kort tid. Hvis han fortsætter sin udvikling i bare halv så højt tempo, så tror jeg også, at han selv bestemmer, hvor langt han når.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 21. dec, 2014 20:04

TomViolence skrev:Haha, så kører hype-toget ...
Risikerer en karantæne, hvis jeg kommenterer på det, du lige skrev.

:fart:

Markovic har jeg alle dage troet på, ligesom store dele herinde, som så ham i Europa League for Benfica sidste sæson.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Emmy » søndag, 21. dec, 2014 20:16

Han skal holde niveau og vise endnu mere over en længere periode end det vi har set nu. Men det ser meget meget spændende ud og han har i dén grad spillet sig ind i startopstillingen pt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Aarhus » søndag, 21. dec, 2014 22:34

Han ligner mere og mere det talent, vi valgte betale små 200 mio for.

Han har været god de sidste kampe, og fremragende i dag mod Arsenal. Det lover godt.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af TomViolence » søndag, 21. dec, 2014 23:58

"Dominerer sin modstander"

Fuut fuuuuut
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af AndreasN » mandag, 22. dec, 2014 00:00

Hvad var det da, der slap igennem eller forbi i hans side, kloge? Sanchez spillede endda derovre i det meste af første halvleg uden på noget tidspunkt at blive farlig.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 22. dec, 2014 09:31

Men jeg forstår stadig ikke hvorfor han skal tage pladsen for Moreno... Kan markovic ikke spille længere fremme eller måske i højre siden. Og så hendo ind på midten. Jeg er irriteret over at vi ikke bruger Moreno.
... Men pisse glad for at Markovic kommer igang. Jeg tror virkelig på ham.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: 50 - Lazar Markovic

Indlæg af Jesper » mandag, 22. dec, 2014 09:50

LFC-Aaby skrev:Men jeg forstår stadig ikke hvorfor han skal tage pladsen for Moreno... Kan markovic ikke spille længere fremme eller måske i højre siden. Og så hendo ind på midten. Jeg er irriteret over at vi ikke bruger Moreno.
... Men pisse glad for at Markovic kommer igang. Jeg tror virkelig på ham.
Tror det er en forholdsvis midlertidig løsning, denne wingbackløsning, hvor også Henderson er noget fejlplaceret. Jeg er enig i, at Moreno fortjener en længere indkøringsperiode.

Jeg kan kun tilskrive mig alle andres begejstring over at potentialitet begynder at vise sig. Nu skal han bygge to ting på: stabilitet og evnen til at være kampafgørende (hele tiden). Først der kan hypen begynde, for synes det er lige lovligt tidligt, at sætte unødigt pres på ham på trods af prisskilt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar