Hvis hun har født, så kan han sgu godt lige komme forbi Nyborg og spille med! Guderne skal vide, at vi godt kunne bruge ham.SimonA skrev:Jeg har netop set et billede på Instagram af Lucas og hans nyfødte barn!
Stort tillykke til Lucas!
21 - Lucas Leiva
Re: 21 - Lucas Leiva
Haha ja, håber sku også han kigger forbi, men tvivler!Aarde skrev:Hvis hun har født, så kan han sgu godt lige komme forbi Nyborg og spille med! Guderne skal vide, at vi godt kunne bruge ham.SimonA skrev:Jeg har netop set et billede på Instagram af Lucas og hans nyfødte barn!
YNWA
Hvis alt er forløbet optimalt, så bør han spille. Alt andet er uprofessionelt. Ja, det mener jeg faktisk selv om det nok vil rumstere i nogens ører.SimonA skrev:Haha ja, håber sku også han kigger forbi, men tvivler!Aarde skrev:Hvis hun har født, så kan han sgu godt lige komme forbi Nyborg og spille med! Guderne skal vide, at vi godt kunne bruge ham.SimonA skrev:Jeg har netop set et billede på Instagram af Lucas og hans nyfødte barn!
Senest rettet af Jesper lørdag, 19. okt, 2013 11:29, rettet i alt 1 gang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Han laver da en Luis Suarez, og går ind på banen og hilser på Nyborg spillerne med den lille ny (i fuld LFC outfit forstås) på armen 

Vi SMADRER det PIShold !
Medmindre konen er med i Nyborg, tvivler jeg på at hun lader ham nuppe barnet fra hende.Cynwal skrev:Han laver da en Luis Suarez, og går ind på banen og hilser på Nyborg spillerne med den lille ny (i fuld LFC outfit forstås) på armen

YNWA
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
De er jo "savages" de der sydamerikanere, så man ved aldrig helt, hvad de finder påSimonA skrev:Medmindre konen er med i Nyborg, tvivler jeg på at hun lader ham nuppe barnet fra hende.Cynwal skrev:Han laver da en Luis Suarez, og går ind på banen og hilser på Nyborg spillerne med den lille ny (i fuld LFC outfit forstås) på armen

Vi SMADRER det PIShold !
Og så kan Brendan holde styr på barnet under kampen.Cynwal skrev:De er jo "savages" de der sydamerikanere, så man ved aldrig helt, hvad de finder påSimonA skrev:Medmindre konen er med i Nyborg, tvivler jeg på at hun lader ham nuppe barnet fra hende.Cynwal skrev:Han laver da en Luis Suarez, og går ind på banen og hilser på Nyborg spillerne med den lille ny (i fuld LFC outfit forstås) på armen

Senest rettet af SimonA lørdag, 19. okt, 2013 11:20, rettet i alt 1 gang.
YNWA
Det er noget af en underdrivelseJesper skrev:Hvis alt er forløbet optimalt, så bør han spille. Alt andet er uprofessionelt. Ja, det mener jeg faktisk selv om det nok vil rumstere i nogens ører.SimonA skrev:Haha ja, håber sku også han kigger forbi, men tvivler!Aarde skrev:Hvis hun har født, så kan han sgu godt lige komme forbi Nyborg og spille med! Guderne skal vide, at vi godt kunne bruge ham.SimonA skrev:Jeg har netop set et billede på Instagram af Lucas og hans nyfødte barn!

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
"Rumstere" er lidt en underdrivelse. Jeg finder det decideret vanvittigt at bede en mand hoppe på et fly og spille kamp bare 6 timer efter hans kone har født.Jesper skrev:Hvis alt er forløbet optimalt, så bør han spille. Alt andet er uprofessionelt. Ja, det mener jeg faktisk selv om det nok vil rumstere i nogens ører.SimonA skrev:Haha ja, håber sku også han kigger forbi, men tvivler!Aarde skrev:Hvis hun har født, så kan han sgu godt lige komme forbi Nyborg og spille med! Guderne skal vide, at vi godt kunne bruge ham.SimonA skrev:Jeg har netop set et billede på Instagram af Lucas og hans nyfødte barn!
Jeg håber du ALDRIG kommer til at sidde i en stilling hvor du har ansvar for personale med den slags holdninger - jeg skulle i hvert fald hurtigt sige op hvis min chef opførte sig på den måde.
Det har man da historisk set kunne gøre i et utal af gange-også i ikke-fodboldsammenhænge. I gamle dage var manden jo ikke engang med til fødslerne.ThunderZtorm skrev:"Rumstere" er lidt en underdrivelse. Jeg finder det decideret vanvittigt at bede en mand hoppe på et fly og spille kamp bare 6 timer efter hans kone har født.Jesper skrev:Hvis alt er forløbet optimalt, så bør han spille. Alt andet er uprofessionelt. Ja, det mener jeg faktisk selv om det nok vil rumstere i nogens ører.SimonA skrev:Haha ja, håber sku også han kigger forbi, men tvivler!Aarde skrev:Hvis hun har født, så kan han sgu godt lige komme forbi Nyborg og spille med! Guderne skal vide, at vi godt kunne bruge ham.SimonA skrev:Jeg har netop set et billede på Instagram af Lucas og hans nyfødte barn!
Jeg håber du ALDRIG kommer til at sidde i en stilling hvor du har ansvar for personale med den slags holdninger - jeg skulle i hvert fald hurtigt sige op hvis min chef opførte sig på den måde.
Det må selvfølgelig også altid være et personligt spørgsmål, men som sagt mener jeg ikke det udgør noget problem.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
I gamle dage arbejdede kvinder heller ikke - og manden måtte slå hans kone hvis hun var "hysterisk" - skal vi også tilbage til den slags?Jesper skrev:Det har man da historisk set kunne gøre i et utal af gange-også i ikke-fodboldsammenhænge. I gamle dage var manden jo ikke engang med til fødslerne.ThunderZtorm skrev:"Rumstere" er lidt en underdrivelse. Jeg finder det decideret vanvittigt at bede en mand hoppe på et fly og spille kamp bare 6 timer efter hans kone har født.Jesper skrev:Hvis alt er forløbet optimalt, så bør han spille. Alt andet er uprofessionelt. Ja, det mener jeg faktisk selv om det nok vil rumstere i nogens ører.SimonA skrev:Haha ja, håber sku også han kigger forbi, men tvivler!Aarde skrev:Hvis hun har født, så kan han sgu godt lige komme forbi Nyborg og spille med! Guderne skal vide, at vi godt kunne bruge ham.SimonA skrev:Jeg har netop set et billede på Instagram af Lucas og hans nyfødte barn!
Det må selvfølgelig også altid være et personligt spørgsmål, men som sagt mener jeg ikke det udgør noget problem.
Lucas kommer med til vm i hans hjemland om alt går vel. Det er så fortjent. Han er i top 2 over de vigtigste spillere i liverpool i mine øjne.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Søde og rare Lucas Leiva.
Gode venner med alle. Oscar kom dog ikke med.
http://www.101greatgoals.com/blog/liver ... y-picture/
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Hvorfor er Aspas med? Han er jo ikke sydamerikaner. Dårlig stiltue69 skrev:Søde og rare Lucas Leiva.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Ja der havde jeg også forventet, at den gode Lucas var lidt mere raceren. Han kunne da i øvrigt godt lige have taget Cavani og Falcao med, bare lige for at vise dem, hvor pissehyggeligt det er i Liverpool.Hekkem skrev:Hvorfor er Aspas med? Han er jo ikke sydamerikaner. Dårlig stiltue69 skrev:Søde og rare Lucas Leiva.
Så kunne Aspas fortælle dem lidt om hvor rart det er at sidde på bænken, mens Luis Suarez gør alt arbejdet. Good times!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"