10 - Philippe Coutinho
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: 10 - Philippe Coutinho
Jeg er blot overordentlig træt af Barcas metode. De tror de kan kanøfle andre klubber. Det er ikke tilfældigt at Cou indgav sin transfer request dagen før vores første kamp i PL. Det er heller ikke tilfældigt at de rygtes til at smide et bud i dag og ikke i morgen. Derfor det stærke ordvalg!
Det er ham der Kaveh Solhekol fra Sky, der er kilden igen (også ham med Cou's familiemedlemmer osv.)
Bascombe twitter i øvrigt:
Been no 4th bid for Coutinho... yet.
If/when it comes the response will be same.
Desuden dette svar på et spg.:
isn't the timing a bit strange after Coutinho's representatives seemed to be trying to mend the bridges they burnt? And after ultimatum?
There was no evidence - certainly from LFC perspective - to back those 'mending bridges' claims up.
Mao. er vi vist alligevel på status quo.
EDIT: Melissa Reddy melder også, at det nye bud vil blive afvist.
Bascombe twitter i øvrigt:
Been no 4th bid for Coutinho... yet.
If/when it comes the response will be same.
Desuden dette svar på et spg.:
isn't the timing a bit strange after Coutinho's representatives seemed to be trying to mend the bridges they burnt? And after ultimatum?
There was no evidence - certainly from LFC perspective - to back those 'mending bridges' claims up.
Mao. er vi vist alligevel på status quo.
EDIT: Melissa Reddy melder også, at det nye bud vil blive afvist.
Senest rettet af AJJ onsdag, 23. aug, 2017 10:46, rettet i alt 1 gang.
Men omvendt så var Sky de første der meldte historien om Coutinho's transfer request. Selv før James Pearce og alle andrerichs skrev:Først og fremmest er sky vel ikke de mest pålidelige - og der findes rigtig mange løse historie og rygter om denne transfer.
Omvendt så bliver der nok først ro på den 1/9 eller hvis han bliver solgt. Er budet på 1,1 mia skal vi nok hoppe på , hvilket jeg også tror FSG gør - tror det er det de har ventet på.
Som Ronnie whelan har sagte vi er amatører på transfer markedet når det gælder om at bygge et hold op, men på bundlinjen er der plus . Spørgsmål er hvor interessen er : vinde ligaen eller store/hurtige bundlinjer.
Tror ikke de tænker så langsigtet som vi tror de gør. Det er forretning og det kommer noget før sportslige mål. Håber jeg tager fejl for begge ting kan nemt hænge sammen, men det kræver at man investere lidt i en trupforbedring.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Et eller andet sted er Barca garanteret ikke meget bedre end os selv. Men jeg deler 100% din holdning alligevel. Jeg er ved at brække mig over Barcelona. Det har jeg faktisk været i de sidste 10 år. Både på grund af deres transfer-ageren, deres selvopfattelse og i høj grad påvirket af de danske "fodbold-eksperters" falden på halen over alt, som Barcelona foretager sig på banen. Den simpleste aflevering, som man kan se selv Stoke under Pulis foretage 20 gange i en kamp, bliver til æstetik.Hr. Drejer skrev:Jeg er blot overordentlig træt af Barcas metode. De tror de kan kanøfle andre klubber. Det er ikke tilfældigt at Cou indgav sin transfer request dagen før vores første kamp i PL. Det er heller ikke tilfældigt at de rygtes til at smide et bud i dag og ikke i morgen. Derfor det stærke ordvalg!
Jeg håber, at Neymar's beslutning kombineret med først Xavi farvel og nu Iniesta's (og til dels også Messi's og Suarez') alder viser sig at være kick-starten til et fald fra storhed i stil LFC efter Dalglish, AC Milan efter hollænderne, eller for den sags skyld Man Utd efter Fergie.
Jeg er virkelig glad for den holdning vi har taget i forhold til Coutinho. Jeg tolker det som om, at vi nu for alvor ser os selv i samme liga som Barcelona (uanset, at vi måske ikke har noget at have det i). Og selvom vi måske ikke befinder os der (endnu), så er den eneste måde vi kommer derop på, ved ikke at sælge vores bedste spillere til dem.
Spillere (Van Dijk, Coutinho og Alli eksempelvis) må lade være med at tegne lange lukrative kontrakter, hvis de forestiller sig at være andre steder i en forudseelig fremtid. Jeg kan godt lide, at klubberne i dette vindue har forsøgt at tage magten tilbage fra spillerne. Også selvom vi har lidt under det.
Kloppite
siger meget om Barcalona som klub.
Hvis det ikke er tap up så ved jeg ikke..
Vi gør det kun for at ødelægge din nuværende klub
)
FSG kommer til at slå hårdt ned på dette tbh, jeg tror aldrig at coutinho får lov at forlade klubben til barcalona efter dette transfer vindue.
Hvis det ikke er tap up så ved jeg ikke..
Vi gør det kun for at ødelægge din nuværende klub

FSG kommer til at slå hårdt ned på dette tbh, jeg tror aldrig at coutinho får lov at forlade klubben til barcalona efter dette transfer vindue.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
ENIG i det hele texy! Jeg håber de er på ind i en meget mørk periode - og den må gerne vare de næste 25 år.texy skrev:Jeg håber, at Neymar's beslutning kombineret med først Xavi farvel og nu Iniesta's (og til dels også Messi's og Suarez') alder viser sig at være kick-starten til et fald fra storhed i stil LFC efter Dalglish, AC Milan efter hollænderne, eller for den sags skyld Man Utd efter Fergie.
@Wormie:
Det bekræfter blot mit had til den klub. De forsøger at helt bevidst at ødelægger andre og ødelægge det for andre.
Selvfølgelig er det en forretning, men det vil undre mig enormt, hvis FSG ikke kan se det fornuftige perspektiv i, at få sportslig succes. Det er da først når vi begynder at vinde titler, at de for alvor kan få afkast af deres investering. Jeg tror simpelt hen ikke på, at de er ude efter hurtige penge, for så havde de allerede solgt klubben med en anseelig fortjeneste, og havde kastet sig over et andet projekt. I forhold til at sælge vores bedste spillere, så synes jeg ikke, det har været tilfældet med andre end Suarez, men den klaphat skulle da også bare ud af døren. Jeg er stadig af den opfattelse, at hans bide episoder var planlagt for at gennemtvinge en vej ud af først Ajax for at komme til en større klub, og siden Liverpool da Barca bankede på døren. Det er da lidt påfaldende, at han ikke har bidt nogen efter hans skifte til Spanien. Jeg er desuden af den opfattelse, at men fra FSGs side ikke er blege for at investere i holdet. Der, hvor det går galt, er i den daglige ledelse samt i forhandlingerne, og det kan man jo ikke klandre FSG for (ud over, at det tilsyneladende er nogle amatører, de har ansat).richs skrev:Først og fremmest er sky vel ikke de mest pålidelige - og der findes rigtig mange løse historie og rygter om denne transfer.
Omvendt så bliver der nok først ro på den 1/9 eller hvis han bliver solgt. Er budet på 1,1 mia skal vi nok hoppe på , hvilket jeg også tror FSG gør - tror det er det de har ventet på.
Som Ronnie whelan har sagte vi er amatører på transfer markedet når det gælder om at bygge et hold op, men på bundlinjen er der plus . Spørgsmål er hvor interessen er : vinde ligaen eller store/hurtige bundlinjer.
Tror ikke de tænker så langsigtet som vi tror de gør. Det er forretning og det kommer noget før sportslige mål. Håber jeg tager fejl for begge ting kan nemt hænge sammen, men det kræver at man investere lidt i en trupforbedring.
Jeg synes man skal skille tingene lidt ad. Hvad der er catalansk presse og hvad der er Barcelona. Og hvad der er agenter deslige, der spreder rygter. For hvis man går kildekritisk efter, så har jeg mere end svært ved at tro, at selve Barcelona gør noget som helst andet end det vi selv gør/har gjort denne sommer. Jo, de er måske mere vedholdende, men ret beset er fodboldspillere handelsvarer, så puttet man følelserne til side, så handler det om muligheden for at gennemføre en handel. Og vi er sgu ikke ofre i det her spil, da vi potentielt set vil modtage over en milliard. At timing etc er skidt er fair nok, men jeg synes den der mentalitet med at vi er de gode og Barelona er de onde er plat. Leipzig og Southampton kunne nok sige det samme, bare med omvendt fortegn. Igen, det er "bare" potentielle handler. Og så kan det være at Barcelona bruger presse etc, agenter gør det samme. Men det gør vi jo også selv. Vi havde endda Klopp som frontstation overfor VvD. Jeg synes ærligt talt hykleriet er totalt.
At jeg så ikke bryder mig om den her periode og det system, transfermarkedet er bygget på, har jeg gjort udtryk for mange gange.
At jeg så ikke bryder mig om den her periode og det system, transfermarkedet er bygget på, har jeg gjort udtryk for mange gange.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg mener Barcelona adskiller sig i deres ageren ved at bruge medierne som ingen andre klubber gør.Jesper skrev:Jeg synes man skal skille tingene lidt ad. Hvad der er catalansk presse og hvad der er Barcelona. Og hvad der er agenter deslige, der spreder rygter. For hvis man går kildekritisk efter, så har jeg mere end svært ved at tro, at selve Barcelona gør noget som helst andet end det vi selv gør/har gjort denne sommer. Jo, de er måske mere vedholdende, men ret beset er fodboldspillere handelsvarer, så puttet man følelserne til side, så handler det om muligheden for at gennemføre en handel. Og vi er sgu ikke ofre i det her spil, da vi potentielt set vil modtage over en milliard. At timing etc er skidt er fair nok, men jeg synes den der mentalitet med at vi er de gode og Barelona er de onde er plat. Leipzig og Southampton kunne nok sige det samme, bare med omvendt fortegn. Igen, det er "bare" potentielle handler. Og så kan det være at Barcelona bruger presse etc, agenter gør det samme. Men det gør vi jo også selv. Vi havde endda Klopp som frontstation overfor VvD. Jeg synes ærligt talt hykleriet er totalt.
Du hører ikke engelske aviser starte rygter om at Van Dijks familie siger han har været utilfreds længe, har et dårligt forhold til træneren osv osv. (Ligeledes med Keita)
Barcelona bruger medierne SÅ ufattelig meget til at presse klubberne og jeg tror også det er en af grundene til, at de fleste klubber nu har set sig sure på dem, og beder dem om at hoppe i havet.
Hr Drejer du virker som en mand der har stort vokabularium og derfor fattes der tillid til at du vælger de rette ord. Stærkt ordvalg: catalanske bøsser! Det må stå for din regning især med din "undskyldning" som jeg personligt ikke opfatter alvorlig.Hr. Drejer skrev:Jeg er blot overordentlig træt af Barcas metode. De tror de kan kanøfle andre klubber. Det er ikke tilfældigt at Cou indgav sin transfer request dagen før vores første kamp i PL. Det er heller ikke tilfældigt at de rygtes til at smide et bud i dag og ikke i morgen. Derfor det stærke ordvalg!
Jeg er også træt af Barcelonas fremgangsmåde men jeg synes at LFC egen moral og etik ikke er meget bedre.
We need a new Fowler...
MP, hvordan kan du vide, det er Barcelona og ikke agenter eller folk der bare har interesse i at få click? Og tror du virkelig ikke Liverpool i givet fald gør det samme?
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Meget, meget enig. Men en stærkere og klogere regulering af fodbold (og meget andet) ser ikke ud til at være på agendaen ret mange steder. Selvom konsekvenserne af denne frie vilde vesten tilgang er tydelige. Dog ser det ud til at PL måske kan blive enige om at ændre transfercirkusset sådan at der ikke kan købes og sælges når PL-sæsonen er i gang. Og enig også i at hykleriet er tæt på at være totalt. De færreste store klubber har noget at lade hinanden høre. Liverpool har jo også fornyligt fået to advarsler/straffe for dårlig opførsel mht. transfers?Jesper skrev:Jeg synes man skal skille tingene lidt ad. Hvad der er catalansk presse og hvad der er Barcelona. Og hvad der er agenter deslige, der spreder rygter. For hvis man går kildekritisk efter, så har jeg mere end svært ved at tro, at selve Barcelona gør noget som helst andet end det vi selv gør/har gjort denne sommer. Jo, de er måske mere vedholdende, men ret beset er fodboldspillere handelsvarer, så puttet man følelserne til side, så handler det om muligheden for at gennemføre en handel. Og vi er sgu ikke ofre i det her spil, da vi potentielt set vil modtage over en milliard. At timing etc er skidt er fair nok, men jeg synes den der mentalitet med at vi er de gode og Barelona er de onde er plat. Leipzig og Southampton kunne nok sige det samme, bare med omvendt fortegn. Igen, det er "bare" potentielle handler. Og så kan det være at Barcelona bruger presse etc, agenter gør det samme. Men det gør vi jo også selv. Vi havde endda Klopp som frontstation overfor VvD. Jeg synes ærligt talt hykleriet er totalt.
Forstod det sådan at en af grundende til at van Dijk handlen kollapsede formentligt var at Southamptons tålmodighed blev skubbet over grænsen, med de læk der var fra Liverpool til pressen om at han havde valgt at skifte til os, fremfor at blive eller skifte til Man City eller Chelsea? Man håbede så på at kunne presse Southampton lidt mere via de læk? Det gav bagslag. Tror stadig han skifter til Liverpool, men prisen bliver så endnu-endnu dyrere og man får en spiller, der ikke har været med i den for Klopp ekstra vigtige pre-season. Alt sammen for at presse Southampton på en ikke helt fin måde. Særligt når man ved deres fans finder det anstrengende at sælge deres bedste gang på gang til Liverpool burde man have været ekstra opmærksom og forsigtig. Men nej. Nå, tilbage til Coutinho. Sky melder om at Barcelona har budt i dag 750 mio. kr. + 280 mio. kr. i bonusser. Han skulle selv stadig være meget opsat på at skifte. Sjovt de ikke "bare" byder 1 milliard + 300 mio. kr. Det er vel et bud deromkring, der skal til før FSG overvejer at sælge. Alle ved de har pengene efter Neymar-salget. På en helt anden skala så minder det lidt om første gang Liverpool prøvede at hente Salah i Basel hvor man forhandlede læææænge, bød under og Chelsea så var hurtigere og snuppede ham. Men uha, tænk hvis man havde fået ham og "sparet" ca. 50 mio. kr... Samme med van Dijk, tænk hvis vi kune have "sparet" 50 mio. kr... Det kan være dyrt at spare og nu ender det vel med at koste point via manglende pre-season og måske helt op til 150-200 mio. kr. i "smoothing" af Southampton så de kan redde ansigt overfor deres fans ved igen at sælge til Liverpool.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Hm, synes da man i høj grad kan klandre dem for det. Det er da et kæmpe, gigantisk stort problem. Gang på gang igennem hele deres periode, indtil nu, på flere planer, som ejere. De er ikke tilstede ret meget, da de bor i USA og har andre dele af deres sports-franchise-virksomhed, at holde øje med, men netop når de så ikke er ret meget tilstede i Liverpool, så burde de da kunne ansætte nogle endnu dygtigere folk, til at få bedre styr på de problemer, der tilsyneladende stadig er i den engelske del af deres (stort suk, men det er vel tydeligvis det Liverpool er for dem) sports-franchise?Niche skrev:Selvfølgelig er det en forretning, men det vil undre mig enormt, hvis FSG ikke kan se det fornuftige perspektiv i, at få sportslig succes. Det er da først når vi begynder at vinde titler, at de for alvor kan få afkast af deres investering. Jeg tror simpelt hen ikke på, at de er ude efter hurtige penge, for så havde de allerede solgt klubben med en anseelig fortjeneste, og havde kastet sig over et andet projekt. I forhold til at sælge vores bedste spillere, så synes jeg ikke, det har været tilfældet med andre end Suarez, men den klaphat skulle da også bare ud af døren. Jeg er stadig af den opfattelse, at hans bide episoder var planlagt for at gennemtvinge en vej ud af først Ajax for at komme til en større klub, og siden Liverpool da Barca bankede på døren. Det er da lidt påfaldende, at han ikke har bidt nogen efter hans skifte til Spanien. Jeg er desuden af den opfattelse, at men fra FSGs side ikke er blege for at investere i holdet. Der, hvor det går galt, er i den daglige ledelse samt i forhandlingerne, og det kan man jo ikke klandre FSG for (ud over, at det tilsyneladende er nogle amatører, de har ansat).richs skrev:Først og fremmest er sky vel ikke de mest pålidelige - og der findes rigtig mange løse historie og rygter om denne transfer.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Det kan jeg selvfølgelig heller ikke. Jeg synes bare det er mærkværdigt at jeg kun ser den slags mediespin når Barcelona er involveret. Har ikke set noget tilsvarende ved nogen andre transfers (eller potentielle transfers) såsom: Keita, VVD, Sanchez, Lukaku, Salah, Walker, Draxler, Morata, Griezmann, osv osv.Jesper skrev:MP, hvordan kan du vide, det er Barcelona og ikke agenter eller folk der bare har interesse i at få click? Og tror du virkelig ikke Liverpool i givet fald gør det samme?
Jeg begriber ikke du kan skrive det er vanvittig overpris, det lyder som Elkjær snak det derMP skrev:De er VOLDSOMT meget i panik Barca, men det er også derfor jeg begynder at blive lidt bange. Det er jo vanvittig mange penge og FSG spekulerer måske også i, om man bare skulle cashe in på den vanvittige overpris.
Det der taler imod er selvfølgelig at vi nok ikke finder noget alternativ denne sommer og vi aner ikke om priserne er ramt af en tilsvarende inflation næste sommer

Verden er smask fuld af hyklere....