Ja, det kunne være fint, hvis der blev sat et eksempel, men jeg kan godt forstå spillere, som har mulighed for at nå deres drømmedestination. Coutinho var/er utvivlsomt lykkelig i Liverpool, og havde det været alle andre klubber end Barca eller måske RM, så er jeg sikker på, at han havde været smigret men fløjtende ligeglad.
VvD vil naturligvis også meget gerne videre fra Soton, når Liverpool og Chelsea frier til ham, og han var da glad for sit arbejde før, ellers havde han ikke forlænget, men en karriere er kort, hvis man skal blive 4 eller 5 år grundet kontrakten. Så er Barca og Liverpool ikke en mulighed længere.
Mht. Coutinho så forventer jeg, at han leverer et brag af en sæson for os, men kan der strikkes en aftale med Cou, Barc og LFC sammen om et skifte til næste sæson, som passer alle parter, og her mener jeg også, at vi må tale 150 mio. £ uden add ons, eller også skal de være helt normale ift antal spillede kampe og i den stil og add ons skal max udgøre 20% af de 150 mio.
Hvis det bliver scenariet, så mener jeg, at vi allerede nu eller senest til januar skal have fundet Coutinho's arvtager. Både for at få vedkommende integreret inden den nye sæson, og også så andre klubber ikke kender til prisen for Coutinho andet end, hvad de evt. hører i rygtestrømmen.
Jeg synes allerede nu, at vi kan se, at vi stadig har en velspillende, frygtindgydende offensiv uden Coutinho, så det skal nok gå. Til gengæld skal vi vel nok se at få forlænget med Firmino og Mané, og så skal vi altså have lavet en ny aftale med Can.