21 - Lucas Leiva

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Mazter81
Indlæg: 936
Tilmeldt: fredag, 18. jun, 2010 10:55
Geografisk sted: Paphos
Alder: 42
Kontakt:

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Mazter81 » mandag, 08. nov, 2010 16:49

Mads T. skrev:Stor kamp af Lucas i dag mod Chelsea. Han bare vokser og vokser for hver kamp.
Det har han virkelig gjort over de sidste halvandet til 2 år... måske som den eneste spiller på holdet, og det på trods af, at han ikke har haft medvind på holdet, blandt fans eller i pressen...

Der er kæmpe fremtid i ham

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Alonso » søndag, 14. nov, 2010 08:39

På en eller anden måde fik jeg mere respekt for Lucas, da han valgte at sparke en Stoke spiller ned i overtiden. Det var snotdumt, da det kostede ham det andet gule kort. Men jeg savnede sq at en af vores spillere viste, at de deler de samme frustrationer over kampen igår, som vi fans gør.

Der går ikke lang tid før jeg bestiller min første Lucas trøje. Den knægt er "the boss" og uden tvivl en værdifuld spiller i fremtidens Liverpool FC.

Øster

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Øster » søndag, 14. nov, 2010 12:25

Alonso skrev:På en eller anden måde fik jeg mere respekt for Lucas, da han valgte at sparke en Stoke spiller ned i overtiden. Det var snotdumt, da det kostede ham det andet gule kort. Men jeg savnede sq at en af vores spillere viste, at de deler de samme frustrationer over kampen igår, som vi fans gør.

Der går ikke lang tid før jeg bestiller min første Lucas trøje. Den knægt er "the boss" og uden tvivl en værdifuld spiller i fremtidens Liverpool FC.

Jeg tror også mere og mere på Lucas.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Hekkem » søndag, 14. nov, 2010 21:58

Alonso skrev:På en eller anden måde fik jeg mere respekt for Lucas, da han valgte at sparke en Stoke spiller ned i overtiden. Det var snotdumt, da det kostede ham det andet gule kort. Men jeg savnede sq at en af vores spillere viste, at de deler de samme frustrationer over kampen igår, som vi fans gør.

Der går ikke lang tid før jeg bestiller min første Lucas trøje. Den knægt er "the boss" og uden tvivl en værdifuld spiller i fremtidens Liverpool FC.
+1
Øster skrev:Jeg tror også mere og mere på Lucas.
Det har jeg gjort hele tiden.

Iøvrigt mener jeg ikke den første er til gult. Mens Torres bliver skadet for en endnu grovere takling, der ikke giver noget.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Hardy
Indlæg: 1080
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:46
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 59
Kontakt:

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Hardy » torsdag, 18. nov, 2010 09:43

Efter sigende spillede Lucas en brandkamp for Brasilien igår.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af AJ » fredag, 19. nov, 2010 08:08

Ligefrem en brandkamp vil jeg sige er i overkanten. Men en ganske fin indsats blev det da til. Jeg så gerne nogle mere risikofyldte afleveringer. Bolden var ofte alt for lang tid om at komme op til de forreste brasilianere, da den lige skulle ned og vende i midterforsvaret igen.

Øster

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Øster » søndag, 12. dec, 2010 12:01

Sælg Lucas

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Thommo » søndag, 12. dec, 2010 18:04

@øster kan du ikke fise over på et scum forum, hvis du udelukkende vil spamme :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Mugge » søndag, 12. dec, 2010 18:30

Thommo skrev:@øster kan du ikke fise over på et scum forum, hvis du udelukkende vil spamme :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Det er da muligt jeg ikke har opdaget du er blevet udpeget til Admin, men ellers syntes jeg da nok jeg skulle tage mig af det der.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Thommo » søndag, 12. dec, 2010 18:38

Hmm blev sgu bare træt af at læse det samme pis, i de første 10 indlæg jeg læste, da jeg kom herind, og så kom min mening til udtryk, det synes jeg ikke har noget med at lege Admin, synes jeg :dontknow:

Var endnu ikke stødt på dit indlæg til øster, da jeg skrev mit sure opstød.
Verden er smask fuld af hyklere....

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Callesen » torsdag, 03. feb, 2011 21:12

Tit når folk begynder på deres "Lucas bidrager ikke med noget, som helst bla bla bla" I kender resten af turen han får hver gang.
Så kommer jeg hver gang til at tænke på denne artikel,da det mere eller mindre beskriver Lucas´ rolle på Liverpool´s hold: http://www.zonalmarking.net/2010/07/30/ ... ield-role/

Han er muligvis ikke i Makele klassen, men han er stadig en utrolig vigtig brik på vores hold og sørge for, at mange af de offensive spillere kan tænke mere fremad end tilbage.

Brugeravatar
Guffi182
Indlæg: 2825
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:08
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 36

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Guffi182 » fredag, 04. feb, 2011 13:16

150 kampe for LFC er han oppe på. Tillykke Lucas :)
Billede

Fup

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Fup » fredag, 04. feb, 2011 13:28

Callesen skrev:Tit når folk begynder på deres "Lucas bidrager ikke med noget, som helst bla bla bla" I kender resten af turen han får hver gang.
Så kommer jeg hver gang til at tænke på denne artikel,da det mere eller mindre beskriver Lucas´ rolle på Liverpool´s hold: http://www.zonalmarking.net/2010/07/30/ ... ield-role/

Han er muligvis ikke i Makele klassen, men han er stadig en utrolig vigtig brik på vores hold og sørge for, at mange af de offensive spillere kan tænke mere fremad end tilbage.
Lucas får utrolig megen kritik og utrolig meget af den kritik er uforståelig for mig. Måske forventer "man" for meget af en brasilianer (og af en Liverpool-spiller) - det er jo næsten naturstridigt i visse menneskers opfattelse, hvis ikke en brasser kan få bolden til både at danse og recitere Shakespeare på én gang, men det er altså ikke alle brasilianere, der er benådet med et talent i Pele-klassen (og selv HAN kunne vist ikke få bolden til at lære Hamlet...). Samtidig er det osse et spørgsmål, hvad man kan tillade sig at forvente af boldkunst og artisteri af spillere i Lucas' position.

Som du skriver, så er han den spiller på holdet, der gør at andre kan tage sig af det offensive og alle store hold gennem tiden har altså haft brug for de her "skraldemænd" - folk som Jens Jørn Bertelsen, Bakero eller vores egen Souness og senere vel osse McMahon springer mig i øjnene som noget nær deres respektive holds absolutte nøglespillere, der bidrog med balancen på holdet.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. feb, 2011 12:41

Fup skrev: det er jo næsten naturstridigt i visse menneskers opfattelse, hvis ikke en brasser kan få bolden til både at danse og recitere Shakespeare på én gang, men det er altså ikke alle brasilianere, der er benådet med et talent i Pele-klassen (og selv HAN kunne vist ikke få bolden til at lære Hamlet...)
Nej, men det gik nu meget godt med Trold kan tæmmes ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Minus
Indlæg: 292
Tilmeldt: søndag, 17. jun, 2007 22:08
Geografisk sted: KBH
Alder: 37

Re: 21 - Lucas Leiva

Indlæg af Minus » mandag, 07. feb, 2011 15:33

http://www.skysports.com/opinion/story/ ... 82,00.html

god analyse af Lucas' kamp igår... Han må gerne fortsætte sin udvikling
Y.N.W.A

Besvar