37 - Martin Skrtel

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 21. apr, 2014 18:19

Hekkem skrev:Martin Skrtel har haft et par kiksere i denne sæson, men ikke nogen af den grad han tidligere har stået for. Tilmed har han tillagt sig evner i modstandernes felt. Tror faktisk at Andy Carroll har lært en del fra sig, da han var i klubben, hvor Skrtel har taget dette til sig. Han er blevet langt skarpere i modstandernes felt, hvor der tidligere næsten aldrig opstod farlige situationer når han var med fremme på vores dødbolde.

Her er den største forbedring.

Ellers mener jeg også han er begyndt at tage et langt større ansvar. Han er begyndt at kommunikere langt mere med sine medforsvarsspillere og giver dem en opsang, hvis de ikke udfører deres opgaver. Specielt huskes et par episoder med Mignolet, hvor Skrtel ikke ligefrem var glad for han hele tiden bliver på stregen.

I kampen går, er det også Skrtel der lige fortæller Mignolet at han skal tage sig sammen. Man ser også i langsom gengivelse, at Skrtel trækker sig, da han hører Mignolet kommer. Det er elendigt af Mignolet i situationen, men positivt at han trods alt kommer ud. Man skal lave fejl, for at blive bedre. En anden af nøglerne til Skrtels succes, lægger i hans boldomgang er blevet langt bedre og stabil. Man kan godt stole på han spiller bolden bedre opad banen. Her har Brendan Rodgers gjort sit arbejde rigtig godt på træningsbanen, men også mentalt med hele holdet og måske specielt Martin Skrtel. En anden ting, er at det har hjulpet for presset i opspillet, at Steven Gerrard har fået tillagt sig denne dybe playmaker rolle. Det har også medført til en større sikkerhed hos forsvaret generelt i opspillet.

Martin Skrtel har ikke altid været min foretrukne, men med de forbedringer og samt dét at han rent faktisk godt kan udvilke færdigheder i modstanderfeltet og i boldomgangen, har gjort sit til jeg ikke vil bytte ham med nogle. pt.

Han er blevet bedre og bedre, og nu en af favoritterne til en plads på sæsonens hold, for mit vedkommende.
Enig i at det har været en af hans gode sæsoner, men historien om hans tid i klubben har jo været, at en god sæson blev efterfulgt af en dårlig, der så igen blev efterfulgt af en god osv osv Det kan jo, ihf tildels, skyldes trænere, der er kommet og gået, men for mig vil Skrtel under alle omstændigheder være et spørgsmålstegn, indtil han har præsteret på højt niveau i flere sæsoner i træk.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Hekkem » mandag, 21. apr, 2014 20:39

ScouserTommy skrev:
Hekkem skrev:Martin Skrtel har haft et par kiksere i denne sæson, men ikke nogen af den grad han tidligere har stået for. Tilmed har han tillagt sig evner i modstandernes felt. Tror faktisk at Andy Carroll har lært en del fra sig, da han var i klubben, hvor Skrtel har taget dette til sig. Han er blevet langt skarpere i modstandernes felt, hvor der tidligere næsten aldrig opstod farlige situationer når han var med fremme på vores dødbolde.

Her er den største forbedring.

Ellers mener jeg også han er begyndt at tage et langt større ansvar. Han er begyndt at kommunikere langt mere med sine medforsvarsspillere og giver dem en opsang, hvis de ikke udfører deres opgaver. Specielt huskes et par episoder med Mignolet, hvor Skrtel ikke ligefrem var glad for han hele tiden bliver på stregen.

I kampen går, er det også Skrtel der lige fortæller Mignolet at han skal tage sig sammen. Man ser også i langsom gengivelse, at Skrtel trækker sig, da han hører Mignolet kommer. Det er elendigt af Mignolet i situationen, men positivt at han trods alt kommer ud. Man skal lave fejl, for at blive bedre. En anden af nøglerne til Skrtels succes, lægger i hans boldomgang er blevet langt bedre og stabil. Man kan godt stole på han spiller bolden bedre opad banen. Her har Brendan Rodgers gjort sit arbejde rigtig godt på træningsbanen, men også mentalt med hele holdet og måske specielt Martin Skrtel. En anden ting, er at det har hjulpet for presset i opspillet, at Steven Gerrard har fået tillagt sig denne dybe playmaker rolle. Det har også medført til en større sikkerhed hos forsvaret generelt i opspillet.

Martin Skrtel har ikke altid været min foretrukne, men med de forbedringer og samt dét at han rent faktisk godt kan udvilke færdigheder i modstanderfeltet og i boldomgangen, har gjort sit til jeg ikke vil bytte ham med nogle. pt.

Han er blevet bedre og bedre, og nu en af favoritterne til en plads på sæsonens hold, for mit vedkommende.
Enig i at det har været en af hans gode sæsoner, men historien om hans tid i klubben har jo været, at en god sæson blev efterfulgt af en dårlig, der så igen blev efterfulgt af en god osv osv Det kan jo, ihf tildels, skyldes trænere, der er kommet og gået, men for mig vil Skrtel under alle omstændigheder være et spørgsmålstegn, indtil han har præsteret på højt niveau i flere sæsoner i træk.
Godt jeg fik garderet mig med et 'pt' midt i det hele.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AJ » tirsdag, 22. apr, 2014 18:14

Husker stadig tydeligt Morten Bruuns tøre kommentar, da vi spillede mod Arsenal langt hen i marts måned 2012: "Martin Skrtel har ikke tabt en duel i år 2012"

8-)

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af nikand » onsdag, 23. apr, 2014 15:30

Skrtel er fantastisk i duelspillet. Han er faktisk verdensklasse, og jeg er enormt imponeret af Skrtels generelle forsvarsspil i denne sæson. En af grundpillerne i vores system.
We need a new Fowler...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Kelly » søndag, 11. maj, 2014 17:00

Skrtel afgør mesterskabet endeligt ved 3-3 målet sidst og et selvmål nu. Godt nok kæmpe nedtur.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Envue
Indlæg: 15
Tilmeldt: onsdag, 24. apr, 2013 10:34
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 33

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Envue » søndag, 11. maj, 2014 18:50

Ingen spillere på holdet har egenhændigt afgjort mesterskabet !!!

Vi kunne vel heller ikke være foruden Skertl's 7 sæsontræffere ??


En kæmpe sæson er afsluttet, og vi fortsætter næste år! #makeusdream

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Mads T. » søndag, 11. maj, 2014 19:48

Mesterskabet røg da vi tabte til Chelsea. Vi havde fortjent bedre i den kamp synes jeg, men Chelsea er et godt hold og alle kan tabe til dem. Se bare City som også tabte både ude og hjemme mod dem. De blev endda kørt over på hjemmebane.

APLFC
Indlæg: 334
Tilmeldt: søndag, 24. jan, 2010 10:09
Geografisk sted: Roskilde

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af APLFC » tirsdag, 21. okt, 2014 23:06

http://www.bbc.com/sport/0/football/296816

Skrtel på BBC's team of the weak

Jeg er noget overrasket, men jeg har ikke set alle PL kampe i denne runde, derfor ved jeg ikke om nogle har fortjent mere.

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 21. okt, 2014 23:10

APLFC skrev:http://www.bbc.com/sport/0/football/296816

Skrtel på BBC's team of the weak

Jeg er noget overrasket, men jeg har ikke set alle PL kampe i denne runde, derfor ved jeg ikke om nogle har fortjent mere.
"team of the weak" Lol vidste slet ikke, de også lavede den slags...

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. okt, 2014 06:46

Ha ha ha, det er klassse :laughin:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af RedRedRed » søndag, 11. jan, 2015 17:37



Hmm, ved jeg ikke lige hvad jeg skal synes om?!

Der er selvfølgelig ikke megen erfaring tilbage på holdet snart. Det kan jo være set i det lys, og så er det vel reelt set fornuftigt nok.

Hvis bare han ville lade være med, at få disse momentale hjerneblødninger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af Emmy » søndag, 11. jan, 2015 17:59

RedRedRed skrev:

Hmm, ved jeg ikke lige hvad jeg skal synes om?!

Der er selvfølgelig ikke megen erfaring tilbage på holdet snart. Det kan jo være set i det lys, og så er det vel reelt set fornuftigt nok.

Hvis bare han ville lade være med, at få disse momentale hjerneblødninger.
Et salg ville være bedre
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af JTN » mandag, 12. jan, 2015 11:43

Emmy skrev:
RedRedRed skrev:

Hmm, ved jeg ikke lige hvad jeg skal synes om?!

Der er selvfølgelig ikke megen erfaring tilbage på holdet snart. Det kan jo være set i det lys, og så er det vel reelt set fornuftigt nok.

Hvis bare han ville lade være med, at få disse momentale hjerneblødninger.
Et salg ville være bedre
Som det ser ud lige nu, vil jeg hellere beholde ham og sælge Lovren. Sidsnævnte har selvfølgelig alderen med sig og kan stadig nå at modbevise den skepsis, som hans spil har efterladt de fleste med, men jeg tvivler oprigtigt på det.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AndreasN » onsdag, 25. mar, 2015 14:29

Skrtel har som ventet fået tre spilledages karantæne... Han er ude mod Arsenal, Blackburn og Newcastle.
Liverpool Football Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 37 - Martin Skrtel

Indlæg af AJ » onsdag, 25. mar, 2015 14:34

AndreasN skrev:Skrtel har som ventet fået tre spilledages karantæne... Han er ude mod Arsenal, Blackburn og Newcastle.
Udover Arsenal så er det vel ikke de værste kampe at undvære Skrtel, hvis man endelig skal se positivt på det.

Jeg tror IKKE, at dette er tidspunktet at gå væk fra 3 mand i centerforsvaret. Når vi kun spiller med to i midten, så skal den ene være Skrtel. De andre føler jeg mig ikke tryg ved. Så til de næste tre kampe håber jeg på Can/Johnson-Lovren-Sakho.

Besvar