38 - Jon Flanagan

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

38 - Jon Flanagan

Indlæg af LFC_20 » fredag, 08. jul, 2011 15:12

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... w-contract

Mange gange tillykke til ham, med den nye kontrakt.

- fortjent, ovenpå nogle flotte kampe, efter han blev kastet for løverne. ;)

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af Skovdal » fredag, 08. jul, 2011 15:24

Rigtig flot, tillykke med kontrakten Flanno!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af Aarhus » fredag, 08. jul, 2011 15:24

Endnu en dejlig nyhed. Han viste lovende takter sidst på sæsonen, så han skal helt sikkert også nok kunne bidrage med noget i den kommende sæson. En super spændende spiller blandt de mange andre spændende unge spillere.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af athomsen » fredag, 08. jul, 2011 16:06

Glimrende

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 37

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af Scouzer » torsdag, 14. jul, 2011 13:17


Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af Balthazar » mandag, 03. okt, 2011 22:37

Jon Flanagan has been called up to the England U21 squad for the forthcoming Euro 2013 qualifiers in Iceland and Norway.

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... s-u21-call

Godt gået, Flanno :clap:
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af asger90 » fredag, 14. okt, 2011 03:44

Egentlig lidt syndt at troen på Flanagan blandt folk herinde på forum er totalt mistet efter EN dårlig halvleg mod Sunderland. Efter min overbevisning havde han før det præsteret syv en halv glimrende kampe i Premier League og faktisk endda imponeret. Rigtige mange har været ude mod lovprisninger af ham, men der skulle ikke mere end en halvleg til at vi nu kigger kritisk på ham.

Jeg er meget spændt på at hvad der kommer til at ske med Flanagan i den nærmeste fremitd

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af Thommo » fredag, 14. okt, 2011 04:31

asger90 skrev:Egentlig lidt syndt at troen på Flanagan blandt folk herinde på forum er totalt mistet efter EN dårlig halvleg mod Sunderland. Efter min overbevisning havde han før det præsteret syv en halv glimrende kampe i Premier League og faktisk endda imponeret. Rigtige mange har været ude mod lovprisninger af ham, men der skulle ikke mere end en halvleg til at vi nu kigger kritisk på ham.

Jeg er meget spændt på at hvad der kommer til at ske med Flanagan i den nærmeste fremitd
Aaaaah tror nu flertallet ser ham som en kommende stjerne, eller sub, meget i efter Sunder og X i fremtiden kamp trådende bliver skrevet i frustration. Flanno har gjort det superb, med disse udfald som netop sker for unge spillere, og vel egentlig også gamle spilllere dog med længere tidsrum mellem disse udfald.(Carra undtaget , men det er tabu så vi snakker ikke om, idet det så åbenbart ikke sker ;) )
Verden er smask fuld af hyklere....

asger90
Indlæg: 1027
Tilmeldt: lørdag, 16. jun, 2007 00:34

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af asger90 » fredag, 14. okt, 2011 13:53

Min pointe med at skrive var at det måske er meget muligt at Flanagan vil få en rolle i morgen. Nu kan jeg så se at alle mand er meldt klar, hvilket må inkludere Kelly og Johnson, hvor vi så må formode at en af de to starter kampen.

Jeg synes egentlig blot jeg har observeret at flere brugere har mistet troen på Flanagan, som en spiller der kan være behjælpelig for os lige netop nu. Og det er det jeg ikke kan forstå, da det som jeg skriver må være på baggrund af en en enkelt dårlig halvleg ud af 16 halvlege at folk har mistet den tro.

Min pointe er at jeg ville være helt og aldeles tryg ved at se Flanagan i nærmest enhver kamp også den i morgen. Især på hjemmebane hvor publikum bærer ham gennem kampen

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 25. mar, 2012 11:31

Vi må tage de meget få positive ting med, der er i øjeblikket og Flanagan synes jeg altså gør det godt igår. Forstår overhovedet ikke, hvorfor Carra nogensinde får spilletid på den højreback, når vi har så kvalificeret en mand som Flanagan, der er naturligt højreback til den position. Håber han får lidt mere spilletid i de resterende kampe og en masse i næste års Europa League.

Chris R.

Re: 38 - John Flanagan

Indlæg af Chris R. » søndag, 25. mar, 2012 13:53

Tom_Jorsal skrev:Vi må tage de meget få positive ting med, der er i øjeblikket og Flanagan synes jeg altså gør det godt igår. Forstår overhovedet ikke, hvorfor Carra nogensinde får spilletid på den højreback, når vi har så kvalificeret en mand som Flanagan, der er naturligt højreback til den position. Håber han får lidt mere spilletid i de resterende kampe og en masse i næste års Europa League.
100 % enig! Vil faktisk gå så langt som at sige, at jeg rater Flanagan højere som fremtidens mand på højrebacken end Kelly. Han har simpelthen bare mere speed og end hurtigere acceleration, ligesom han ikke virker til at være lige så hårdt ramt af skader.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3933
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 44
Kontakt:

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 13. mar, 2013 12:32

Taget i betragtning at han er blevet overhalet af både Kelly og Wisdom til at være RB backup, synes jeg han bør udlejes til en Championship-klub næste sæson. Han ville have godt af at prøve sig af som fast mand i en hel sæson.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 24. nov, 2013 12:55

Jeg så desværre ikke kampen igår, og er interesseret i at høre, hvordan Flanagan gjorde det. Er der nogen, der kan give en analyse af hans præstation? Er de mange mom-stemmer alle sympatistemmer (som jeg selv ofte giver) eller har han niveauet?

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af TomViolence » søndag, 24. nov, 2013 12:59

Tom_Jorsal skrev:Jeg så desværre ikke kampen igår, og er interesseret i at høre, hvordan Flanagan gjorde det. Er der nogen, der kan give en analyse af hans præstation? Er de mange mom-stemmer alle sympatistemmer (som jeg selv ofte giver) eller har han niveauet?
Jeg håber ikke, at folk giver sympatistemmer... Men jeg er overbevist om, at Flanos stemmer fra i går var 100 % legit. Han virker virkelig som en spiller, der kan sætte sig på en af backpladserne, hvis han spillede som i går eller som han gjorde mod Arsenal. Han læser spillet godt, han er modig, hans pasningsspil var næsten perfekt og han turde tage løbene med frem. Folk på Ludwigsen var ellevilde med hans præstation.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 38 - Jon Flanagan

Indlæg af AndreasN » søndag, 24. nov, 2013 16:52

Man kan vel korte det ned til: Well done, Flanagan. Well fucking done!
Liverpool Football Klopp

Besvar