Joao Carlos kan opleves i denne video. Han har nummer #8:liverpoolfc.tv skrev:Portuguese youngster joins Academy
Joao Carlos Teixeira will join Liverpool's Academy after the formalities of his transfer from Sporting Lisbon were completed.
The 19-year-old Portuguese youth international played and scored against the Reds earlier this season at Anfield in the NexGen series.
Joao Carlos Teixeira
- JudgeArdaStudge
Joao Carlos Teixeira
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Re: Joao Carlos Teixeira
Det bliver spændende at følge ham.Arda skrev:Joao Carlos kan opleves i denne video. Han har nummer #8:liverpoolfc.tv skrev:Portuguese youngster joins Academy
Joao Carlos Teixeira will join Liverpool's Academy after the formalities of his transfer from Sporting Lisbon were completed.
The 19-year-old Portuguese youth international played and scored against the Reds earlier this season at Anfield in the NexGen series.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Kelly skrev:Det bliver spændende at følge ham.Arda skrev:Joao Carlos kan opleves i denne video. Han har nummer #8:liverpoolfc.tv skrev:Portuguese youngster joins Academy
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg glæder mig til at se ham spille! Og med hans alder in mente burde der da også være udsigt til førsteholds fodbold i den nærmeste fremtid.
Off topic: Raheem Sterling ser også utrolig spændende ud i denne video.
Off topic: Raheem Sterling ser også utrolig spændende ud i denne video.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Har han spillet for reserverne? og hvordan er det eventuelt gået?
Anede ikke han var "signet" troede den røg i vasken
Spiller han ikke 10´er pladsen, eller har jeg taget fejl(igen
)

Spiller han ikke 10´er pladsen, eller har jeg taget fejl(igen

Verden er smask fuld af hyklere....
Han er desværre ude for resten af sæsonen! Fik en skade lige da han ankom. 

Collymore var bomben!
- JudgeArdaStudge
Godt, du gad vise dig herinde igen, Linde. Så blev jeg lige mindet om Fodboldparlamentet. Synes det har stået lidt stille, selvom jeg har været en trofast lytter - dine lidt, efter min mening, "farvede" meddebattører tiltrods. Godt at ha' dig tilbage, forhåbentlig stærkere end nogensinde, så du kan sætte dem lidt på plads.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Stupidity now - Insanaty later
Sådan son joao carlos spiller på u21 fortjener han sbart en chance på 1. Holdet. Kanon overblik hurtig godt spark og fysisk stærk spiller i forhold til sterling.
Sådan son joao carlos spiller på u21 fortjener han sbart en chance på 1. Holdet. Kanon overblik hurtig godt spark og fysisk stærk spiller i forhold til sterling.
- Bellamy_fever
Samlignet med Sterling, fortjener hele U21 samt U19 vel en chance ?Kelly skrev:Sådan son joao carlos spiller på u21 fortjener han sbart en chance på 1. Holdet. Kanon overblik hurtig godt spark og fysisk stærk spiller i forhold til sterling.
- pt. Syntes jeg ikke vi har 'overskuddet' til at tage ham ind, desværre .. Måske senere på sæsonen.
Lige nu skal der mere stabilitet på holdet, også for hand egen skyld.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Altid spændende med små hurtige og teknisk stærke spillere. Hvorfor han blev valgt foran Alberto eller Allen er jeg ikke klar over
We need a new Fowler...
Det er tre forskellige spillere, så det forstår jeg godt.nikand skrev:Altid spændende med små hurtige og teknisk stærke spillere. Hvorfor han blev valgt foran Alberto eller Allen er jeg ikke klar over
Forskellen på ham og Alberto er vel i virkeligheden ikke så stor?Alonso skrev:Det er tre forskellige spillere, så det forstår jeg godt.nikand skrev:Altid spændende med små hurtige og teknisk stærke spillere. Hvorfor han blev valgt foran Alberto eller Allen er jeg ikke klar over
Nu må jeg indrømme det er begrænset hvad jeg har set af begge spillere.
Men hvis ikke jeg tager fejl har de vel begge deres forcer i deres store overblik og for den gode aflevering?