29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Vest
Indlæg: 256
Tilmeldt: søndag, 26. aug, 2012 01:40
Alder: 27

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Vest » søndag, 09. dec, 2012 23:45

Status på Borini?

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Pede » søndag, 09. dec, 2012 23:57

Han forventes tilbage i midten af januar.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 19. dec, 2012 17:36

Jeg glæder mig faktisk til at han kommer tilbage. Der er et eller andet i ham, der gør at jeg tror på hans evner. Han har ikke haft den bedste start. Men synes europaleague kval kampen mod.... Gomel(?) viste hans målfarlighed. Han afslutter på ALT!
Tror han har så meget vilje for at bevise overfor fans hvad han kan, at det vil skinne igennem snart!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 19. dec, 2012 18:49

LFC-Aaby skrev:Jeg glæder mig faktisk til at han kommer tilbage. Der er et eller andet i ham, der gør at jeg tror på hans evner. Han har ikke haft den bedste start. Men synes europaleague kval kampen mod.... Gomel(?) viste hans målfarlighed. Han afslutter på ALT!
Tror han har så meget vilje for at bevise overfor fans hvad han kan, at det vil skinne igennem snart!
Jeg håber han bliver til noget. Men har ikke den store tro på det desværre.

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Bojangles » onsdag, 19. dec, 2012 21:06

Jeg mener klart at Borini er den der læser spillet aller bedst i klubben. Han er simpelthen genial til at finde de rigtige løb og komme i en fri position.

Desværre har hans førsteberøringer ikke kunne leve op til det, og de chancer han er kommet frem til er ofte endt i sandet, fordi han ikke får kontrol over bolden med det samme. Det er dog noget der nemt kan styrkes, hvorimod den spilforståelse han har er langt sværere at lære.
Jeg har ingen forventning om at han kommer tilbage og redder os og overstråler alt og alle, men jeg har stor tillid til at han nok skal blive en god spiller for os - han skal bare ikke være 100% fast spiller endnu. Det er han ikke klar til.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarhus » torsdag, 20. dec, 2012 10:56

Jeg glæder mig på en måde til, at han kommer tilbage. Jeg har et spinkelt, optimistisk håb om, at han virker som en forfriskende forstærkning i januar, som laver et par afgørende mål for os.

Jeg er vild med hans attitude og dybdeløb. Han har helt klart potentiale til tage over efter Maxis dybdeløb, som altid var en klasse for sig.

kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af kristiank » tirsdag, 25. dec, 2012 19:14

LFC Transfer Speculation skriver på deres facebook side, at Borini forventes tilbage i træning imorgen.
Super nyhed at få her dagen efter jul. Jeg kan næsten ikke vente til han er tilbage. Den periode han havde inden han var skadet var ikke god, men tænk på at det var der hele holdet spillede skidt. Jeg tror fortsat på ham.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Mads T. » tirsdag, 25. dec, 2012 20:24

Han bliver som en ny signing når han er tilbage omkring førsteholdet. Er også meget positiv omkring Borinis fremtid.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Mads T. » onsdag, 06. feb, 2013 22:33

Borini scorede kampens eneste mål, da Italiens u21 slog Tysklands ditto i dag. Håber det kan give et skud selvtillid.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Kelly » torsdag, 07. feb, 2013 09:19

Fabio Borini fra Liverpool til Fiorentina
Kilde: Corriere della Sera
Sandsynlighed: Over middel
Note: Ifølge avisens oplysninger er parterne i fremskredne forhandlinger om en handel til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af TomViolence » torsdag, 07. feb, 2013 10:02

Kelly skrev:Fabio Borini fra Liverpool til Fiorentina
Kilde: Corriere della Sera
Sandsynlighed: Over middel
Note: Ifølge avisens oplysninger er parterne i fremskredne forhandlinger om en handel til sommer.
Det ville simpelthen ikke give mening. Borini er BRs mand. Selvfølgelig hvis der er sket noget bag scenerne..?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 07. feb, 2013 11:59

TomViolence skrev:
Kelly skrev:Fabio Borini fra Liverpool til Fiorentina
Kilde: Corriere della Sera
Sandsynlighed: Over middel
Note: Ifølge avisens oplysninger er parterne i fremskredne forhandlinger om en handel til sommer.
Det ville simpelthen ikke give mening. Borini er BRs mand. Selvfølgelig hvis der er sket noget bag scenerne..?
Lad os håbe det er som del, af en Jovetic handel...

Borini ud - Jovetic ind :clap:

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » torsdag, 07. feb, 2013 12:02

Oomph242 skrev:
TomViolence skrev:
Kelly skrev:Fabio Borini fra Liverpool til Fiorentina
Kilde: Corriere della Sera
Sandsynlighed: Over middel
Note: Ifølge avisens oplysninger er parterne i fremskredne forhandlinger om en handel til sommer.
Det ville simpelthen ikke give mening. Borini er BRs mand. Selvfølgelig hvis der er sket noget bag scenerne..?
Lad os håbe det er som del, af en Jovetic handel...
Hvad med: Lad os håbe, at det er en and.

Borini har haft otte måneder (hvoraf han har været ude med en skade i tre af dem) til at bevise sit værd, og flere har allerede afskrevet ham. Skal vi ikke lige give lidt mere albuerum til en knægt på 21 år?

Når det er sagt, så skal Jovetic da være velkommen.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af TomViolence » torsdag, 07. feb, 2013 14:07

Jovetic er en dejlig tanke (især når vi, iflg. Benitez, kunne have købt ham men klubbens ledelse sagde nej tak.....), men tvivler at han tager til Liverpool, når Mancini har udtalt i pressen at han er ude efter ham.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 07. feb, 2013 17:14

Aarde skrev:
Oomph242 skrev:
TomViolence skrev:
Kelly skrev:Fabio Borini fra Liverpool til Fiorentina
Kilde: Corriere della Sera
Sandsynlighed: Over middel
Note: Ifølge avisens oplysninger er parterne i fremskredne forhandlinger om en handel til sommer.
Det ville simpelthen ikke give mening. Borini er BRs mand. Selvfølgelig hvis der er sket noget bag scenerne..?
Lad os håbe det er som del, af en Jovetic handel...
Hvad med: Lad os håbe, at det er en and.

Borini har haft otte måneder (hvoraf han har været ude med en skade i tre af dem) til at bevise sit værd, og flere har allerede afskrevet ham. Skal vi ikke lige give lidt mere albuerum til en knægt på 21 år?

Når det er sagt, så skal Jovetic da være velkommen.
Selvfølgelig skal den unge mand have en chance. Men jeg kan desværre bare ikke rigtigt se, hvad det er han kan. Han er ikke særligt hurtig, han har ikke en særlig godt teknik, han har ikke en særlig god første berøring, han virker ikke som en fighter imo..

Han placere sig ok og har nogle ok løb det er det.

Hvis nogle kan belyse hans potentiale for mig, er jeg åben for et meningsskift om at han er £11m værd.

Besvar