29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af AJ » torsdag, 07. feb, 2013 19:51

Om han er £11m værd er jo ligegyldigt nu.

Oomph242
Indlæg: 5677
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 07. feb, 2013 20:24

AJ skrev:Om han er £11m værd er jo ligegyldigt nu.
Ja hvis han beholdes er det vel.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 8894
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:58
Geografisk sted: København
Alder: 36

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Callesen » torsdag, 07. feb, 2013 21:44

Oomph242 skrev:
Selvfølgelig skal den unge mand have en chance. Men jeg kan desværre bare ikke rigtigt se, hvad det er han kan. Han er ikke særligt hurtig, han har ikke en særlig godt teknik, han har ikke en særlig god første berøring, han virker ikke som en fighter imo..

Han placere sig ok og har nogle ok løb det er det.

Hvis nogle kan belyse hans potentiale for mig, er jeg åben for et meningsskift om at han er £11m værd.
Jeg synes nu Borini i manu kampen kom ind og gjorde Suarez og Sturridge ekstra gode. Han var hele tiden spilbar og fandt en af de to i rummet mellem forsvar og angreb utroligt ofte taget i betragtning af den korte tid han fik på banen.
Hans indhop blev knap så bemærket pga Sturridge var så god da han kom ind.
Hvis det er noget af det han kan bidrage med fremadrettet så er jeg bestemt fortrøstningsfuld overfor hans fremtid i klubben.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Alonso » mandag, 11. feb, 2013 00:28

Fabio Borini har noget af det samme som Jamie Carragher, Martin Kelly og Lucas Leiva. Ingen har nogensinde påstået at de er gudsbenådede fodboldspillere, men du ved at de hver eneste dag leverer en dedikeret indsats og arbejder på at blive bedre. Måske er Borini ikke noget stort aktiv her og nu, måske bliver han det aldrig, men han holder de andre i ilden ved at arbejde stenhårdt til træning.

Alle hold der vinder over en lang periode er bygget op omkring den slags typer. Det var de spillere der ville løbe igennem ild og vand (og en murstensvæg) for en vis hr. Shankly og som stadig var i stand til at løbe en ekstra meter bagefter. Hyld disse spillere.

De og den kultur er grunden til at jeg elsker engelsk fodbold, frem for den spanske. A working class hero is something to be.

Brugeravatar
zalcos
Indlæg: 2465
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 07:04
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af zalcos » mandag, 18. feb, 2013 11:20

Jeg så gerne at fansene, der kommer på Anfield vil give Borini en god omgang støtte. For eksempel med en klapsalve i det 30. spilleminut 29'xx. Jeg mener ikke, at det kun er Lucas, der fortjener en opbakning fremfor forglemmelse i et langt og slemt skadesforløb. Borini er Liverpoolspiller, det samme er Kelly, og jeg så gerne at vi viser os fra vores gode side i disse situationer.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Tom_Jorsal » tirsdag, 19. feb, 2013 15:49

http://www.teamtalk.com/premier-league/ ... bio-Borini

underlig timing for det her rygte...

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af rnh » tirsdag, 19. feb, 2013 16:31

Og et mere.
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-spids- ... Fiorentina
Hvis vi kan få penge for ham siger jeg sælg og køb en lidt mere erfaren angriber.
Mener dog ikke at Borini ikke kan vise sig at blive en dygtig angriber men vi har bare lidt for mange unge spiller i truppen.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » tirsdag, 19. feb, 2013 16:54

rnh skrev:Og et mere.
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-spids- ... Fiorentina
Hvis vi kan få penge for ham siger jeg sælg og køb en lidt mere erfaren angriber.
Mener dog ikke at Borini ikke kan vise sig at blive en dygtig angriber men vi har bare lidt for mange unge spiller i truppen.
Det er det samme rygte som Tom_Jorsal's, blot citeret af bold.dk - husk på, at de danske fodboldsites i 99% af tilfældende blot viderebringer, hvad der står i de større medier. Desuden er Italienske klubbers præsidenter og sportsdirektører de eneste personer i fodboldverdenen, der spreder mere sladder end agenter. De snakker om alt i nord, syd, øst og vest, og der viser sig som regel at være hold i omkring 1,5% af de spillerinteresser, transferplaner og øvrige vrøvlehistorier, de plaprer løs om.

Jeg synes ikke, at det at vi har mange unge spillere i truppen, kan være et argument for at sælge ud af dem. Vi skal derimod supplere dem med nogle erfarne navne, så der ikke ligger for stort pres på dem, mens de udvikler sig. Som du selv nævner, kan Borini blive en rigtigt dygtig angriber, hvis blot han får tid til at vokse med opgaven. Det kan man ikke just sige, at han har fået endnu, hans skader og begrænsede spilletid taget i betragtning.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af rnh » tirsdag, 19. feb, 2013 21:03

Aarde skrev:
rnh skrev:Og et mere.
http://www.bold.dk/nyt/Liverpool-spids- ... Fiorentina
Hvis vi kan få penge for ham siger jeg sælg og køb en lidt mere erfaren angriber.
Mener dog ikke at Borini ikke kan vise sig at blive en dygtig angriber men vi har bare lidt for mange unge spiller i truppen.
Det er det samme rygte som Tom_Jorsal's, blot citeret af bold.dk - husk på, at de danske fodboldsites i 99% af tilfældende blot viderebringer, hvad der står i de større medier. Desuden er Italienske klubbers præsidenter og sportsdirektører de eneste personer i fodboldverdenen, der spreder mere sladder end agenter. De snakker om alt i nord, syd, øst og vest, og der viser sig som regel at være hold i omkring 1,5% af de spillerinteresser, transferplaner og øvrige vrøvlehistorier, de plaprer løs om.

Jeg synes ikke, at det at vi har mange unge spillere i truppen, kan være et argument for at sælge ud af dem. Vi skal derimod supplere dem med nogle erfarne navne, så der ikke ligger for stort pres på dem, mens de udvikler sig. Som du selv nævner, kan Borini blive en rigtigt dygtig angriber, hvis blot han får tid til at vokse med opgaven. Det kan man ikke just sige, at han har fået endnu, hans skader og
begrænsede spilletid taget i betragtning.
Er enig i det du skriver, men jeg tror bare at vi skal af med nogen før vi får noget ind og mener at Borini godt kunne være en af dem. ( kunne også være på leje )

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 20. feb, 2013 16:27

Kan vi få det, vi betalte for ham i sommer, så synes jeg bare, at vi skal få skudt ham afsted. Jeg synes slet ikke, at han passer ind i Rodgers' filosofi med teknisk dygtige spillere.

Borini lader mere til at være en Kuyt light. Tvivlsom teknik, men han løber og løber.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » onsdag, 20. feb, 2013 17:46

Aggerdoo skrev:Kan vi få det, vi betalte for ham i sommer, så synes jeg bare, at vi skal få skudt ham afsted. Jeg synes slet ikke, at han passer ind i Rodgers' filosofi med teknisk dygtige spillere.

Borini lader mere til at være en Kuyt light. Tvivlsom teknik, men han løber og løber.
Hvordan man kan komme med sådan et statement om en spiller, der er 21 år og har spillet 9 kampe (ifølge wiki), det forstår jeg simpelthen ikke. Fair nok hvis man ikke ser potentialet (hvis han kan spille som Kuyt mener jeg nu det er positivt ;) ), men at kræve ham på porten og påstå at han ikke passer ind i Rodgers system, dét forstår jeg ikke. Det tog Downing halvandet år at præstere for os, og han er i sin bedste alder. Giv nu lige manden en chance.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Skovdal » onsdag, 20. feb, 2013 19:28

Surf skrev:
Aggerdoo skrev:Kan vi få det, vi betalte for ham i sommer, så synes jeg bare, at vi skal få skudt ham afsted. Jeg synes slet ikke, at han passer ind i Rodgers' filosofi med teknisk dygtige spillere.

Borini lader mere til at være en Kuyt light. Tvivlsom teknik, men han løber og løber.
Hvordan man kan komme med sådan et statement om en spiller, der er 21 år og har spillet 9 kampe (ifølge wiki), det forstår jeg simpelthen ikke. Fair nok hvis man ikke ser potentialet (hvis han kan spille som Kuyt mener jeg nu det er positivt ;) ), men at kræve ham på porten og påstå at han ikke passer ind i Rodgers system, dét forstår jeg ikke. Det tog Downing halvandet år at præstere for os, og han er i sin bedste alder. Giv nu lige manden en chance.

Må nu erklære mig enig med Aggerdoo, jeg synes ikke Borini ligner en mand der bliver fast starter hos os i fremtiden.

Tænker også hver gang jeg ser ham at han er en ny Kuyt. Tvivler på Kuyt ville få ret mange startere hos BR, andet end som central angriber i en 4-3-3.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 12. mar, 2013 14:49

Premier League Owl har dømt ham til sæsonens 4. dårligste PL-indkøb med denne kommentar:

"Borini has spent the vast majority of the season injured, but that’s not why he’s here. £10m is a lot of money for someone who is destined never to be good enough to hold a first-team place at Anfield, and who lacks the talent to perform above mid-table level. The signings of Philippe Coutinho and Daniel Sturridge have rendered him obsolete, but at the same time they also emphasise what a bizarre waste of a transfer budget Borini was. Never a first-choice through the middle, now unlikely ever to see many minutes out-wide; don’t hurry back from injury."

Jeg ved ikke om jeg er helt enig i deres påstande, der kan trods alt ske meget med en 21-årig spiller endnu, og Borini har da vist noget talent. Men ja, £10M var måske lidt rigeligt for ham.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » tirsdag, 12. mar, 2013 14:54

Det var da en håbløst unuanceret og helt ubrugelig nedsabling af en spiller, hvis reelle niveau overhovedet ikke er til at bedømme endnu. Jeg mener bestemt, at vi kan få en brugbar spiller ud af Borini - han har utvivlsomt kvaliteter, der godt kan gavne os fremadrettet.

Min mening er uddybet her: http://lfc-danmark.dk/fabio-borini-the-system-player/

sjampen
Indlæg: 1740
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Sv: 29 - Fabio Borini

Indlæg af sjampen » tirsdag, 12. mar, 2013 15:02

Aarde skrev:Det var da en håbløst ubrugelig nedsabling af en spiller, hvis reelle niveau overhovedet ikke er til at bedømme endnu.
Enig. Dirk Kuyt og Park Ji Sung var muligvis heller ikke drømmespillerene til at "hold a first-team place", men begge spillere har vist at de kan have stor indflydelse på tophold, måske ikke på kamp basis, men på sæsonbasis. Hvor mange gange har vi kunne lukke en returkamp ned pga. Kuyts defensive arbejdsiver og hans konstante jagt efter det udebane mål som lukkede kampen. Så vidt jeg husker har der også været en del CL kampe hvor Park var foretrukket for en masse af Scums highlight venlige ballerinaer.

Kan Borini udvikle samme kyniske koldblodighed som Kuyt? Kan han holde dampen oppe så længe som Kuyt? Lets find out. Borini arbejder stenhårdt, kan han vende sig til PL er han vel ikke langt fra Kuyt teknisk og med erfaringen kan vi så håbe han får samme fremragende fodboldhjerne som den flyvende hollænder.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar