29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » søndag, 15. jul, 2012 02:15

Nu må vi lige have samlet trådene og få givet knægten sin egen spillertråd.

Billede

Fabio Borini
Født: 29/03-1991 (21 år)
Højde: 178cm
Vægt: 73kg

2007–2011: Chelsea (3 kampe, 0 mål)
-> 2011: Tre måneders lejeophold hos Swansea (9 kampe, 6 mål)
2011–2012: Roma (26 kampe, 10 mål)

Fuld karriere (ungdoms- og reserveholdskampe inkluderet): 90 kampe, 39 mål

Note: Borinis 10 mål for Roma var spredt ud over sammenlagt 1744 spilleminutter - han scorede altså i snit et mål pr. 174 minutter (ca. et mål hver anden fulde kamp) og omsatte knap 19% af sine forsøg til mål. Ikke helt ringe af en 21-årig newcomer, der har spenderet størstedelen af sin tid som inside forward med udgangspunkt i enten højre eller venstre side (14 ligaoptrædender blev det til i den rolle - kun seks som centerforward).
Hvis de mange Inzaghi-sammenligninger og de åbenlyse Kuyt-ligheder kommer til at karakterisere hans karriere fremover, så vil vi få en frygtindgydende spiller at se i fremtiden. Fingers crossed.

Gafferen om Borini:



Og Borini selv:



In action:



Mere læsning:

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... bio-borini
http://blogs.thescore.com/footyblog/201 ... e-at-roma/
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... at-1139607
http://www.eplindex.com/16381/liverpool ... lysis.html

Under alle omstændigheder velkommen, Fabio, til den bedste klub du nogensinde kommer til at spille for. Må du få en heldigere skadeshistorik end din LFC-navnebror, og må du yde et mere bemærkelsesværdigt bidrag til holdet end dine tidligere LFC-landsmænd. Der skal jo heldigvis ikke så meget til!

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af DaBonks » søndag, 15. jul, 2012 04:29

Jeg har læst de links du har lagt på første post, men jeg har også ferie og har virkelig gået i dybden med Borinis spillertype og personlighed. Props for en god start på tråden med masser af info for de der ikke er så meget inde i handlen.

:army7:
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 15. jul, 2012 06:57

Han lyder absolut som en gut, vi kan få rigtig megen glæde af. Du skriver, at han omsætter 19% af sine scoringsforsøg i mål, og taget i betragtning, at vi i sidste sæson som hold omsatte under 10% af forsøgene (som det dårligste i PrL), så vil Borini ene mand, hvis han kan holde kadencen, kunne forbedre vores statistik på det felt betydeligt. Hvis en Luis Suarez havde holdt samme frekvens sidste år, havde han scoret RIGTIG mange mål, og Borini´s 19% sættes endda i relief af, at han har spillet flere forskellige positioner og - formentlig da - ofte fungeret som indhopper. Det tyder på, at han er en mand med en målnæse ud over det sædvanlige.
Under alle omstændigheder velkommen, Fabio, til den bedste klub du nogensinde kommer til at spille for. Må du få en heldigere skadeshistorik end din LFC-navnebror, og må du yde et mere bemærkelsesværdigt bidrag til holdet end dine tidligere LFC-landsmænd. Der skal jo heldigvis ikke så meget til!
Jeg ville nu sige "desværre"... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13666
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 15. jul, 2012 09:42

Jeg har set ham enkelte gange, og han har energi-niveau ala Kuyts. Jeg tror han bliver en gevinst, og at vi køber ham, fortæller at vi ville lægge et højt pres på modstanderen. Ham og Suarez arbejder hårdt og presser boldholderen højt på banen. Han er en type der behersker oppres - og det glemmes lidt i de forskellige beskrivelser af ham.

Han kan spille alle offensive pladser, og han er dermed en fleksibel type, og jeg tror han ville få meget spilletid i denne sæson - på forskellige pladser. Jeg glæder mig til at se ham.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » søndag, 15. jul, 2012 13:02

DaBonks skrev:Jeg har læst de links du har lagt på første post, men jeg har også ferie og har virkelig gået i dybden med Borinis spillertype og personlighed. Props for en god start på tråden med masser af info for de der ikke er så meget inde i handlen.

:army7:
Som du selv nævner, så har det meste af indholdet været oppe at vende i andre, så det tog heldigvis ikke mange minutter lige at smække det sammen. But thanks anyway :alcohol:

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Kelly » søndag, 15. jul, 2012 13:04

Aarde skrev:Nu må vi lige have samlet trådene og få givet knægten sin egen spillertråd.

Billede

Fabio Borini
Født: 29/03-1991 (21 år)
Højde: 178cm
Vægt: 73kg

2007–2011: Chelsea (3 kampe, 0 mål)
-> 2011: Tre måneders lejeophold hos Swansea (9 kampe, 6 mål)
2011–2012: Roma (26 kampe, 10 mål)

Fuld karriere (ungdoms- og reserveholdskampe inkluderet): 90 kampe, 39 mål

Note: Borinis 10 mål for Roma var spredt ud over sammenlagt 1744 spilleminutter - han scorede altså i snit et mål pr. 174 minutter (ca. et mål hver anden fulde kamp) og omsatte knap 19% af sine forsøg til mål. Ikke helt ringe af en 21-årig newcomer, der har spenderet størstedelen af sin tid som inside forward med udgangspunkt i enten højre eller venstre side (14 ligaoptrædender blev det til i den rolle - kun seks som centerforward).
Hvis de mange Inzaghi-sammenligninger og de åbenlyse Kuyt-ligheder kommer til at karakterisere hans karriere fremover, så vil vi få en frygtindgydende spiller at se i fremtiden. Fingers crossed.

Gafferen om Borini:



Og Borini selv:



In action:



Mere læsning:

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... bio-borini
http://blogs.thescore.com/footyblog/201 ... e-at-roma/
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... at-1139607
http://www.eplindex.com/16381/liverpool ... lysis.html

Under alle omstændigheder velkommen, Fabio, til den bedste klub du nogensinde kommer til at spille for. Må du få en heldigere skadeshistorik end din LFC-navnebror, og må du yde et mere bemærkelsesværdigt bidrag til holdet end dine tidligere LFC-landsmænd. Der skal jo heldigvis ikke så meget til!
Er han højre eller venstrebenet. Jeg ser ham ikke som en erstatning for nogen, men som en fremtidens mand. Kuyt og Maxi var ikke rigtige kanter. Jeg håber stadig de henter et par lynhurtige kanter ind for dem. Cole er heller ikke en klassisk kant.

I øvrigt Aqua er skadet igen igen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2112
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 15. jul, 2012 14:07

Jeg håber han bliver en spiller, der laver PL-10 kasser pr. sæson. Suarez og Carroll må have større ansvar på den front - og leve op til dem i år.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » søndag, 15. jul, 2012 14:22

Kelly skrev:I øvrigt Aqua er skadet igen igen.
Hvor har du det fra?

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » søndag, 15. jul, 2012 16:06

Aarde skrev:
Kelly skrev:I øvrigt Aqua er skadet igen igen.
Hvor har du det fra?
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=33587&zone=1
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » søndag, 15. jul, 2012 16:11

Surf skrev:
Aarde skrev:
Kelly skrev:I øvrigt Aqua er skadet igen igen.
Hvor har du det fra?
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=33587&zone=1
Ja det kan man jo desværre ikke just sige kommer som en overraskelse :doh1:

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Surf » søndag, 15. jul, 2012 20:21

Aarde skrev:
Surf skrev:
Aarde skrev:
Kelly skrev:I øvrigt Aqua er skadet igen igen.
Hvor har du det fra?
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=33587&zone=1
Ja det kan man jo desværre ikke just sige kommer som en overraskelse :doh1:
Nej, men lad os håbe den ikke er så slem.

Jeg håber at Borinis tilgang kan hjælpe Aquilani til at falde bedre til, og forhåbentlig kan vi bruge ham i denne her sæson.

For at holde os lidt til topic, synes jeg at Borini virker som en spændende spiller, og jeg glæder mig til at se ham kæmpe i den flotte, røde trøje.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hekkem » mandag, 27. aug, 2012 15:43

Fabio Borini = Dirk Kuyt version 2.

De fleste der har fulgt lidt med i mine beretninger omkring, hvad jeg mener om Dirk Kuyt, kan måske se hvad jeg mener :)

Alt i alt, to rigtig gode signings i Joe Allan og Fabio Borini (indtil nu). Fabio Borini skylder måske et par mål, men elsker hans arbejdsiver og lyst til hele tiden være med og være gældende.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5545
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 27. aug, 2012 16:45

Hekkem skrev:Fabio Borini = Dirk Kuyt version 2.

De fleste der har fulgt lidt med i mine beretninger omkring, hvad jeg mener om Dirk Kuyt, kan måske se hvad jeg mener :)

Alt i alt, to rigtig gode signings i Joe Allan og Fabio Borini (indtil nu). Fabio Borini skylder måske et par mål, men elsker hans arbejdsiver og lyst til hele tiden være med og være gældende.
Ja, Borini skal have en reel chance inden folk herinde begynder at slagte ham. I den forbindelse er det nok relevant igen at henlede opmærksomheden på Kellys statistik fra længere nede i tråden:
Fabio Borini
Født: 29/03-1991 (21 år)
Højde: 178cm
Vægt: 73kg

2007–2011: Chelsea (3 kampe, 0 mål)
-> 2011: Tre måneders lejeophold hos Swansea (9 kampe, 6 mål)
2011–2012: Roma (26 kampe, 10 mål)

Fuld karriere (ungdoms- og reserveholdskampe inkluderet): 90 kampe, 39 mål

Note: Borinis 10 mål for Roma var spredt ud over sammenlagt 1744 spilleminutter - han scorede altså i snit et mål pr. 174 minutter (ca. et mål hver anden fulde kamp) og omsatte knap 19% af sine forsøg til mål.
Jeg tror på ham. Det er et spm om tid før han begynder at garne regelmæssigt. Når han kan score så stabilt for Swansea og Roma kan han også for os, han skal blot have nogle fornuftige bolde at arbejde med.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 27. aug, 2012 17:46

Jeg er ikke helt overbevist endnu, men potentialet er der, og hans egenskaber giver perfekt mening i forhold til det taktiske setup.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Thommo » fredag, 31. aug, 2012 22:42

Sikke da et pres på hans skuldre, Suarez er ikke mål scorer, så nu er der et pisse skud i bøssen. Borini SKAL levere, HVER kamp, og må ikke blive skadet eller få karantæne, og dernæst skal han score minimum hver 2. kamp. Sådan lader landet til at ligge, kort før lukketid
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar