29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2130
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Redtothebone » fredag, 29. aug, 2014 10:33

Jeg synes det er helt fint at beholde ham som 4 angriber, hvis vi løbe ind i skader eller karantæner så kan vi hurtigt blive tyndt besat med kun Sturridge, Balotelli og Lambert i truppen som decidere angribere. Vi skal spille mange kampe i år, og han kan både spille på toppen og på begge kanter, og det jeg så af ham sidste år for Sunderland, så udstålede han virkelig vilje og spilleglæde, jeg tror han kan være en super joker at have i truppen.
YNWA

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 02. sep, 2014 13:25

Billede

Det er helt fint, at Borini er lykkelig for, at transfervinduet er ovre, da han - ligegyldigt grunden - ikke havde lyst til at forlade Merseyside til fordel for QPR eller Sunderland. Fair nok.

Men spørgsmålet er, om ovenstående svada er den rigtige måde at gribe den lettelse an på? Jeg synes ikke, det ser for godt ud.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 02. sep, 2014 13:36

Rasmus skrev:
Det er helt fint, at Borini er lykkelig for, at transfervinduet er ovre, da han - ligegyldigt grunden - ikke havde lyst til at forlade Merseyside til fordel for QPR eller Sunderland. Fair nok.

Men spørgsmålet er, om ovenstående svada er den rigtige måde at gribe den lettelse an på? Jeg synes ikke, det ser for godt ud.
Kan ikke se billedet :(
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Pede
Indlæg: 2292
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:05
Geografisk sted: Aalborg

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Pede » tirsdag, 02. sep, 2014 13:44




Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 02. sep, 2014 13:53

Kan han lave en 'Henderson' så er det også ok for mig. Hvem vil dog også frivilligt forlade Liverpool? Jeg ville i hvert fald ikke.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Rasmus » tirsdag, 02. sep, 2014 13:54

Det er ovenstående, Hekkem.

(og det har du i øvrigt ret i. Det er bare bedst at holde det internt)
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af mawope » tirsdag, 02. sep, 2014 14:05

Rasmus skrev:Det er bare bedst at holde det internt
Så kunne man vel ligeledes sige, klubben skulle have sikret, det ikke blev offentligt kendt, at vi havde accepteret tilbud fra både Sunderland og QPR? Noget kunne tyde på, manden har følt et pres, som han nu har brug for at lukke lidt luft ud om. At en spiller så brændende ønsker at blive og kæmpe sin chance for os - trods større indtjeningsmuligheder andre steder - bør vi vel have lidt respekt for?

Brugeravatar
LarsB
Indlæg: 363
Tilmeldt: onsdag, 19. nov, 2008 17:12
Geografisk sted: Hareskoven
Alder: 53

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LarsB » tirsdag, 02. sep, 2014 14:17

mawope skrev:
Rasmus skrev:Det er bare bedst at holde det internt
Så kunne man vel ligeledes sige, klubben skulle have sikret, det ikke blev offentligt kendt, at vi havde accepteret tilbud fra både Sunderland og QPR? Noget kunne tyde på, manden har følt et pres, som han nu har brug for at lukke lidt luft ud om. At en spiller så brændende ønsker at blive og kæmpe sin chance for os - trods større indtjeningsmuligheder andre steder - bør vi vel have lidt respekt for?
Ja det bør vi, og det har jeg også. Er også enig med Redtothebone om, at det er fint at have ham som 4. valg til alle de kampe der kommer, men...............14mil ned i kassen for ham lød bare som en no-brainer, og noget som vi til hver en tid skulle gå efter. Jeg vil umiddelbart mene listen over mindst-lige-så-gode spillere til ca. den halve pris er lang.
Der findes 3 slags mennesker; dem der kan tælle og dem der ikke kan tælle.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af thefugle » tirsdag, 02. sep, 2014 14:30

LarsB skrev:
mawope skrev:
Rasmus skrev:Det er bare bedst at holde det internt
Så kunne man vel ligeledes sige, klubben skulle have sikret, det ikke blev offentligt kendt, at vi havde accepteret tilbud fra både Sunderland og QPR? Noget kunne tyde på, manden har følt et pres, som han nu har brug for at lukke lidt luft ud om. At en spiller så brændende ønsker at blive og kæmpe sin chance for os - trods større indtjeningsmuligheder andre steder - bør vi vel have lidt respekt for?
Ja det bør vi, og det har jeg også. Er også enig med Redtothebone om, at det er fint at have ham som 4. valg til alle de kampe der kommer, men...............14mil ned i kassen for ham lød bare som en no-brainer, og noget som vi til hver en tid skulle gå efter. Jeg vil umiddelbart mene listen over mindst-lige-så-gode spillere til ca. den halve pris er lang.
Trods større indtjeningsmuligheder? Nu overdrev han jo helt vildt ved at bede om 90k i ugen hos QPR.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 02. sep, 2014 14:38

thefugle skrev:
LarsB skrev:
mawope skrev:
Rasmus skrev:Det er bare bedst at holde det internt
Så kunne man vel ligeledes sige, klubben skulle have sikret, det ikke blev offentligt kendt, at vi havde accepteret tilbud fra både Sunderland og QPR? Noget kunne tyde på, manden har følt et pres, som han nu har brug for at lukke lidt luft ud om. At en spiller så brændende ønsker at blive og kæmpe sin chance for os - trods større indtjeningsmuligheder andre steder - bør vi vel have lidt respekt for?
Ja det bør vi, og det har jeg også. Er også enig med Redtothebone om, at det er fint at have ham som 4. valg til alle de kampe der kommer, men...............14mil ned i kassen for ham lød bare som en no-brainer, og noget som vi til hver en tid skulle gå efter. Jeg vil umiddelbart mene listen over mindst-lige-så-gode spillere til ca. den halve pris er lang.
Trods større indtjeningsmuligheder? Nu overdrev han jo helt vildt ved at bede om 90k i ugen hos QPR.
Ja, men rygterne sagde også at de ville give ham 50-60k i ugen, hvis jeg ikke husker helt galt og det siges han tjener 30k om ugen i Liverpool.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 02. sep, 2014 15:20

Borini (og Lambert) kommer til at kæmpe om pladsen til den front angriber i Sturridge, Balotelli. Men der kommer snart Carling Cup, Capital Cup kampe(staves..), og CHL får de nok et par aktioner som indskifter. Specielt Borini får nok sin chance til Januar, som han bare skal gå fuldt efter. Om Borini laver en Henderson v2 (Forståes med den måde er om han får sit værd i den smukke Liverpool trøje!!) , det er nok lidt svært og vide nu.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Sv: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Jesper » tirsdag, 02. sep, 2014 15:30

mawope skrev:
Rasmus skrev:Det er bare bedst at holde det internt
Så kunne man vel ligeledes sige, klubben skulle have sikret, det ikke blev offentligt kendt, at vi havde accepteret tilbud fra både Sunderland og QPR? Noget kunne tyde på, manden har følt et pres, som han nu har brug for at lukke lidt luft ud om. At en spiller så brændende ønsker at blive og kæmpe sin chance for os - trods større indtjeningsmuligheder andre steder - bør vi vel have lidt respekt for?
Det synes jeg du har ret i. Vi kender givetvis heller ikke hele sandheden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » tirsdag, 02. sep, 2014 15:42

Det irriterer mig temmelig meget at vi ikke slap af med Borini og fik de 12-14 millioner pund i kassen, som der var blevet budt. Men så vidt man læser så krævede han 900.000 kroner i løn om ugen af QPR og de ville "kun" betale 550.000. Jamen hvem kan også leve for en halv million om ugen, det er jo usselt og tæt på Øslem Cekics fattigdomsgrænse.

Så manden vil hellere sidde på sin flade og hæve sin løn på 1 mill, gætter jeg på, end rent faktisk at spille fodbold for en halv million.
Hold da op hvor jeg klapper af mig selv, da jeg 2 sekunder efter at vi havde købt ham i sin tid, skrev i dette forum, at ham troede jeg ikke et sekund på ville blive en succes hos os. Hold da kæft hvor de fodboldspillere dog tjener mange penge, jesus christ.....
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. sep, 2014 16:11

Ja, hvad skal man sige om Borinis beslutning. Den virker umiddelbart dumt og grotesk. Hans chance for spilletid er ikke store. Spørgsmålet er om Rodgers vil prioritere ham i de mindre kampe, eller om han vil prioritere sine køb fra dette vindue - f.eks. Lambert eller Markovic (som ikke er dissideret angriber, men kan spille pladsen).

Vi ved jo først en gang ude i fremtiden, hvorfor han har taget denne beslutning. Han siger selv han vil kæmpe for pladsen og det lyder jo så romantisk og tilforladeligt. Men eftersom han kun har to år tilbage af sin kontrakt, kan man komme på den tanke at han gerne selv vil score de penge, som Liverpool kunne få for ham via et salg.

Måske han kan lave en Hendo, hvem ved, men jeg tror det ikke. Måske har han tænkt, at han vil give det en chance til januar, og så afsted. Men hans beslutning har godt nok medført megen negativ omtale og kritik. På de forskellige Liverpool fora og Sunderlands ditto, har der været hårde udmeldinger over hans beslutning.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Harvey
Indlæg: 1894
Tilmeldt: søndag, 05. aug, 2007 11:04

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Harvey » tirsdag, 02. sep, 2014 16:40

Hr. Drejer skrev:Ja, hvad skal man sige om Borinis beslutning. Den virker umiddelbart dumt og grotesk. Hans chance for spilletid er ikke store. Spørgsmålet er om Rodgers vil prioritere ham i de mindre kampe, eller om han vil prioritere sine køb fra dette vindue - f.eks. Lambert eller Markovic (som ikke er dissideret angriber, men kan spille pladsen).

Vi ved jo først en gang ude i fremtiden, hvorfor han har taget denne beslutning. Han siger selv han vil kæmpe for pladsen og det lyder jo så romantisk og tilforladeligt. Men eftersom han kun har to år tilbage af sin kontrakt, kan man komme på den tanke at han gerne selv vil score de penge, som Liverpool kunne få for ham via et salg.

Måske han kan lave en Hendo, hvem ved, men jeg tror det ikke. Måske har han tænkt, at han vil give det en chance til januar, og så afsted. Men hans beslutning har godt nok medført megen negativ omtale og kritik. På de forskellige Liverpool fora og Sunderlands ditto, har der været hårde udmeldinger over hans beslutning.
Virker åpå sin vis også mærkeligt at han siger nej til et permanent skifte til Sunderland, hvor han havde så stor succes sidste år og har masser af positive fans. Det har han så ikke mere nu. Ved ikke hvor meget han tjener i LFC, men jeg nægter at tror på at manden har sagt nej til en mulig lønforhøjelse, for at blive hos os og slås for sin plads. Jeg tror at han har villet malke situationen økonomisk og det er så ikke lykkedes. Men hey, det er bare min mening, jeg ved det jo ikke. Men at han skulle ha sagt nej til en lønforhøjelse for at blive og slås for sin plads i den røde trøje, den tror jeg ikke på. Ikke ret mange mennesker siger nej til flere penge af idealistiske årsager i vore dage.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Besvar