29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af AndreasN » fredag, 16. jan, 2015 16:29

Men hvad er det lige, Lambert og Balotelli har vist, siden de er så meget bedre end Borini?

Vi spillede klart bedre med Borini på holdet, end vi har gjort med Lambert og Balotelli - Tottenhamkampen undtaget. Selvom Borini ikke blæste Subderland bagover, så bidrog han med mindst ligeså meget - faktisk mere imø. - end Lambert og Balotelli har gjort, når de er på banen. Som jeg tidligere har skrevet, så synes jeg, at Borini er det bedste alternativ, når Sturridge og Sterling ikke er med. Nu er Sterling, mens Lallana ikke er med igen i morgen, og det kunne godt se ud som om, at Borini starter ved siden af Sterling eller måske Sterling bagved Borini sammen med Coutinho. Det bliver spændende at se i hvert fald.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. jan, 2015 17:00

Aarde skrev:
LFC-Aaby skrev:
AndreasN skrev:Hvordan kan Balotelli og Lambert være over ham, når han startede foran dem sidste kamp? Han er sågar kraftigt rygtet til at starte igen i morgen.
Det er da fordi vores træner har fået en hjerneblødning. Må være en taktisk beslutning i forhold til modstander. Borini har vel haft en eller to starter de sidste 20-25 kampe. Han er absolut sidstevalg.
Nu snakker vi jo ikke om, hvad du mener om ham og om Rodgers' dispositioner, men om hvordan han selv ser sine muligheder for spilletid. Og der har du da intet belæg for at postulere, at han skulle være sidstevalg, når han startede inde mod Sunderland og med stor sandsynlighed gør det igen mod Villa. Det er muligt, at han er sidstevalg i din rangorden, men pt er han det tydeligvis ikke i Rodgers' - og i så fald tror jeg sådan set, at han er fløjtende ligeglad med, hvad du mener om ham.
Man kan sguda heller ikke bygge det hele på én kamp. Tag lige en kigger på de 25 foregående kampe. Der har ikke været meget tiltro fra Rodgers. Hvor var Borini da vi manglede angriber i vores vigtigste kampe i ChL? Så kan du nemt mene at det er min holdning, men hvis man kigger på spilletid henover sæsonen, så er han utvivlsomt efter Balo og Lambert i køen.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af texy » fredag, 16. jan, 2015 19:04

LFC-Aaby skrev:@Bellamy og @texy

Han får det altså til at lyde som om hans beslutning er sportsligt. Han må være helt fodboldblind. Han er 3. måske 4. valg på NUVÆRENDE tidspunkt hvor vi mangler Sturridge. Balo, Rickie og Sterling er alle over ham. Forhåbentlig også Ibe når han kommer. Jeg synes han er pisse elendig, og det er mig en gåde at han ikke skiftede til Sunderland i sommers.

Jeg har al mulig respekt for Borini's udmeldinger. Han ser sig selv som en spiller, der kan slå igennem i en topklub. Og han er i øjeblikket i en topklub. Så er det da rigtigt at forsøge at tilkæmpe sig en plads. I mine øjne en beundringsværdig indstilling.

Så kan det da godt være, at vi fans for længst mener at have gennemskuet, at Borini ikke bliver god nok til en topklub. Men vores klub og manager så det anderledes for to og et halvt år siden og gav ham chancen. Så efter min mening må vi respektere, at manden vil kæmpe så længe som muligt for den chance, som han er blevet givet.

Kontrakter skal respekteres af både klubber og spillere. Og de må accepteres af os fans.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Thommo » fredag, 16. jan, 2015 22:56

AndreasN skrev:Men hvad er det lige, Lambert og Balotelli har vist, siden de er så meget bedre end Borini?
.
Intet, udover navnet og Rickie er Scouser. Håber at hvis vi spiller med angriber imorgen, er det Fabio, han har ikke spillet sig af som jeg ser det. Men nu ser jeg det naturligvis forholdsvist neutralt, ihvertfald mere neutralt end at synke til niveau, hvor man snakker hjerneblødning hos BR. Og fatter dernæst ikke at det der aaby ikke får karantæne, for en sådan omtale af BR, og letfældig omgang med ordet hjerne blødning. Det vidner reelt ikke om en ret stor omtanke, for LFC og folk generelt. Hjerneblødning skal ikke bruges som skældord, DET ER FAKTA aaby, sikke da en med fan jeg har. Flovt er vel det rette ord.

Venter på en svada med diverse skældord, der bekræfter min påstand.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. jan, 2015 23:19

Thommo skrev:
AndreasN skrev:Men hvad er det lige, Lambert og Balotelli har vist, siden de er så meget bedre end Borini?
.
Intet, udover navnet og Rickie er Scouser. Håber at hvis vi spiller med angriber imorgen, er det Fabio, han har ikke spillet sig af som jeg ser det. Men nu ser jeg det naturligvis forholdsvist neutralt, ihvertfald mere neutralt end at synke til niveau, hvor man snakker hjerneblødning hos BR. Og fatter dernæst ikke at det der aaby ikke får karantæne, for en sådan omtale af BR, og letfældig omgang med ordet hjerne blødning. Det vidner reelt ikke om en ret stor omtanke, for LFC og folk generelt. Hjerneblødning skal ikke bruges som skældord, DET ER FAKTA aaby, sikke da en med fan jeg har. Flovt er vel det rette ord.

Venter på en svada med diverse skældord, der bekræfter min påstand.
Haha. Det er lige godt det mærkeligste jeg længe har oplevet herinde.
Hvad er det helt præcis dit problem er?
Hjerneblødning er almen brugt i fodbold sammenhæng, vel egentlig også i daglig tale. Man kan da ofte opleve kommentatorer der snakker om hjerneblødninger hos forsvarsspillere. Hvis Pepe slagter endnu en spiller, eller Lovren spiller modstanderens angriber helt fri.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Thommo » fredag, 16. jan, 2015 23:26

Det ændrer ikke på det er en ualmindelig uintelligent kommentar, og folk der fyrer den af tænker ikke på dem som har, eller er pårørende til en der har, oplevet en hjerneblødning. Men uanset udtrykket er dit indlæg ekstremt farvet af had til Borini som kæmper for LFC trods hårde odds, og BR som blev årets manager og overpræsterede med et hold uden bredde for 7-8 mdr siden. Hvis du tror du har en sag, så tjah.....Så er jeg målløs. Men ikke det mest mærkelige jeg har oplevet på forum, skal det lige siges.
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Oomph242 » fredag, 16. jan, 2015 23:32

Vi er satme faldet dybt i angriber kvalitet, siden en så dårlig spiller som Borini bør spille pladsen.
Det er mig stadig en gåde, hvorfor vi har købt så mange offensive midtbanespillere og ingen med de rette evner til angrebet.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. jan, 2015 23:47

Thommo skrev:Det ændrer ikke på det er en ualmindelig uintelligent kommentar, og folk der fyrer den af tænker ikke på dem som har, eller er pårørende til en der har, oplevet en hjerneblødning. Men uanset udtrykket er dit indlæg ekstremt farvet af had til Borini som kæmper for LFC trods hårde odds, og BR som blev årets manager og overpræsterede med et hold uden bredde for 7-8 mdr siden. Hvis du tror du har en sag, så tjah.....Så er jeg målløs. Men ikke det mest mærkelige jeg har oplevet på forum, skal det lige siges.
Det er jo forfanden bare et ord der er blevet mere og mere brugt. Jeg kunne have sagt kraftedme for at underbygge det hele. Det ord har jo heller ikke den betydning i daglig tale som det reelt set stammer fra. Jeg kunne også have sagt at BR havde tabt småkagerne. Dermed ikke sagt at han haft haft småkager derhjemme som han har tabt, hr ordkløver.
Jeg er ked af hvis du eller nogen anden herinde har haft oplevelser med hjerneblødninger inde på livet.

Når det så er sagt så synes jeg langt fra Borini er god nok til Liverpool. Jeg synes faktisk han et decideret dårlig. Både Rickie og Balo har vist deres kvaliteter i PrL. Borini har spillet okay i en halv sæson for Sunderland.

Jeg er fint tilfreds med BR. Han har fået rettet op på vores problemer ved taktiske ændringer. Kanon af ham.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Kelly » lørdag, 17. jan, 2015 16:30

Det kan godt være at Borini kikser nogen første berøringer. Men han kæmper helt vildt. Det er en fornøjelse at se. Han er meget mere ydmyg og taknemmelig for chancen end Mario de bør sælge.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Alonso » lørdag, 17. jan, 2015 16:55

Taktisk ringe? Hvis han er det, hvad er Mario så? :mrgreen:

Mener faktisk, at Borinis største styrke er det taktiske. Han tager mange intelligente løb, der trækker rundt i forsvaret. Det store problem er bare, at når han får bolden i fødderne, så tæmmer han den som regel dårligt, eller mangler minimum 10% præcision på aflevering eller afslutning.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14340
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Emmy » lørdag, 17. jan, 2015 16:59

Alonso skrev:Taktisk ringe? Hvis han er det, hvad er Mario så? :mrgreen:

Mener faktisk, at Borinis største styrke er det taktiske. Han tager mange intelligente løb, der trækker rundt i forsvaret. Det store problem er bare, at når han får bolden i fødderne, så tæmmer han den som regel dårligt, eller mangler minimum 10% præcision på aflevering eller afslutning.
Ja taktisk ringe. At han løber meget i dybden, hvilket er det eneste han gør til bare nogenlunde niveau, gør ikke at han er taktisk god. Han læser spillet dårligt, afleverer ofte til medspillerne på forkerte tidspunkter og træffer jævnligt dårlige beslutninger.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af JTN » søndag, 18. jan, 2015 00:20

Jeg er for så vidt enig i dine kritikpunkter, men det er alle ting han kan komme efter med lidt flere kampe i benene, som han viste for Sunderland og Roma. Desuden nævner du kun den del af det taktiske, som er relevant, når vi er i boldbesiddelse. I presspillet er han fx eminent taktisk og generelt er han også god til at tage de rigtige dueller uden at være fremragende. Når regningen skal gøres op, er der nok flere mangler end styrker lige pt, men får han chancen og bliver han ved med at skabe mål, kan han vise at være en brugbar løsning sæsonen ud bl.a. i cupkampene.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Kelly » søndag, 18. jan, 2015 08:10

JTN skrev:Jeg er for så vidt enig i dine kritikpunkter, men det er alle ting han kan komme efter med lidt flere kampe i benene, som han viste for Sunderland og Roma. Desuden nævner du kun den del af det taktiske, som er relevant, når vi er i boldbesiddelse. I presspillet er han fx eminent taktisk og generelt er han også god til at tage de rigtige dueller uden at være fremragende. Når regningen skal gøres op, er der nok flere mangler end styrker lige pt, men får han chancen og bliver han ved med at skabe mål, kan han vise at være en brugbar løsning sæsonen ud bl.a. i cupkampene.
Han mangler noget kamptræning. Han kommer til mange chancer og løber de rigtige steder hen og meget.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Ponzac » søndag, 18. jan, 2015 10:04

Kelly skrev:
JTN skrev:Jeg er for så vidt enig i dine kritikpunkter, men det er alle ting han kan komme efter med lidt flere kampe i benene, som han viste for Sunderland og Roma. Desuden nævner du kun den del af det taktiske, som er relevant, når vi er i boldbesiddelse. I presspillet er han fx eminent taktisk og generelt er han også god til at tage de rigtige dueller uden at være fremragende. Når regningen skal gøres op, er der nok flere mangler end styrker lige pt, men får han chancen og bliver han ved med at skabe mål, kan han vise at være en brugbar løsning sæsonen ud bl.a. i cupkampene.
Han mangler noget kamptræning. Han kommer til mange chancer og løber de rigtige steder hen og meget.
Borini er en arbejdshest, men bliver aldrig den store målscorer. Han har simpelthen ikke tekniken med sig, og så virker det til at han taktisk ikke helt ved hvornår han skal slippe bolden. Han vil så meget, men ser desværre ikke ud til at han har evnerne, men håber han får chancen igen næste gang, og gør mine ord til skamme.

Brugeravatar
Skumskæg
Indlæg: 63
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:43

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Skumskæg » torsdag, 13. aug, 2015 01:11

Måske på tide at bare statuere et eksempel og lade dem rådne op på bænken.
Syntes altid vi skal spæde penge til. Det skal vi ud af.

http://www.liverpool.no/rykter/Rykterbrsen-uke-33.aspx

Besvar