24 - Joe Allen

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11144
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 22. apr, 2014 20:50

Mugge skrev:
Nikolai skrev:Ja stave fejl, betyder meget :shock: ej det er taget til eftertragtning, Allan ligger bedre i fingrene når der skrives. Men må da vidst læse min posts igennem fra nu af :)
Som jeg har skrevet før, så er jeg personligt ligeglad med, om der er stavefejl el. kommafejl mm.
Dog mener jeg helt bestemt, at spillernes navne både kan, og skal man stave rigtigt. Det er sjusket, når man ikke gør det korrekt.
Så var det da godt, at Salah valgte Chelsea, for jeg får en fejlmeddelelse hver gang jeg prøver at installere arabisk tastatur ;)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Hekkem » onsdag, 23. apr, 2014 09:00

Cynwal skrev:
Mugge skrev:
Nikolai skrev:Ja stave fejl, betyder meget :shock: ej det er taget til eftertragtning, Allan ligger bedre i fingrene når der skrives. Men må da vidst læse min posts igennem fra nu af :)
Som jeg har skrevet før, så er jeg personligt ligeglad med, om der er stavefejl el. kommafejl mm.
Dog mener jeg helt bestemt, at spillernes navne både kan, og skal man stave rigtigt. Det er sjusket, når man ikke gør det korrekt.
Så var det da godt, at Salah valgte Chelsea, for jeg får en fejlmeddelelse hver gang jeg prøver at installere arabisk tastatur ;)
Ekstra godt er det vi ikke har nogle kinesere i truppen. 8-)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Surf » tirsdag, 18. nov, 2014 15:16

Lidt positiv læsning om Joe Allen, der måske kan indgyde os lidt håb i disse noget dystre tider for Liverpool..

http://www.thisisanfield.com/2014/11/jo ... s-display/
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242
Indlæg: 5649
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 18. nov, 2014 17:08

Surf skrev:Lidt positiv læsning om Joe Allen, der måske kan indgyde os lidt håb i disse noget dystre tider for Liverpool..

http://www.thisisanfield.com/2014/11/jo ... s-display/

Jeg kunne bare godt tænke mig, at se glimt af top 4 niveau i Allen's spil. Så er jeg egentlig ligeglad, hvor han spiller på banen.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af AJ » lørdag, 14. feb, 2015 23:19

Joe Allen spillede rigtig godt i dag. Jeg føler mig ganske tryg ved ham på midtbanen.

Jeg forstår ikke, at han skal udsættes for så megen kritik herinde. Det forekommer mig at være helt ude af proportioner.

Brugeravatar
TomViolence
Indlæg: 2200
Tilmeldt: mandag, 01. okt, 2012 16:30
Alder: 35

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af TomViolence » lørdag, 14. feb, 2015 23:29

AJ skrev:Joe Allen spillede rigtig godt i dag. Jeg føler mig ganske tryg ved ham på midtbanen.

Jeg forstår ikke, at han skal udsættes for så megen kritik herinde. Det forekommer mig at være helt ude af proportioner.
Normalt synes jeg selv, at jeg holder hovedet koldt, når spillere er inde i dårlige perioder, men jeg ser gerne Allen til at være den første i køen til at blive solgt til sommer, hvis altså vi henter en anden dygtig midtbanespiller. Det er, som om Allen har mistet alt selvtillid og tilstedeværelse til at kunne spille en boks-til-boks-midtbanespiller for et storhold. Jeg ser ham få succes igen på et hold som West Brom eller endda i Swansea igen. Han hører ikke til i Liverpool, selvom jeg altid godt har kunne lide ham som person.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Kelly » søndag, 15. feb, 2015 06:31

TomViolence skrev:
AJ skrev:Joe Allen spillede rigtig godt i dag. Jeg føler mig ganske tryg ved ham på midtbanen.

Jeg forstår ikke, at han skal udsættes for så megen kritik herinde. Det forekommer mig at være helt ude af proportioner.
Normalt synes jeg selv, at jeg holder hovedet koldt, når spillere er inde i dårlige perioder, men jeg ser gerne Allen til at være den første i køen til at blive solgt til sommer, hvis altså vi henter en anden dygtig midtbanespiller. Det er, som om Allen har mistet alt selvtillid og tilstedeværelse til at kunne spille en boks-til-boks-midtbanespiller for et storhold. Jeg ser ham få succes igen på et hold som West Brom eller endda i Swansea igen. Han hører ikke til i Liverpool, selvom jeg altid godt har kunne lide ham som person.

Jeg er helt enig. Det gør,savnet af Lucas enorm.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af ilusio » søndag, 15. feb, 2015 10:25

Allen er ikke god nok til at spille skraldespand som Lucas, så skal han retfærdiggøre en plads på den centrale midt, så bliver det på Hendersons/Gerrards plads som spilstation mellem forsvar og angreb.
Det er vigtigt han kommer længere frem på banen. Enten skal han udvikle sit spil i den retning, eller også bliver han aldrig mere end reserve for Henderson. Lucas og Can kommer før ham på den defensive midt og til sommer ser jeg gerne at vi henter en ny eller sikrer både Lucas/Can i nogle år frem. (og henter en erstatning til Can i forsvaret...)

Anyway, Allen skal vise at han kan spille en slags box-to-box / central midt der med et stort løbepensum og sikre afleveringer skaber plads til sine medspillere.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af JTN » onsdag, 25. feb, 2015 20:57

En fin lille kamptale for Joe Allen. Personligt ser jeg ham gerne som en breddespiller, der kan være en taktisk brik i bestemte kampe. Han kunne dog godt variere sit pasningsspil mere i kampe med klart overtag, som han gjorde det mod Crystal Palace.

http://www.theanfieldwrap.com/2015/02/j ... liverpool/
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

lucas21
Indlæg: 17
Tilmeldt: søndag, 14. dec, 2014 21:19

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af lucas21 » torsdag, 26. feb, 2015 08:30

Den første sæson hos os var han helt suveræn synes jeg, indtil skader og manglende selvtillid ødelagde hans spil ,men jeg er overbevist om han kan finde tilbage til sit spil , og han skal ingen steder efter min mening, kan virkelig godt lide ham

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Niels K » søndag, 01. mar, 2015 16:32

Dejligt med Allen i dén form.

Vi har uden Lucas vundet 5 kampe og kun tabt mod Besiktas, hvor Lucas godt kunne være brugt på midten. Så blev den uafgjort mod Everton, hvor Lucas måtte udgå.

Så 5-1-1 uden Lucas vidner om, at defensiven ikke kun hænger sammen pga ham, og det er nu meget rart at vide.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 32

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af AJ » søndag, 01. mar, 2015 21:56

Især i starten af 2. halvleg spiller han forrygende, og er boss på midtbanen. Får i perioder Yaya Touré til at ligne en amatør ved hele tiden at være over ham.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af bjarnereds » søndag, 01. mar, 2015 22:23

Om Joe Allen har jeg aldrig forstår om hvorfor han stadig spiller for Liverpool indtil idag, han spiller god mod Yaya Toure. Han styrer på kampen. Jeg håber han bliver ved med opvokse. Good job Joe! keep up

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 02. mar, 2015 12:22

Nu er Allen jo allerede belastet af et krævende tilnavn, men kampen i går mindede mig i passager om Milans spil i 05-finalen mod os.
Her kørte det som et urværk med flade bolde fra forsvaret til Pirlo, der fandt Kaka med flade bolde i rummet foran straffesparksfeltet.....den arbejdsdeling med kontrollerede afleveringer i banens længderetning findyrkede vi også meget konsekvent i går - med the welsh Pirlo ( :mrgreen: ) som første afsender, mens den brasilianske magi i næste led også var til stede (med solide stænk Lallana indover).

Men hvor er jeg vild med det nuværende hold! Tidligere hårdt kritiserede Skrtel + Hendo er den stabile rygrad, voldsomt kritiserede Lucas + Sakho var måske vigtigste nyeste ingredienser i vores formationsskifte (Can passer ikke ind i denne optik, da al negativ kritik er prellet af på ham fra start 8-) ), mens prügelknäbe-gennemkneppede Lovren og især Allen nu også stepper op!
(For blot at holde sig til forsvaret og den centrale midt......ellers kunne Lazar + Mario såmænd også nævnes!)
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: 24 - Joe Allen

Indlæg af JTN » lørdag, 14. mar, 2015 14:55

Det er i sandhed en tid i kontraktforhandlingernes navn. Umiddelbart havde jeg foretrukket at vente til sommer, fordi vi forhåbentlig bedre ved, om Can skal spille på midtbanen og hvilke midtbanespillere, der er på vej ind. Når det er sagt, kan jeg sagtens se Allen være en god breddespiller for os i mange år.
Wales midfielder Joe Allen says he has opened talks with Liverpool over a new contract.

Allen joined Liverpool from Swansea City for £15m in August 2012 and has made over 80 appearances.

The 24-year-old has just over two years left on his current deal and is ready to commit his long-term future to the club.

"We're at the early stages at the moment but the signs are good," he said.

"From my point of view I'm looking to commit my future here and hopefully I can be here for years to come.

"For me it's just a case of playing regularly and putting in consistent performances.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/31887010
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar